Stránka 1 z 1

Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 23 říj 2016 08:43
od bastard
Ahoj všichni :beer , jako bývalý majitel disco 1, se kterou jsem se před 6 lety kvůli stavbě a dalším věcem rozloučil si plním svoje předsevzetí a jsem opět zde pro pár rad a názorů. s D1 jsem si prošel celkem dost - dostal jsem ji do poměrně slušného stavu, včetně liftu a dalších kravinek které v terénu přišly vhod. Teď pokukuju po D3, ten prostor uvnitř nemá chybu. Na těžký terén s ním nemyslím, potřebuji tahat 3,5t vlek a zároveň mít relativně bezpečnou 4 kolku na zimu.
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 23 říj 2016 09:06
od xxx
pro tahání vleku si myslím, že automat máš vhodnější a koupit D3 bez terrain response je velká škoda. TR je právě velkou výhodou.

A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 23 říj 2016 19:19
od komin
Mechy su na tahanie super, vzdy mas auto rovno a nie naklonene.

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 23 říj 2016 19:54
od RudaK
xxx píše: A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
Podle mě to má jen redukci .... :ty jeden...: Jinak to nějak zjednodušovat nemá cenu. Mám ji 10 let a žádný závažný problém nebyl - jen prkotiny,jak u každého auta. A jestli ti jde o měchy na podvozku,kompresor a automatickou převodovku ,tak to mám stále původní i s tím 2,7 motorem :yes :)

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 24 říj 2016 00:55
od pma1
RudaK píše:
xxx píše: A to, co nechceš - měchy - auto na fotce stejně má
Podle mě to má jen redukci .... :ty jeden...: Jinak to nějak zjednodušovat nemá cenu. Mám ji 10 let a žádný závažný problém nebyl - jen prkotiny,jak u každého auta. A jestli ti jde o měchy na podvozku,kompresor a automatickou převodovku ,tak to mám stále původní i s tím 2,7 motorem :yes :)
a kolik má celkem nahrkáno ?

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 24 říj 2016 07:19
od Kokesek
bastard píše:Ahoj všichni :beer , jako bývalý majitel disco 1, se kterou jsem se před 6 lety kvůli stavbě a dalším věcem rozloučil si plním svoje předsevzetí a jsem opět zde pro pár rad a názorů. s D1 jsem si prošel celkem dost - dostal jsem ji do poměrně slušného stavu, včetně liftu a dalších kravinek které v terénu přišly vhod. Teď pokukuju po D3, ten prostor uvnitř nemá chybu. Na těžký terén s ním nemyslím, potřebuji tahat 3,5t vlek a zároveň mít relativně bezpečnou 4 kolku na zimu.
Nemáte někdo zkušenost s verzí bez měchu nebo nějakou úpravou? Když projíždím fórum, přijde mi že v případě D3 je někdy méně ve skutečnosti více - co do spolehlivosti. Nepotřebuji luxusní elktronickou výbavu. Nědělali jste někdo úpravu například na expedice spojenou s prořezávkou elektroinstalace na to nejnutnější minimum? Nebo lze vůbec verze podobné fotce kterou přikládám běžne sehnat?

ahoj
Forda uz moc neprorezes... :mrgreen: Jedine co vystrihas sou mechy a to jeste ne uplne. Tohle auto se bez komunikace mezi jednotkama vubec nepohne. Coz uz dneska vlastne zadne. Jelikoz sem si poridil wranglera tak mozna D2 s 300TDI pujde na prodej. Ale zatim resim neduhy i na wrangrelovi. Tak jeste nevim co me vice bude stvat

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 24 říj 2016 13:28
od RudaK
pma1 píše: a kolik má celkem nahrkáno ?
Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko ..... :Sorry:
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil :mrgreen: Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 24 říj 2016 15:00
od Mahatma
Já tu svou pro změnu ve 150 000 pořídil. Teď mám 270 000 a je v pohodě. Největší darda byla v 200 000 - 250 000, kdy toho začlo spoustu odcházet. Měnič, vstřiky, ramena, ložiska, brzdy, ... Teď je zase celkem klid až na pár prkotin (zatékání, zlobící čidla).
Měchy, kompresor, motor, turbo zatím slouží původní.
Používám ji asi jak chceš ty. Většinou na silnici, občas v lehčím terénu a tahání těžšího vleku. To, že je nesedá s měchy na zadek při tažení přívěsu je pro mne fakt velká výhoda + automat.

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 24 říj 2016 18:49
od bastard
Zkušenost je zkušenost, takže když to shrnu: To s čím se budu potýkat neřeší nějaká úprava, vstřiky měnič automatu a další stejně nijak neobejdu. Spíš tomu pomůžu, co jsem tak ze zdejšího fóra pochytil, když seženu auto z pozdějších let výroby než z úplného začátku...
Nebo se vrátím k D1 :rock dám tomu čas a seženu nezrezlého itala, v rámci rozpočtu na D3 to malinko poladit, nakonzervovat a práci by udělala. Ale D3 je D3 moc se mi to auto líbí...

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 24 říj 2016 18:56
od bastard
RudaK píše:
pma1 píše: a kolik má celkem nahrkáno ?
Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko ..... :Sorry:
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil :mrgreen: Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
To je ten můj problém, když se k tomu někdo chová s láskou, tak to neprodá :D . Gratuluju k takovému nájezdu bez větších problémů.

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 27 říj 2016 07:45
od Kokesek
bastard píše:
RudaK píše: Nebudeš tomu věřit,ale 150 000 km . A od té doby,co s ní nekravím,tak ani neduhy žádné nemá - tz po silnici žádný problém . Jestli teda za poruchu nepovažuješ couvací senzor,který mě začal zlobit když začalo být vlhko ..... :Sorry:
Proto ji nikdy neprodám,bo by to nikdo neohodnotil :mrgreen: Jó a ještě jedna věc - mám to od nova,tak co jsem sám nezničil,tak to vše vydrželo .
To je ten můj problém, když se k tomu někdo chová s láskou, tak to neprodá :D . Gratuluju k takovému nájezdu bez větších problémů.


na servis nam jezdi auta co maji najeto 380tis km. a porad jezdi. Pravda uz se tam vetsinou resilo dost veci, ale obecne plati ze jak motor najede 250tis tak do 400tis uz potom vydrzi v pohode.

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 31 říj 2016 21:00
od Reefy
Já mám otázečku ..

D3 - mam v háji kompresor + měchy - nezvedá se + po cca 4dnech padne na zem víc na pravou stranu .. tak nastává otázka: Fakt sem uvažoval nad tím konverzním setem s pružinama - vyřadí to TR ? Nebo jen zvedání ..

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 31 říj 2016 21:16
od petr štrof
při přechodu na pružiny je potřeba i kabel na vyřazení TR

Re: Disco 3 - pořízení a úpravy

Napsal: 31 říj 2016 21:27
od Reefy
Takže při přechodu na pružiny auto příjde o TR :(