Stránka 1 z 1

Range Rover 2008 3.6 V8

Napsal: 21 úno 2017 10:27
od mongo
Pánio s týmto vozidlom mám jeden zásadný problém. B aute odišlo pravé turbo... dali sa na repas obe +dpf . Následne ked sa vsetko skompletizovalo auto po naštartovaní nejde vytočiť nad 3000ot. Avšak ked hned po naštartovani pridám nad 3000ot ide vytáčať. Akonáhle klesnú otáčky pod 3000ot vypne reguláciu na turbe a už nic.... Diag stále vypisuje Supercharger B do závady.... mám už z toho hlavu v smútku.... A ešte jeden poznatok ... pri jednom štarte po pohýbaní káblovačky na MAFkach sa dalo normálne pridávať a až pokial sa motor nevypol šlo to... Kablovacka je skontrolovaná a je OK. Tak isto aj MAFka su podla diag OK.

Re: Range Rover 2008 3.6 V8

Napsal: 21 úno 2017 11:39
od mongo
Prikladám vypis s DIAG

Re: Range Rover 2008 3.6 V8

Napsal: 22 úno 2017 21:24
od Kokesek
tak vyzkousejte regulace na akcnich clenech zda se hybou...

Re: Range Rover 2008 3.6 V8

Napsal: 23 úno 2017 06:38
od Hubert
No pokud je to hned po startu. Tak to vypadá na to že je to turbo špatně složeno. Pokud to tak je tak by se mělo jít zjistit jak píše Kokešek v Datalogru.

Re: Range Rover 2008 3.6 V8

Napsal: 04 bře 2017 16:22
od mongo
Tak vyskúšané hádam už všetko... regulácia sa hýbe hneď po štarte aj datalogeri ale potom padne dole a už nereguluje... skúšam poslednú možnosť a to druhý accuator s iného auta ktoré ide .... ak už to nepôjde ani tak .... tak v tom prípade som vyčerpal všetky možnosti... skontroloval o sa egr , snímač tlaku , katalyzátor, dpf , turbo bolo vonku asi tak 5x ... intercooler sa vyčistil ešte raz ... a stále je to rovnaké

Re: Range Rover 2008 3.6 V8

Napsal: 07 bře 2017 19:58
od Kokesek
pokud mas CF-53 tak ti nezbyva nez to opravit. :mrgreen: To nemam ani ja :coze:

si natahnete kable z jednotky primo na turbo. jednoduche a hned vis jestli jo nebo ne.