Stránka 57 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 12:46
od TomikV
OK, chápu že by to mělo být jednoduší. Asi se zaměřím tímto směrem.
Nechám si poradit.
:roll:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 14:04
od Stavros
Ja se nechci poustet do nejakych hlubokych temat, jen je dobre tyto prestavby probrat s technikem z STK, kde uz dnes neprojde i docela pripravene auto. O emisich ani nemluvim, musi tam sedet absolutne vsechno. Pokud technik zjisti jakoukoli nesrovnalost, odmita se bavit.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 14:08
od komin
MadTom píše:Doplním - hlavně už v ČR takové auto je a jezdí....
To auto uz zacina byt jak "jezis" vsetci onom poculi ale nikto ho nevidel. Obrázek

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 14:16
od Sláma Karel
Tak do D3 dát tu TdV8 mi přijde jako poměrně "jednoduše" řešitelné. Vzhledem k tomu že D3 a RRS jsou vlastně stejná auta, jen s rozdílnou vizáží, tak použít komplet věci 3,6 RRS a dát to do karoserie D3 včetně počítačů, budíku atd, nebude zas až tak strašně neřešitelný úkol. :wink:

K :dance

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 14:19
od MadTom
Řekl bych že jezdí i různě "po výletech", takže to auto doopravdy používá. Sám budu u majitele sondovat, jak to pořešil papírově.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 15:41
od TomikV
MadTom píše: 05 říj 2022 14:19 Řekl bych že jezdí i různě "po výletech", takže to auto doopravdy používá. Sám budu u majitele sondovat, jak to pořešil papírově.
Tak to prosím vysonduj. :-)
Co jsem zatím zjistil já, tak přepis "není problém", pokud budeš mít papír od LR, že tento motor se může použít náhradou v daném voze. Prostě že je ve stejném značce již od výrobce používán (což od výrobce není :-( ) + za jakých podmínek se dá použít. Tady by se to třebas dalo právě nějak obejít přes "bratříčka" RR. Nevím, zatím jsem ve fázi zkoumání, ale třebas se to povede nějak navléct.

TP

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 16:14
od pojir
A neslo by to papirove vyresit spis jako vymena karoserie na RRS? Tedy zeby vysledek mel papiry RRS, ale jinou kastli?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 16:27
od xxx
já si myslím, že v ČR je toto sci-fi. Přes zastoupení to neprojde, dnes ti nezapíší ani nehomologovaný doplněk na D3/D4 a na STK jim vadí už i podložky kol nebo jiné EET.
A to nemluvím o ceně přestavby a hlavně čase, co tomu člověk musí věnovat.

když už jít tímto směrem, tak přepsat auto do Polska, tam jsou benevolentnější k těmto úpravám a změnám.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 05 říj 2022 17:17
od kaligula
S STK souhlas, prestoze mam na raptorovi zapsane vsechny vyjimky na svetla tak me nechteli pustit a dlouho jsme diskutovali

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 říj 2022 00:53
od TomikV
To znamená, že to chce nějakého "kamaráda" co to pomůže přepsat. To s tím přepisem boudy, možná není tak špatný nápad.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 říj 2022 09:25
od masar
TomikV píše: 06 říj 2022 00:53 To znamená, že to chce nějakého "kamaráda" co to pomůže přepsat. To s tím přepisem boudy, možná není tak špatný nápad.
Pokud s tím autem nechceš jezdit jen tady po CZ a s STK vždycky spoléhat taky na "nějakého kamaráda", tak bych to řešil ofiko cestou, protože v Německu nebo Rakousku tě sežerou zaživa až to auto prolezou při nějaký jejich pečlivější kontrole "na silnici". Stačí se podívat za jaký leckdy hovadiny tam každý rok vykostí auta, který jezdí na různý tuning srazy. Nedám ruku do ohně za to jak jsou ty informace relevantní dnes, ale co se tyče změny motoru, tak "jediný", co byrokratickyho šimla primárně zajímá, aby motor neměl nižší EURO normu než byla u původního motoru a zároveň splnění hlukových limitů. A jedna věc je taky projít a schválit tu změnu a druhá, aby to pak při každý další TK správně posoudil i technik STK, viz třeba příklad kaliguly s těmi světly. Další věc je potom cena týhle srandy, administrativně si pamatuju, že se mluvilo o ceně kolem 100 litrů. Takže bych začal kontaktováním Helpregu a pak případně řešil zkušebny vozidel.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 06 říj 2022 12:28
od Kokesek
Kdyz prihlasuji v nemecku jine motory do aut tak ho hlavne zajimaji brzdy. Protoze vetsinou sem mel vetsi vykon motoru. Nikdy ne mensi.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 07 říj 2022 22:16
od TomikV
Jestli to správně chápu (a pokud ne, tak mě opravte) celý spodek je shodný s RR, jenom kastle je jiná??
Pokut by tomu tak bylo, možná by se výměna (s podporou LR) motoru za 3.6 TDV8, dala oficiálně provést.
Já vím, já vím, nebude to žádná sranda, ale nežli provádět nějakou opravu, kdy vím, že opět poskládám motor z vadného komponentu a budu se klepat, že mě to někde posléze vypeče, to se raději pokusím oficiální cestou o nemožné.

TP

PS: nicméně zatím stále ještě nevím, zda jde opravdu o kliku, to snad již budu vědět v neděli večer.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 07 říj 2022 22:24
od TomikV
kaligula píše: 05 říj 2022 17:17 S STK souhlas, prestoze mam na raptorovi zapsane vsechny vyjimky na svetla tak me nechteli pustit a dlouho jsme diskutovali
Světlo to jo, tam dělají dycinky ramena, záleží na svítivosti a svádějí to na "přesvícení". Pamatuji si, že vše co bylo vepředu navíc, jsme před STK vždy raději odpojili. To pak býval klid.

TP

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 říj 2022 08:40
od Lukasino
Mimochodem, je zajímavý sledovat inzerci, třeba teď tam jsou dvě D4 a jedna D3 po opravě motoru :mrgreen:

Jednomu to vydrželo 2tis.km, druhému 12tis.km, třetí raději neuvádí...
https://auto.bazos.cz/inzerat/158835402 ... very-4.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/157780332 ... on-935.php
https://auto.bazos.cz/inzerat/157731925 ... very-4.php
a poslední smolař taky po servisu... https://auto.bazos.cz/inzerat/157976505 ... v-2005.php

Pak se není čemu divit, že takový lidi nemají LR moc v oblibě :lol:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 říj 2022 17:33
od Don
Tak kdyz nekdo tak silene podela konstrukci motoru... to je jak ty BMW 4.4i benziny a ted ho jeste narvaly do noveho RR. Takze zase motor na 40-200 a pak smrt

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 říj 2022 20:37
od TomikV
Kontrolní otázka, tedy vyloženě technická. Snažím se vyrvat chladiče, ale krapet mi tam překáží vrtule :-(
Myslel jsem že odšroubuji vrtuli, ale zatím se mi nedaří ... :angry
Poradí mi někdo jak nato?

TP

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 říj 2022 21:00
od kaligula
Levy zavit, jinak je to na youtube

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 říj 2022 21:04
od TomikV
kaligula píše: 09 říj 2022 21:00 Levy zavit, jinak je to na youtube

:hmm: hledal jsem hledal, ale nenašel ...

Tak říkáš levý závit .... tak to pak je :Pohoda: uvidíme

Pokud bys náhodou narazil na to video, tak bych poprosil odkaz.
Děkuji

TP

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 říj 2022 21:22
od kaligula
Staci do googlu napsat disco 3 auxiliary fan removal
Potrebujes na to hodne dlouhy a tenky klic