V minulých cca 3 letech došlo k výrazné diferenciaci cen RRC. Naprosto originální buď zrestaurované nebo v původním ale perfektním stavu (tzv. time warps) jsou nadále velmi drahé - 1 až klidně i 5 milionů Kč, ale to se týká především aut první serie nebo aspoň do faceliftu v roce 1979. Samotný Land Rover, tedy jeho oddělení SVO, teď začal po úspěšné sérii zrestaurovaných Land Roverů Series 1, nabízet i zrestaurované RRC ze sedmdesátých let, cena začíná na 130-ti tisících librách = lehce přes 4 miliony Kč.
Ale myslet si, že každý 2-door RRC má cenu milionů je nesmysl. Jakmile má auto úpravy měnící jeho charakter, v případě tohoto inzerátu třeba obrovská kola a s tím spojené úpravy celého podvozku, ale i méně výrazné úpravy interiéru, cena bez ohledu na vynaložené náklady na rekonstrukci, letí dolů.
Mnoho z vás zná příběh mého RRC
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... f=8&t=4306 ,
http://rangerover.rajce.idnes.cz/Range_ ... 08_-_2009/ ,
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=20791 . Celkové náklady na jeho pořízení, rekonstrukci a úpravy byly podobné jako prodejní cena inzerovaného RRC. Ale protože je to RRC až z roku 1983, tedy po faceliftu a byl upraven, byť velmi nákladně (např. na zakázku stavěný nový motor Rover V8 s novým coscast blokem 4,6 litru s karburátorem Edelbrock za 190 tisíc), kdybych ho chtěl prodat, nedostanu za něj víc, než řekněme 600, možná 800 tisíc, ale možná také mnohem míň. To bych poznal jenom tehdy, kdybych ho skutečně nabídnul k prodeji.
Inzerovaný RRC je fakt tak trochu pouťovka a i kdyby celá rekonstrukce byla poctivá a tedy i nákladná, jeho cena nebude vyšší než cca 300 tisíc, ale kdo ví, jak se říká, každé zboží má svého kupce.