Stránka 49 z 62

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 kvě 2021 16:19
od Maxsel
Taková zpráva hned vykouzlí úsměv na tváři v naději, že budeme mít taky takové štěstí... Že já vůl nenechal ty rozvody ještě chvíli na pokoji. :D

Jakej to je rok (resp. kolik dával ročně km)?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 17 kvě 2021 18:16
od Kokesek
Zjistim, ale ten remen na pohon vstrikovaciho cerpadla me uplne rozsekal...vsechny zuby pryc


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 kvě 2021 14:26
od Kokesek
Majitel meni olej jednou rocne, kolik presne za rok najede nevi, ale je to neco mezi 25-30tis. Vetsinu cest s vozikem. A ma optimisticky pristup... je to fakt pohodar, jediny kdo z vozu byl nervozni sem byl ja


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 22 kvě 2021 21:11
od discovery1liptov
Kazde auto iny pribeh nie peto??:)

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 kvě 2021 10:10
od eliott
Smutné je, když musíme dělat potkaný motor, u kterého jeden známý specializovaný servis dělal rozvody a nechal starý typ olejového čerpadla. A rozhodně to nebylo proto, že by majitel chtěl ušetřit.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 23 kvě 2021 10:36
od Kokesek
To je uplne normalni....


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 čer 2021 21:31
od Neklan
Tak mám poslední update. Dneska jsem prodal svojí čtvrtou a poslední Discoveru. První byla nová D3, jedna z prvních, prodána po třech a půl letech se 170-ti tisíci km, mraky elektronických závad, ale motor nikdy nezazlobil. Po letech jsem ji potkal u Dajbycha s 345-ti tis. km, prý teklo těsnění pod jednou z hlav. Druhá byla D2, ta se nepočítá - měl jsem ji jen dva roky, ale nikdy nezlobila. Třetí byla D4 před face liftem (6-ti kvalt automat, motor SDV6), koupil jsem ji dva roky starou s 85-ti tis km a prodal s 200 tis km, žádná závada na motoru ani ničem jiném. Třetí byla jedna z posledních D4 (2016), bral jsem ji po půlroční zápůjčce u Správy Pražského hradu, teď jsem ji prodal po 5-ti letech bezproblémového provozu se 165-ti tis km. Myslel jsem, že se bude prodávat dlouho, ale přijel majitel D4 z r. 2012, najeto 330 tis km a motor kaput. Potřeboval okamžitě auto, tak jsem ji prodal za dva dny. Mám před sebou prázdniny s veterány (Serie III a RRC) a v září snad dorazí už v únoru objednaný nový LR.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 21 čer 2021 22:54
od Badus
Novy LR znamena Defender?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 25 čer 2021 20:30
od Neklan
Ano

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 zář 2021 14:06
od Badus
Mel bych asi blbej dotaz - SDV6 v pozdejsi autech typu D5, RR apod...
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 zář 2021 14:53
od xxx
Badus píše: 09 zář 2021 14:06 Mel bych asi blbej dotaz - SDV6 v pozdejsi autech typu D5, RR apod...
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky
bych Petře řekl, že to je asi tím, že do 5ti let věku to řeší ještě autorizované servisy na záruku a tady na fóru téměř žádní majitelé takových aut nejsou.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 zář 2021 15:01
od eliott
Badus píše: 09 zář 2021 14:06 Mel bych asi blbej dotaz - SDV6 v pozdejsi autech typu D5, RR apod...
Chapu, ze to je stale stejny motor. Ale neznam nikoho, komu by ten motor lehl v tehle novejsich modelech. Proto je muj dotaz - zmenilo se neco? Nebo je to furt ten samy motor a je to jen tim, ze maji auta mene najeto?
Diky
Stejná sračka...

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 09 zář 2021 17:10
od Badus
Myslel jsem si to...
I Tvuj nazor, Jirko, jsem si tak nejak sam videl jako duvod.
Jen me proste prekvapilo, ze mam kolem sebe dejme tomu, at neprehanim, 8 lidi s D5 nebo RR nebo RRS. Maj v tom 225kw nebo 190kw. Vsichni s tim litaji dalnice 190kmh, meni olej po 20-25tis km. Nalitano 150tkm a vys, jeden 270tkm na RRS (ten jezdi jen dalnice a snim jsem byl prave dnes na obede) a nikdo nic.... tak jsem zacal tak jakoby doufat, ze se neco zmenilo...i kdyz jsem si myslel, ze to je picovina.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 zář 2021 20:22
od Kokesek
uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 zář 2021 20:45
od DanoDEF
Ti video som pozeral pred dnami. Je to parada.

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 zář 2021 20:46
od MadTom
Ještě jsem to nezkounul celé. Je tam i část, kde taví staré plechovky na železo? :hmm:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 zář 2021 22:48
od fugín
Náhodou jim to jde moc pěkně :mrgreen: .

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 28 zář 2021 23:21
od Amon
Certifikaci IATF 16949 prosli jen se dvema vedlejsima odchylkama :yes

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 29 zář 2021 22:08
od Acon
Kokesek píše: 28 zář 2021 20:22 uz sem nasel kde se ty kliky vyrabeji....
https://youtu.be/-inYCr-fV3Q
Možno je problém práve v tom, že ich nevyrábajú tam :grin:

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad

Napsal: 30 zář 2021 07:40
od vava
eliott píše: 23 kvě 2021 10:10 Smutné je, když musíme dělat potkaný motor, u kterého jeden známý specializovaný servis dělal rozvody a nechal starý typ olejového čerpadla. A rozhodně to nebylo proto, že by majitel chtěl ušetřit.
Tak přesně tohle potkalo mně, na dálnici cca ve 110 km/h zhasl motor, odtah do DEFTECu, kde zjistili, že praskl napínák rozvodového řemene, na otázku kde se dělaly rozvody a proč tam nevyměnili olejové čerpadlo za inovované, odpověď že u nich obě strany ve 120 tis km a následovalo mlčení ... auto má najeto 170 tis km...

Tak řeším zda auto prodat na díly nebo zkusit vyměnit motor za jiný ... na nový polomotor nemám.

Motor TDV6, Discovery 3, r.v. 2008, bez DPF, najeto ve chvíli závady 172 000 km