som tu nový, sledujem fórum už dlhý čas, ale nikdy predtým som nemal dôvod prispievať.
Som slovák, ale žijem dlhodobo v Tirolsku (A). Na SK resp. do ČR (kde mám sročku) jazdíme tak 1 až 3 ročne, okrem toho 1x ročne na dovolenku k moru, prípadne za biznisom (som fotograf).
Postupne sme prechádzali od menších äut k vačším, lebo či už zmena bydliska alebo moja práca si to vyžadovala. Od r. 2012 som vlastnil Jeep Cherokee KK a bol som s ním veľmi spokojný. Pred 1,5 rokom sa nám narodil chlapček a to auto nám bolo zrazu malé, tak som to predal a kúpil WK. No plánujeme ďalšieho potomka a aj toto sa nám zdá akosi malé. Navyše to mám na LPG (ja som tvrdý zástanca benzín+plyn - mal som už niekoľko LPG áut a bol som s nimi spokojný, s dieslom som mal s vačším nájazdom len oštaru, zle to kúrilo a strašne mi diesle smrdia

No a keďdo toho Grandu nabalíme batožinu, detský športový kočík,autosedačku, moju fotografickú výbavu, prípadne v zime lyže, neostane tám žiaden priestor. Zakaždým, keď sa vraciame z SK či ČR nás rodina či priatelia nabalia vrecami zemiakov či domácich jabĺk atď. Zvažujem, že by som sa posunul niekam ďalej, uvažujeme o VW Multivan, to by bolo asi pre nás najoptimálnjšie, ale podmienkou je 4x4, benzín a tie sú s menším nájazdom dosť drahé aj v starších ročníkoch.
Tak som minule tuto v Tirolsku videl nejaké Discovery 3 a celkom sa mi to zapáčilo, nakukol som do batožinového a zdá sa, že to je O DOSŤ vačšie ako Jeep WK.
ROzmýšľam teda o LR3 V8 4.4 - a hodiť to na plyn. Moc tých áut v inzerátoch nevidím a s LPG už vôbec. Máte prosím niekto skúsenosť s touto motorizáciou a LPG? Je to vhodné?
A je tu niekto, kto mal napr WK a prešiel na LR - zaujímalo by ma porovnanie priestoru. S Jeepom sme dosť spokojný, slúži dobre a menia sa tam len veci, ktoré odchádzajú na každom aute. Je to ten najslabší 3.7, ale to problém nie je. Problém je hlavne v tom priestore.
Auto je pre nás hlavne praktická záležitosť a tzv. vernosť značke pre mňa nič neznamená