katalyzátor a emise
Napsal: 31 bře 2017 22:57
Zdravím. Dokážemi někdo vysvětlit:
Končila mi technická na autě, tak jsem se vydal na STK, ale neprošel jsem ani přes emise. Technik řekl, že test vykazuje výsledky, které ukazují na nefunkčnost katalyzátoru, tedy při testu na normální volnoběh (pod 1000 ot/min) a při asi 3000 ot/min se zplodiny (CO) nevešly do dané tolerance, ani se nijak výrazně neměnil jejich objem (0,706 a 0,644), jak mi ukazoval na monitoru. Takže jsem hned objednal novej katalyzátor a druhej den jsem ho už měnil. Samozřejmě ten na autě byl v čudu, ten keramickej včelí úl, co je ve vnitř byl úplně rozpadlej, takže skrz katalyzátor čistá díra. vyměnil jsem za novej a vyjel zase na STK, tentokrát ale na jinou stanici, než před tím. Na emisích ale to samý. Opět se auto nevešlo do tolerance CO. Technik to pak nějak zaondil, že jsem prošel, ale nejde mi na rozum, že totálně nefunkční katalyzátor a úplně novej dávají prakticky stejný hodnoty CO.
Končila mi technická na autě, tak jsem se vydal na STK, ale neprošel jsem ani přes emise. Technik řekl, že test vykazuje výsledky, které ukazují na nefunkčnost katalyzátoru, tedy při testu na normální volnoběh (pod 1000 ot/min) a při asi 3000 ot/min se zplodiny (CO) nevešly do dané tolerance, ani se nijak výrazně neměnil jejich objem (0,706 a 0,644), jak mi ukazoval na monitoru. Takže jsem hned objednal novej katalyzátor a druhej den jsem ho už měnil. Samozřejmě ten na autě byl v čudu, ten keramickej včelí úl, co je ve vnitř byl úplně rozpadlej, takže skrz katalyzátor čistá díra. vyměnil jsem za novej a vyjel zase na STK, tentokrát ale na jinou stanici, než před tím. Na emisích ale to samý. Opět se auto nevešlo do tolerance CO. Technik to pak nějak zaondil, že jsem prošel, ale nejde mi na rozum, že totálně nefunkční katalyzátor a úplně novej dávají prakticky stejný hodnoty CO.