Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#101 Příspěvek od teslo » 13 říj 2017 16:42

Konecne som sa po rokoch dopracoval namontovat do systemu manometer. Mal som ho kupeny uz roky, ale chybala vola :lol:

Kompresor mi vypina pri cca 9.5 - 10 atm.
Plne vypusteny vzdusnik dofuka za cca 8 minut.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#102 Příspěvek od uhlic » 28 led 2018 13:08

Mal niekto taky problem ze ked je vonku vlhko tak sa mu rozsvietia kontrolky vysky. Bez obmedzenia na 55km/h. Viete kde moze byt pes zakopany :)

venca.skypala
Příspěvky: 1
Registrován: 07 led 2019 10:59

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#103 Příspěvek od venca.skypala » 07 led 2019 11:04

Mirko píše: 23 srp 2017 11:10 Normálně by to auto mělo stát na pružinách a být furt nahoře :devil
No musím ukecat bytného, ať mi půjčí pořádný kompresor. Nezničím si ještě pumpičku na kolo ;-)
já jsem nedávno řešil podobný problém. Jiný kompresor bohužel nebyl po ruce a tak jsem i s obavou na to vzal tuto https://www.crussis.cz/kategorie/hustilky pumpičku co mám na svoje kolo a kupodivu to vydržela. Ale jasně, pořádný kompresor je pořádný kompresor :)

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#104 Příspěvek od uhlic » 13 led 2021 09:04

Ahoj. Mam taky mensi problem z mojim vzduchovym podvozkom. Prava zadna strana mi pomalicky pada k zemi. ostatne mechy sa tomu prisposobuju. ked auto nastartujem po 2 az 3 dnoch trva mu to dost dlho pokym sa zdvyhne. Potom to je OK vsetko funguje. Diagnostika hlasi len VEHICLE HAS MOVED. ziadna ina chyba. mechy som striekal saponatom nic nefuci (su vymenene aj zadne cisla). hadicky na vstupe do mechu tiez nefucia. taktiez ani predok. Kontroloval som vsetky 4. Na vstupe do rozvadzaca vzducu to tiez nefuci. Tak sa chcem opytat co dalej skontrolovat? Diky

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#105 Příspěvek od teslo » 13 led 2021 09:09

Ahoj, ventilovy blok a kompresor.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#106 Příspěvek od uhlic » 13 led 2021 10:05

Ako to viem skontrolovat?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#107 Příspěvek od Kokesek » 13 led 2021 10:17

Vymontovat. Blok das na budiky a vyzkousis podle grafu funkce. A kompresor zmeris na stole tlak a objem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#108 Příspěvek od uhlic » 14 led 2021 09:07

Moze byt aj tu chyba? Je to senzor tlaku. Ked mi to sfuklo stale si auto myslelo ze je v nornalnej polohe. Este sa mi aj nejak rychlo vybijala baterka. Neni nova ale ani stara.
Přílohy
IMG_20210114_090432_5.jpg

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#109 Příspěvek od uhlic » 14 led 2021 09:08

.
Přílohy
IMG_20210114_090742_9.jpg

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#110 Příspěvek od uhlic » 14 led 2021 09:12

.
Naposledy upravil(a) uhlic dne 14 led 2021 09:25, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#111 Příspěvek od uhlic » 14 led 2021 09:15

Okolo gumiciek je sedy povlak neviem od coho. A kovova tycka solenoidu je zaprasena.
Přílohy
IMG_20210114_091501_3.jpg
IMG_20210114_091626_6.jpg

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#112 Příspěvek od uhlic » 14 led 2021 09:23

Prvy solenoid zo samotnym stekrom s modrym kablikom je v takomto stave.
Přílohy
IMG_20210114_092234_9.jpg

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#113 Příspěvek od teslo » 14 led 2021 12:20

Vybajnie baterie s tlakovym spinacom suvisiet nebude. Vadny tlakovy spinac, ale sposobi, ze kompresor pojde stale, resp. kym sa neprehreje, nevypne ho timeout jednotky a pod..inymi slovami, rychlo sa opotrebuje, nebude uz schopny vyvinut potrebny tlak a je to zaciatok konca. Vlastne skor posledna kapitola.
Okolo gumiciek prudi vzduch. Ak su zaprasene, tak Ti velmi nefiltruje filter.
Co znamena prvy solenoid? Ak je to vyfukovy ventil, tak cez ten sa vyfukuje aj vysusac, aby sa zbavil nahromadenej vlhkosti. To biele mi pride ako na prach rozpadnuty absorbent.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#114 Příspěvek od uhlic » 14 led 2021 13:18

Je to pretesnene nahodene ale nenafukne sa chyba mu zrejme tlak resp. Zadok sa aj nafukne ale predok nie. Tajze to vidim na kompresor.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2654
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#115 Příspěvek od teslo » 14 led 2021 14:40

uhlic píše: 14 led 2021 13:18 Tajze to vidim na kompresor.
:yes
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#116 Příspěvek od Kokesek » 14 led 2021 21:36

A hlavne jeste zkontroluj hlavni ventil. Takovou membranu jestli neni praskla.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#117 Příspěvek od uhlic » 15 led 2021 07:30

Na ventilovom bloku? S takou strunkou? Tu som menil stara bola uz zo spodu nacata.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#118 Příspěvek od Kokesek » 15 led 2021 07:36

Tak by to melo tedka fungovat jak das dobry kompresor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#119 Příspěvek od uhlic » 15 led 2021 07:57

Malo by. Auto uz sa nevyfukuje. A kompresor som rozobral no necudujem sa ze nesiel 🤷😁

Uživatelský avatar
uhlic
Příspěvky: 474
Registrován: 07 zář 2014 20:58
auto: RR P38 1999
Bydliště: Prašice

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

#120 Příspěvek od uhlic » 16 led 2021 08:45

Tak kompresor som zalozil ale auto sa nenafuklo. Po nastartovani auta sa kompresor vobec nespusti pricom kontrolky blikaju ako keby sa nafukoval. ( svieti kontrolka vystupovania a blika kontrolka normalnej vysky). Diagnostika nic neukazuje. Cez diagnostiku kompresor viem spustit, aj dofukovat a zfukovat jednotlive mechy rucne. Nechal som kompresor dlhsie bezat co asi natlacilo nadobu vzduchom. po nastartovani auta sa zdvihol zadok. Po spusteni na vystrupnu polohu sa uz nezdvihol PRETOZE ASI spotrobeval vsetkok vzduch.

Zaver vsetko by chcelo ist ale kompresor sa nechce spustit. Preco? to je otazka. :o

Odpovědět