RR P38 GEMS stale chuda zmes
Napsal: 08 črc 2017 13:05
Ahojte,
mam taky problem s mojim RR P38 4.6 HSE 1997 ze lambdy ukazuju stale chudu zmes -24,5%. Tyka sa to obidvoch lambd, ked pridam plyn tak skocia na 00%. Ked sa otacky vratia tak po par sekundách zacnu lambdy plynule klesat ku svojim -24,5%. Problem a zahada je v tom, ze niekedy pri jazde ked predbehnem auto tak skocia na 0% a odvtedy sa zacnu chovat normalne, auto ide perfektne, switchuju na 0% hore dole par percent. Potom vypnem motor, nastartujem a sme spat v kolobehu. Ked prepnem na LPG chova sa to uplne rovnako ( ! ). A pritom viem ze LPG mam zle nastavene a ide na hyperbohatu zmes. Prace ktore som spravil:
Vymene kable ku svieckam - Magnecor 8MM
Sviecky - NGK BRP6ES
Nova poistkova skrinka
Nove Lambda sondy Britpart (AMR6244) - konektory som prestriekal konkorom
Pretesnene cele sacie
Novy krokovy motorcek volnobehu
Nove cidlo teploty vody (pre ECU, nie pre pristrojovku)
Nova baterka Bosch
Nove filtre, oleje vsade a vsetky
Nove cievky
Novy CPS senzor
Mam iba VCDS diagnostiku ktora precita live hodnoty a par chybových kodov. Long term trim su samozrejme -24,5%, pokial teda nepride zazrak a uprostred cesty do BA mi lambdy zacnu ukazovat normalne tak to po 100km padne cca na 0%...
PS: VCDS diagnostika ukazuje lambdy 0-1V Zirconia cize to co sem pisem su uz opacne hodnoty ako maju byt podla 5-0V Titania. Pre istotu som to meral aj na vstupoch ECU a drzia sa stale 4,9V cize chudobna zmes.
mam taky problem s mojim RR P38 4.6 HSE 1997 ze lambdy ukazuju stale chudu zmes -24,5%. Tyka sa to obidvoch lambd, ked pridam plyn tak skocia na 00%. Ked sa otacky vratia tak po par sekundách zacnu lambdy plynule klesat ku svojim -24,5%. Problem a zahada je v tom, ze niekedy pri jazde ked predbehnem auto tak skocia na 0% a odvtedy sa zacnu chovat normalne, auto ide perfektne, switchuju na 0% hore dole par percent. Potom vypnem motor, nastartujem a sme spat v kolobehu. Ked prepnem na LPG chova sa to uplne rovnako ( ! ). A pritom viem ze LPG mam zle nastavene a ide na hyperbohatu zmes. Prace ktore som spravil:
Vymene kable ku svieckam - Magnecor 8MM
Sviecky - NGK BRP6ES
Nova poistkova skrinka
Nove Lambda sondy Britpart (AMR6244) - konektory som prestriekal konkorom
Pretesnene cele sacie
Novy krokovy motorcek volnobehu
Nove cidlo teploty vody (pre ECU, nie pre pristrojovku)
Nova baterka Bosch
Nove filtre, oleje vsade a vsetky
Nove cievky
Novy CPS senzor
Mam iba VCDS diagnostiku ktora precita live hodnoty a par chybových kodov. Long term trim su samozrejme -24,5%, pokial teda nepride zazrak a uprostred cesty do BA mi lambdy zacnu ukazovat normalne tak to po 100km padne cca na 0%...
PS: VCDS diagnostika ukazuje lambdy 0-1V Zirconia cize to co sem pisem su uz opacne hodnoty ako maju byt podla 5-0V Titania. Pre istotu som to meral aj na vstupoch ECU a drzia sa stale 4,9V cize chudobna zmes.