Stránka 1 z 1
Svítí a tahá šťávu
Napsal: 26 led 2008 00:48
od range
Už se mi podruhé stalo, že když cca 3 hodiny po tom co zamknu auto, se rozsvítí všechny blinkry a nepřerušovaně svítí. Ale vždy je to jen v noci. Předpokládám, že toto také vybíjí akumulátor a že to bylo příčinou mého předešlého problému s vybitou baterií. Nevíte někdo, co to může způsobovat?
Napsal: 26 led 2008 08:38
od eliott
No tak to přesně dělalo kamarádovipřed rokem, chvíli poté se mu vys... něco na immobilizéru

Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 01 říj 2012 20:14
od crossfield
dnes se mi to stalo taky, ale auto jsem nezamkl a immo mám nejspíš odpojené předchozím majitelem - při vložení klíčku nepíše, že je klíč ve spínačce, ani se jinak o immu PC nezmiňuje. nutno podotknout, že jsem popojel jenom několik metrů abych auto přeparkoval. může to mít na to vliv? a "zuendschl steckt" v poloze 0 znamená, že je klíč v zapalování? klíč nechávám v autě pořád když jsem doma a nikdy se nic nestalo, až teď.
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 01 říj 2012 20:38
od Kokesek
jednotka BECM pred umrenim jak pise eliot. Nekdy to zhasne a jindy sviti. dela to selhani chodu procesoru v BECM pokud nemaka sviti porad blinkry.
Vracim se z nemecka jestli nekdo potrebuje neco....volat rano 774290683. mam veskere vybaveni v aute.
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 01 říj 2012 20:45
od crossfield
takže dát jinou BECM pokud se to bude opakovat. je to tak? mám kdyžtak zajet do land roveru na diag, jestli to bude něco platný?
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 01 říj 2012 20:49
od Kokesek
ja bych to preventivne prehral a zkontroloval bych vyrazeni immaku z ECU motoru a z BECM. Pokud budes menit BECM je potreba mit i klice. Nejdou nakodovat dalky puvodni na cizi BECM....
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 04 říj 2012 03:14
od crossfield
napadla me jeste jedna vec. je mozny, ze bych to zblbnul ja pri odemykani a zamykani dalkou? muj jedinej pofiderni klic ma pravdepodobne KO mikrospinac na odemykani a dalkou se povede odemknout jen jednou za XX zmacknuti - kdyz blikne dioda na klici. kdezto pri zamykani dioda blikne vzdy, ale ne vzdy se auto zamkne. klic mam sehrany dle navodu tady na foru. muze to mit nejakou souvislost se spatnym stavem klice?
edit: na diag jedu v patek. necekane nebylo vcera volno...
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 04 říj 2012 07:29
od Kokesek
to je malo pravdepodobne... trvale roznuti blinkru neni programovanou funkci becm, je to chyba. tzn ze to urcite dalka nedela.
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 04 říj 2012 12:53
od OC
Jen pro úplnost, BeCM se dá nejen vyměnit, ona se dá také
opravit. Někdy to může být horší než výměna, jindy lepší, to záleží.
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 04 říj 2012 21:09
od Kokesek
OC píše:Jen pro úplnost, BeCM se dá nejen vyměnit, ona se dá také
opravit. Někdy to může být horší než výměna, jindy lepší, to záleží.
opravujem to celkem casto, ale pro uplnost pouze SILOVA CAST jde opravit. Procesorova nejde a tohle je pripad procesorove.
...pro uplnost
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 04 říj 2012 23:34
od crossfield
už možná vim odkud vítr fouká... na podlaze u spolujezdce je vlhko. tudíž velkej průser pro BeCM...

Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 05 říj 2012 08:22
od Kokesek
crossfield píše:už možná vim odkud vítr fouká... na podlaze u spolujezdce je vlhko. tudíž velkej průser pro BeCM...


Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 05 říj 2012 08:27
od MadTom
Jenom poznámka - není důvod, aby nešla opravit i procesorová část BECM, spíš jde o to, kdo se s tím bude drbat, dá záruku, a kde sežene komponenty. A hlavně, stějně jako u jiné elektroniky - jemné spoje, vlhkost a stejnosměrné napětí docela rychle spoje sežerou korozí a najít v tom potom chybu, teda hlavně najít všechny chyby, je tak pracné, že je levnější výměna. Opravoval jsem několik utopených jednotek do TD5ky, a většina šla. Horší to bylo s jednou, co byla po požáru zuhelnatělá, tam to nemělo smysl ani zkoušet.
Re: Svítí a tahá šťávu
Napsal: 05 říj 2012 11:15
od crossfield
takže prý je vše v pořádku, jednotka funguje jak má, po vypnutí motoru, zamknutým i odemknutým autě se jednotka uspí a žádnej odběr elektřiny tam neni. prý za to může slabá baterka co nemá výkon. novou baterku budu muset stejně na zimu koupit. takže zatím budu vozit kabely a když to náhodou udělá znova i s novou baterkou, bude se to řešit dál.