P38 - ATF IID, nebo ATFIII ?
Napsal: 20 říj 2016 11:29
V původním návodu k P38 z r.1995 bylo psáno do řízení, BW a automatu, Dexron IID.
V pozdějších je psán Dexron III, případně do řízení Texamatic 9226 (IID)
Když jsem si mojí P38 (1995) bral od Eliotta, doporučil spíš IID, než III. Toho jsem se držel až doteď (217 až 285.000km), měnil jsem ho 4x (po 20l) - Total. Vždy byl čistý, automat se chová vcelku kultivovaně, až na občasné citelnější přeřazení (typicky při nižší zátěži a otáčkách).
Vzhledem k nárůstu aut, které požadují DIII, tak zvažuji o sjednocení kapalin - do všeho DIII.
Je nějaká pravděpodobnost, že by přechod z IID na III, mohl způsobit zhoršení stavu (řízení, BW, ZF) ?
V pozdějších je psán Dexron III, případně do řízení Texamatic 9226 (IID)
Když jsem si mojí P38 (1995) bral od Eliotta, doporučil spíš IID, než III. Toho jsem se držel až doteď (217 až 285.000km), měnil jsem ho 4x (po 20l) - Total. Vždy byl čistý, automat se chová vcelku kultivovaně, až na občasné citelnější přeřazení (typicky při nižší zátěži a otáčkách).
Vzhledem k nárůstu aut, které požadují DIII, tak zvažuji o sjednocení kapalin - do všeho DIII.
Je nějaká pravděpodobnost, že by přechod z IID na III, mohl způsobit zhoršení stavu (řízení, BW, ZF) ?