Obávám se, že tady jsme všichni asi zaujatí. Kolega má přesně stejnou X6, párkrát jsem jí řídil a mnohokrát s ním jel a nemůžu si pomoct, ale blbějším autem jsem snad ještě ani nejel. Hlučný motor (nicméně SDV6 v RRS není o moc kultivovanější, což je také podle mě důvod, proč do velkého Range se dává slabší TDV6 - 256k), nepohodlný podvozek, hluk od nízkoprofilových pneumatik jak Defík na MTéčkách, omezený prostor na hlavu na zadních sedadlech, subjektivně jeden z nejošklivějších zadků ve světě aut

a poněkud asociální image.
Druhý kolega má RRS HSE SDV6 a řídil jsem ho jednou z Prahy do Popradu, z toho polovinu po okreskách, abych si ho trochu otestoval. S tou image to nebude zas o moc lepší, vzhled je subjektivní záležitost, ale mně se docela líbí, na zadních sedadlech je pochopitelně víc místa. V porovnání s mou Discoverou je samozřejmě podvozkově daleko agilnější, pocitově lehčí ne o 400 kilo než Disco, ale snad o tunu, oproti X6 je ale přitom mnohem pohodlnější a to i na 20-ti palcových kolech. Na okresce mě bavilo řadit pádly pod volantem, což u Disca nikdy nedělám, takže RRS je opravdu dynamické, na silnici na řidiče orientované a agilní auto, nicméně X6 je ještě ostřejší a ještě více maskuje, že je to SUV (tedy dokud se nesvezete třeba v M3 a nezjistíte, že celá tahle mánie "sportovních" SUV je totální blbost). RRS si totiž zachovává typický charakter Range Rovera - dokáže jet klidně a velmi pohodlně a na rozdíl od X6 se s ním může i do terénu. Co se mi nelíbí, je oproti Discu nebo variantě TDV6 již zmíněná horší kultivovanost motoru (čím větší tlak turbodmychadel, tím hůř, čehož důkazem je BMW 50d - třílitr se třemi turby a projev traktoru na steroidech) a přístrojová deska s virtuálními budíky je podle mě hrozná blbost, tedy možná by to bylo OK, kdyby dosahovala kvality jako má S-klasse Mercedes. Nakonec ale musím říct, že RRS bych stejně nemohl mít, protože jakkoli je vrcholem praktičnosti v porovnání s BMW X6, tak oproti Discu je pořád nepraktický a na tři týdny ve čtyřech dospělých se v něm do Norska jet nedá. Takže já jsem spokojen s Discem 4 a pokud bych si měl vybrat Range, tak jedině velkého L405 (samozřejmě až po svém 34-letém dvoudveřovém Classicu

).