Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1081 Příspěvek od matooo » 30 zář 2022 23:45

Do prdele milon straniek faktov a stale sa niekto najde a pyta sa na tie iste kokotiny s klikou :hmm:
Konecne zacinam chapat tu Eliottovu averziu a preco sa vysral na tie elektrarne :yes
To je neuveritelne ja vsetci cakate na ZAZRACNU KLIKU :rofl :rofl

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1082 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 03:34

matooo píše: 30 zář 2022 23:45 Do prdele milon straniek faktov a stale sa niekto najde a pyta sa na tie iste kokotiny s klikou :hmm:
Konecne zacinam chapat tu Eliottovu averziu a preco sa vysral na tie elektrarne :yes
To je neuveritelne ja vsetci cakate na ZAZRACNU KLIKU :rofl :rofl
:hmm: taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
Tomáš

Uživatelský avatar
kaligula
Příspěvky: 888
Registrován: 10 říj 2012 09:45
auto: D3 + Def110
Bydliště: Dětmarovice

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1083 Příspěvek od kaligula » 01 říj 2022 05:17

ptat se muzes, a mato ti muze odpovedet jak uzna za vhodne.
ta klika co ses ptal , pokud ji vlozis dobpuvodniho bloku motoru nevydrzi vic jak 10 tis km
takze shanej i novy blok a dej si tam tu kliku a to uz te vyjde levneji shanet polomotor

Uživatelský avatar
peppino
Příspěvky: 720
Registrován: 04 zář 2011 23:29
tel.: 606486252
auto: LR DII Td5
Bydliště: Chotěboř

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1084 Příspěvek od peppino » 01 říj 2022 06:55

matooo píše: 30 zář 2022 23:45 Do prdele milon straniek faktov a stale sa niekto najde a pyta sa na tie iste kokotiny s klikou :hmm:
Konecne zacinam chapat tu Eliottovu averziu a preco sa vysral na tie elektrarne :yes
To je neuveritelne ja vsetci cakate na ZAZRACNU KLIKU :rofl :rofl
Doprdele on se neptal jestli mu vydrží víc nebo míň,ale jestli o ní někdo něco ví. Například jestli ji Číňan nesvařil z tyčky od plotu.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1085 Příspěvek od Kokesek » 01 říj 2022 08:41

jbizik píše:
TomikV píše: 30 zář 2022 22:15 Zdravím pánové,
protože mě rovněž čeká oprava motoru, prasklo co prasknout nemělo, zjišťoval jsem možnosti a narazil jsem na Sbazaru na toto: https://www.sbazar.cz/landroversmrk/det ... iv-30-tdv6
Má tady někdo zkušenost s touto klikou? Údajně by měla krapet více vydržet, nežli originál.

Děkuji za jakékoliv informace.

TP
Myslím že sa to tu už riešilo kedysi, problém je však v tom že kluka praská preto lebo sa krúti blok .....to znamená že akúkoľvek kľuku tam dáš....tak sa vie zlomiť. Problém je v bloku!!!
Problemu je vice, ne jenom blok, ale to stejne nevyresi tady mistni foriste…. Idealni je namontovat novy polomotor ten vydrzi neco nez padne znova. Problem levnych indickych a tureckych klik je, ze jsou moc mekke. Nejlepsi klika je original. Brousit se to neda. Kaleni nema zadnou hloubku. Zadna lepsi klika nez original neexistuje a ani to neni treba. Original je dostatecne kvalitni ke zbytku motoru pokud je vse souose a kolme ve spravnych tolerancich. Ale je potreba myslet na to ze kdyz se motor stavi tak veskere pomocne komponenty je treba dat nove nebo repasovane ci v zanovnim stavu, turba, hlavy, vstriky, srouby, hydrostely, tesneni, cerpadla atd atd atd. Ne jenom prestrojit hnuj.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
matooo
Příspěvky: 1784
Registrován: 11 dub 2010 20:31
tel.: 775555656
auto: puma
Bydliště: brnoo

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1086 Příspěvek od matooo » 01 říj 2022 09:07

[/quote]

:hmm: taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
[/quote]

ja som to nemyslel zle ale je toho uz pres 50 stranek a stale to iste.
riesenie je bud polomotor, cely motor alebo kupit jazdeny a prehodit. za mna ideal prehodit motor co ma najeto par tisic a jazdit dalej. ja kupoval s 27 tis najeto dalsi motor za 5500ojro.

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1087 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 12:26

Tak jsme se konečně pohnuli. Samozřejmě, že tuším, že "nejlepší" je originál, ale nežli se pustím do "opravy - generálky" tak samozřejmě že se snažím posbírat moudra, no a přitom jsem na "sbazaru" nakazil na týpka, co prodává "kovanou" kliku pro D4 3V ... u USA s dodáním okolo vánoc. Spousta času, že. Když o ní mluvil, tak tvrdí:" klika je kovaná a vydrží větší zátěž, tudíž by měla vydržet, jednou tolik ,,," , a Tak se ptám, místních expertů, co oni na to, je možné, že by to bylo menší východisko, že by třebas ta kliky vydržela ne 100. 000 ale jednou tolik? Vím, že za vším stojí ten podělanej blok. Ale ten člověk tvrdí: "již jsem jich několik prodal a zatím dobrý".
A já se tudíž ptám: je tu někdo, kdo si ji již koupil, namontoval a jezdí s ní? .
To je to oč mi kráčí a samozřejmě mě zajímá názor i těch, co ty motory opravují.
Že je tu přes 50 stran čtení vidím a část jsem jich i již pročetl, ale tohle téma jsem ještě nezaznamenal, ale to samozřejmě neznamená, že to tam není.
Předem všem děkuji

TP
Tomáš

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3869
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1088 Příspěvek od Lukasino » 01 říj 2022 13:44

Opravdu to pročti celé, je to tam a dost se to rozebíralo :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1089 Příspěvek od Kokesek » 01 říj 2022 17:40

Original je taky kovany…
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
jareku
Příspěvky: 1727
Registrován: 09 zář 2012 23:25
tel.: 737 347 753
auto: RR L322+DEF+SIII
Bydliště: Blansko

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1090 Příspěvek od jareku » 01 říj 2022 20:58

No a pokud se nepletu, tak někde na těch cca 50-ti stranách je také napsáno, že ani oprava motoru neznamená, že “je po problému”… když se kouknu co stojí ojeté D3, tak bych koupil další a jezdil, dokud “to půjde”… a pak bych koupil další… do cca 250.000,- co stojí oprava motoru se vejdou nyní i “dvě”…
Live long and prosper.

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1091 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 21:47

eliott píše: 11 říj 2019 11:58 Další kus na holení...


Docela by mě zajímalo, jak moc náročné je oddělit karoserii od rámu. Takhle to ani nevypadá. :ty jeden...:
Přílohy
IMG_20191011_114342.jpg
IMG_20191011_114342.jpg (60.23 KiB) Zobrazeno 1983 x
Tomáš

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1092 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 22:44

xxx píše: 02 bře 2020 15:39 rozvody děláš co cca 150tis. km a dát motoru novou olejovou pumpu je asi to nejlepší, co můžeš udělat.
krom toho, pokud tam máš ještě tu původní nevyztuženou, můžeš skončit s dírou

OP.jpg
Mám dotaz, protože jsem to ještě neviděl, teprve dnes jsem dostal auto domu, bylo by možné, aby nešlo o kliku?
Motor mi běží, klepe v něm, ztratil cca 30% výkonu a leje olej. Aby šlo o tento problém?

Spíš se tedy přikláním k variantě číslo jedna, ale .... :roll: :Sorry:

TP
Přílohy
OP.jpg
OP.jpg (45.9 KiB) Zobrazeno 1970 x
Tomáš

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1093 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 23:02

Kokesek píše: 16 kvě 2020 09:38 Podle me to ma smysl prave za pouziti vetsi vule ulozeni kliky tj cca 0,04mm pri pouziti oleje 10w40. Dělal jsem takto vice motoru a dobry .....
... Je toto aspoň jakés takés řešení tohoto problému, jako že klika nerupne po 50 000, ale třebas po 150??

Nebo to nemá žádné řešení ...

Jak dlouho to děláš a kolik ty motory již asi najeli ...
Tomáš

ferjon
Příspěvky: 40
Registrován: 31 led 2015 23:11
tel.: 0917235534
auto: g

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1094 Příspěvek od ferjon » 01 říj 2022 23:03

20211211_131736.jpg
Pytal si sa na klukovy hriadel od apex-u.
Osobnu skusenost nemam ale docital som sa na nejakych zahranicnych forach, ze Apexova hriadel je na 15 minut chodu motora.
Ale ci je to pravda???

Dobre recenzie na hriadel a diely mal v zahranici APLANDER, hriadele ma vraj OE LR tvrdi, aj ked original hriadel sa neda kupit.

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1095 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 23:08

Lukasino píše: 01 říj 2022 13:44 Opravdu to pročti celé, je to tam a dost se to rozebíralo :wink:
našel jsem (str 26 +) :? a chápu rozmrzelost pisatelů. Tak trošku jsem si myslel, že to bude kravina, ale pokud se potvrdí klika na mé D4, chci aby se udělalo vše a i víc, aby to tentokrát vydrželo víc jak 361t :-)

TP
Tomáš

Uživatelský avatar
TomikV
Příspěvky: 120
Registrován: 09 říj 2021 00:00
tel.: 603863539
auto: Discovery 4
Bydliště: Beroun

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1096 Příspěvek od TomikV » 01 říj 2022 23:19

matooo píše: 01 říj 2022 09:07
:hmm: taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
[/quote]

ja som to nemyslel zle ale je toho uz pres 50 stranek a stale to iste.
riesenie je bud polomotor, cely motor alebo kupit jazdeny a prehodit. za mna ideal prehodit motor co ma najeto par tisic a jazdit dalej. ja kupoval s 27 tis najeto dalsi motor za 5500ojro.
[/quote]

v pohodě ...
no pokud víš o motoru za 5.500 euro s tímto nájezde, dej vědět, kde se dá koupit, koupím ho hned .... :grin:
Tomáš

Uživatelský avatar
Don
Příspěvky: 239
Registrován: 15 dub 2014 19:26
auto: RR 4.2 Vogue SC
Bydliště: Brandys nad Labem

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1097 Příspěvek od Don » 02 říj 2022 19:08

Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4442
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1098 Příspěvek od Kokesek » 02 říj 2022 20:38

Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Protoze vetsina lidi tomu nechce verit. Nechcou verit ze zrovna jim se to stane. Nebo si rikaji me se to prece nestane to by byla hrozna nahoda. Pak existuje skupina ktera o tom ani nevi. Ti zijou v blazenosti a ten otaznik na skle ani nevidi. A pak je skupina opravaru kteri si rikaji…., to jsou amateri vsichni dokola. Kdyz to opravim zrovna ja tak prece neni mozne aby to padlo. A taky vetsinou padne.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
masar
Příspěvky: 2724
Registrován: 14 bře 2010 21:49
tel.: 773968639
auto: D2 Td5
Bydliště: Děčín

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1099 Příspěvek od masar » 02 říj 2022 21:16

Kokesek píše: 02 říj 2022 20:38
Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Protoze vetsina lidi tomu nechce verit. Nechcou verit ze zrovna jim se to stane. Nebo si rikaji me se to prece nestane to by byla hrozna nahoda. Pak existuje skupina ktera o tom ani nevi. Ti zijou v blazenosti a ten otaznik na skle ani nevidi. A pak je skupina opravaru kteri si rikaji…., to jsou amateri vsichni dokola. Kdyz to opravim zrovna ja tak prece neni mozne aby to padlo. A taky vetsinou padne.
Vytesat do kamene a zároveň připíchnout do všech LR skupin na FB, kde se na to ptá někdo každých 14 dní. A stejně se vždycky najde někdo kdo ten motor obhajuje a tvrdí, že je to jen o zacházení.
Land Rover Discovery 2 Td5

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

#1100 Příspěvek od komin » 02 říj 2022 22:24

Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Napriklad preto ze je to najuniverzalnejsie auto na trhu aj napriek tomu motoru, ukaz mi auto ktore sa aspon trosku priblizuje D3/4?
LR DEFENDER 110 SW

Odpovědět