Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Do prdele milon straniek faktov a stale sa niekto najde a pyta sa na tie iste kokotiny s klikou
Konecne zacinam chapat tu Eliottovu averziu a preco sa vysral na tie elektrarne
To je neuveritelne ja vsetci cakate na ZAZRACNU KLIKU
Konecne zacinam chapat tu Eliottovu averziu a preco sa vysral na tie elektrarne
To je neuveritelne ja vsetci cakate na ZAZRACNU KLIKU
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
ptat se muzes, a mato ti muze odpovedet jak uzna za vhodne.
ta klika co ses ptal , pokud ji vlozis dobpuvodniho bloku motoru nevydrzi vic jak 10 tis km
takze shanej i novy blok a dej si tam tu kliku a to uz te vyjde levneji shanet polomotor
ta klika co ses ptal , pokud ji vlozis dobpuvodniho bloku motoru nevydrzi vic jak 10 tis km
takze shanej i novy blok a dej si tam tu kliku a to uz te vyjde levneji shanet polomotor
- peppino
- Příspěvky: 722
- Registrován: 04 zář 2011 23:29
- tel.: 606486252
- auto: LR DII Td5
- Bydliště: Chotěboř
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Doprdele on se neptal jestli mu vydrží víc nebo míň,ale jestli o ní někdo něco ví. Například jestli ji Číňan nesvařil z tyčky od plotu.
Pokud něco funguje,nebojte se použít kurvítko!
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Problemu je vice, ne jenom blok, ale to stejne nevyresi tady mistni foriste…. Idealni je namontovat novy polomotor ten vydrzi neco nez padne znova. Problem levnych indickych a tureckych klik je, ze jsou moc mekke. Nejlepsi klika je original. Brousit se to neda. Kaleni nema zadnou hloubku. Zadna lepsi klika nez original neexistuje a ani to neni treba. Original je dostatecne kvalitni ke zbytku motoru pokud je vse souose a kolme ve spravnych tolerancich. Ale je potreba myslet na to ze kdyz se motor stavi tak veskere pomocne komponenty je treba dat nove nebo repasovane ci v zanovnim stavu, turba, hlavy, vstriky, srouby, hydrostely, tesneni, cerpadla atd atd atd. Ne jenom prestrojit hnuj.jbizik píše:Myslím že sa to tu už riešilo kedysi, problém je však v tom že kluka praská preto lebo sa krúti blok .....to znamená že akúkoľvek kľuku tam dáš....tak sa vie zlomiť. Problém je v bloku!!!TomikV píše: ↑30 zář 2022 22:15 Zdravím pánové,
protože mě rovněž čeká oprava motoru, prasklo co prasknout nemělo, zjišťoval jsem možnosti a narazil jsem na Sbazaru na toto: https://www.sbazar.cz/landroversmrk/det ... iv-30-tdv6
Má tady někdo zkušenost s touto klikou? Údajně by měla krapet více vydržet, nežli originál.
Děkuji za jakékoliv informace.
TP
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
[/quote]
taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
[/quote]
ja som to nemyslel zle ale je toho uz pres 50 stranek a stale to iste.
riesenie je bud polomotor, cely motor alebo kupit jazdeny a prehodit. za mna ideal prehodit motor co ma najeto par tisic a jazdit dalej. ja kupoval s 27 tis najeto dalsi motor za 5500ojro.
taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
[/quote]
ja som to nemyslel zle ale je toho uz pres 50 stranek a stale to iste.
riesenie je bud polomotor, cely motor alebo kupit jazdeny a prehodit. za mna ideal prehodit motor co ma najeto par tisic a jazdit dalej. ja kupoval s 27 tis najeto dalsi motor za 5500ojro.
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak jsme se konečně pohnuli. Samozřejmě, že tuším, že "nejlepší" je originál, ale nežli se pustím do "opravy - generálky" tak samozřejmě že se snažím posbírat moudra, no a přitom jsem na "sbazaru" nakazil na týpka, co prodává "kovanou" kliku pro D4 3V ... u USA s dodáním okolo vánoc. Spousta času, že. Když o ní mluvil, tak tvrdí:" klika je kovaná a vydrží větší zátěž, tudíž by měla vydržet, jednou tolik ,,," , a Tak se ptám, místních expertů, co oni na to, je možné, že by to bylo menší východisko, že by třebas ta kliky vydržela ne 100. 000 ale jednou tolik? Vím, že za vším stojí ten podělanej blok. Ale ten člověk tvrdí: "již jsem jich několik prodal a zatím dobrý".
A já se tudíž ptám: je tu někdo, kdo si ji již koupil, namontoval a jezdí s ní? .
To je to oč mi kráčí a samozřejmě mě zajímá názor i těch, co ty motory opravují.
Že je tu přes 50 stran čtení vidím a část jsem jich i již pročetl, ale tohle téma jsem ještě nezaznamenal, ale to samozřejmě neznamená, že to tam není.
Předem všem děkuji
TP
A já se tudíž ptám: je tu někdo, kdo si ji již koupil, namontoval a jezdí s ní? .
To je to oč mi kráčí a samozřejmě mě zajímá názor i těch, co ty motory opravují.
Že je tu přes 50 stran čtení vidím a část jsem jich i již pročetl, ale tohle téma jsem ještě nezaznamenal, ale to samozřejmě neznamená, že to tam není.
Předem všem děkuji
TP
Tomáš
- Lukasino
- Příspěvky: 3882
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Opravdu to pročti celé, je to tam a dost se to rozebíralo
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Original je taky kovany…
- jareku
- Příspěvky: 1733
- Registrován: 09 zář 2012 23:25
- tel.: 737 347 753
- auto: RR L322+DEF+SIII
- Bydliště: Blansko
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No a pokud se nepletu, tak někde na těch cca 50-ti stranách je také napsáno, že ani oprava motoru neznamená, že “je po problému”… když se kouknu co stojí ojeté D3, tak bych koupil další a jezdil, dokud “to půjde”… a pak bych koupil další… do cca 250.000,- co stojí oprava motoru se vejdou nyní i “dvě”…
Live long and prosper.
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Docela by mě zajímalo, jak moc náročné je oddělit karoserii od rámu. Takhle to ani nevypadá.
- Přílohy
-
- IMG_20191011_114342.jpg (60.23 KiB) Zobrazeno 2098 x
Tomáš
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Mám dotaz, protože jsem to ještě neviděl, teprve dnes jsem dostal auto domu, bylo by možné, aby nešlo o kliku?
Motor mi běží, klepe v něm, ztratil cca 30% výkonu a leje olej. Aby šlo o tento problém?
Spíš se tedy přikláním k variantě číslo jedna, ale ....
TP
- Přílohy
-
- OP.jpg (45.9 KiB) Zobrazeno 2085 x
Tomáš
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
... Je toto aspoň jakés takés řešení tohoto problému, jako že klika nerupne po 50 000, ale třebas po 150??
Nebo to nemá žádné řešení ...
Jak dlouho to děláš a kolik ty motory již asi najeli ...
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Osobnu skusenost nemam ale docital som sa na nejakych zahranicnych forach, ze Apexova hriadel je na 15 minut chodu motora.
Ale ci je to pravda???
Dobre recenzie na hriadel a diely mal v zahranici APLANDER, hriadele ma vraj OE LR tvrdi, aj ked original hriadel sa neda kupit.
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
našel jsem (str 26 +) a chápu rozmrzelost pisatelů. Tak trošku jsem si myslel, že to bude kravina, ale pokud se potvrdí klika na mé D4, chci aby se udělalo vše a i víc, aby to tentokrát vydrželo víc jak 361t
TP
Tomáš
- TomikV
- Příspěvky: 120
- Registrován: 09 říj 2021 00:00
- tel.: 603863539
- auto: Discovery 4
- Bydliště: Beroun
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
taky odpověď.
nevím kdo co očekává, já se jenom dotazuji na konkrétní produkt, ale jestli se tady již nesmí na nic zeptat, tak pak pardon ...
[/quote]
ja som to nemyslel zle ale je toho uz pres 50 stranek a stale to iste.
riesenie je bud polomotor, cely motor alebo kupit jazdeny a prehodit. za mna ideal prehodit motor co ma najeto par tisic a jazdit dalej. ja kupoval s 27 tis najeto dalsi motor za 5500ojro.
[/quote]
v pohodě ...
no pokud víš o motoru za 5.500 euro s tímto nájezde, dej vědět, kde se dá koupit, koupím ho hned ....
Tomáš
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR L322 4.2 Vogue Supercharged | E66 750Li...
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Protoze vetsina lidi tomu nechce verit. Nechcou verit ze zrovna jim se to stane. Nebo si rikaji me se to prece nestane to by byla hrozna nahoda. Pak existuje skupina ktera o tom ani nevi. Ti zijou v blazenosti a ten otaznik na skle ani nevidi. A pak je skupina opravaru kteri si rikaji…., to jsou amateri vsichni dokola. Kdyz to opravim zrovna ja tak prece neni mozne aby to padlo. A taky vetsinou padne.Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Vytesat do kamene a zároveň připíchnout do všech LR skupin na FB, kde se na to ptá někdo každých 14 dní. A stejně se vždycky najde někdo kdo ten motor obhajuje a tvrdí, že je to jen o zacházení.Kokesek píše: ↑02 říj 2022 20:38Protoze vetsina lidi tomu nechce verit. Nechcou verit ze zrovna jim se to stane. Nebo si rikaji me se to prece nestane to by byla hrozna nahoda. Pak existuje skupina ktera o tom ani nevi. Ti zijou v blazenosti a ten otaznik na skle ani nevidi. A pak je skupina opravaru kteri si rikaji…., to jsou amateri vsichni dokola. Kdyz to opravim zrovna ja tak prece neni mozne aby to padlo. A taky vetsinou padne.Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
Land Rover Discovery 2 Td5
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Napriklad preto ze je to najuniverzalnejsie auto na trhu aj napriek tomu motoru, ukaz mi auto ktore sa aspon trosku priblizuje D3/4?Don píše:Muzes udelat co chces a ten motor pojde ve 150 nebo taky ve 400. Muzes si leda hodit korunou. Nechapu proc tyhle auta nekdo koupi s timhle motorem
LR DEFENDER 110 SW