Docela jsem si s tím svého času hrál.
Možná bych ještě někde dokázal vyhrabat software; ale nevím, zda by to pro Tebe mělo smysl — dneska už nebude nikdo stavět carputer na pidimacu jako my tehdy, spíše by se asi použil nějaký iPad. A pro ten sw nemáme, protože tehdy ještě neexistoval
Hlavní problém asi je s rozumným ovládáním: dotykové obrazovky jsou v jedoucím autě na ekskremento, takže je potřeba buď připojit nějaký vlastní ovladač někam kolem cubbyboxu, nebo — pokud počítačem chceš nahradit i rádio, což asi chceš, využít ovládací tlačítka na volantu, pokud je tam máš. To není moc velký problém, drát tam je, potřebuješ A/D převodník, protože se k němu ta tlačítka připojují přes různě velké odpory, a máš to. Akorát si k tomu samozřejmě budeš muset napsat vlastní drivery.
EcoRoute naprosto netuším; ale zkoušeli jsme si hrát i s OBD přes nějaký převodník, tuším OBDPro nebo tak nějak se to jmenovalo, a všechny takové ty základní věci, jako MAF a podobně, co nikoho nezajímají, protože život je příliš krátký, než abych počítal spotřebu svého auta

, na OBD byly a chodily snad i podle standardu. Takže to by fungovat
pravděpodobně s nějakým rozumným bridge OBD/USB mělo.
Nicméně na komunikaci s ostatními řídicími jednotkami (kterážto je mnohem zajímavější

) víceméně spíše zapomeň: každá z nich používá vlastní protokol, se všemi ostatními zcela zásadně nekompatibilní a od všech ostatních zcela zásadně odlišný. Akorát tedy protokol EASu je víceméně vyhackovaný (je to někde na Netu —
asi tady — a i tady ve fóru o tom párkrát šla řeč), takže tam šanci máš.