Stránka 1 z 1
RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 13 říj 2016 18:54
od cibajs
Ahoj. Mám taký problém. Multimetrom namerám na batérii pri naštartovanom motore 13,9 až 14,1V, ale vo vnútri v zapalovači, alebo vzadu v kufri v zástrčke mám iba 12,9 až 13,2V. Je to normálne, alebo je niekde problém. Mám z toho obavy. Ďakujem za odpovede.
Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 27 říj 2016 17:22
od cibajs
Takže nikto nič. Bol by niekto taký zlatý a odmeral by koľko voltov má v zapaľovači pri naštartovanom motore? Samozrejme na naftovej p38. Ďakujem.
Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 27 říj 2016 17:47
od teslo
mozem skusit zajtra, resp. cez vikend
Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 27 říj 2016 18:59
od mipr
v prvom rade dobre ukostrit na viacerych miestach hrubym kablom....
za zmienku by este stala cistota kontaktov svoriek autobaterie...
no a ak si trufas, zmeraj prechodovy odpor od autobaterie smerom dalej do vozidla na viacerych miestach - neda sa urcit presnu hodnotu, ale vidiet nikolko desiatok Ohm na meraku uz nie je dobry signal...
Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 27 říj 2016 22:25
od amadjr
nevim proc to vubec resis.. na zapalovaci 12,9V je zlaty....
Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 28 říj 2016 09:17
od Wiki
nech to bejt !! a bud rád že ti to funguje, to je ok
Re: RR P38 2,5 DSE Problém s napätím.
Napsal: 28 říj 2016 18:06
od cibajs
Dík za reakcie. Meral som len na batérii a tam dáva 13,9 až 14,2 pri naštartovanom motore.