Stránka 1 z 1
foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 27 črc 2017 10:02
od Saul
Zdravím, u D2 se mi začalo stávat, že někam přijedu, chcípnu auto a v tu chvíli se spustí kompresor měchů (pod řidičem). Při opětovném nastartování se vypne asi vteřinu po startu. To můžu opakovat třeba 5x a stav stejný a na šestý pokus přestane běžet. Nepřišel jsem na to, zda by mělo mít vliv třeba zahoupání s autem... Je hlavně zvláštní, že při nastartovaném motoru nefouká a spustí se až po chcípnutí. Zatím to řeším vytažením pojistky kompresoru. Nějaké zkušenosti s takovou závadou? Díky
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 22 pro 2017 13:32
od stiinek
Asi to nesouvisí ale stalo se mi teď o víkendu něco podobného.
Auto na nabíječce, klíček vypnutý. Hodil jsem si do kufru nářadí, a po zavření se auto dofouklo.
Napadá mě, že si BCU/SLABS hlídá napětí, a s připojenou nabíječkou považuje auto za nastartované.
Až se budu někdy večer nudit tak to zkusím v RAVE nastudovat.
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 22 pro 2017 13:52
od Saul
Mě už to nedělá! Stalo mě to, tak už je na pružinách +50mm. A je to paráda. Ani jsem zásadní rozdíl v komfortu nepoznal.
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 22 pro 2017 15:14
od MadTom
SLABS normálně funguje zhruba 30 minut po vypnutí zapalování. Když dám auto na nabíječku, tam se vzbudí a má snahu se rovnat. Někdy to udělá krátce i po zaparkování. Chvílema to vypadá, že si to žije vlastním životem, ale funguje to, a auto se dá používat jak skoro prázdné, tak více než naložené během výletů.
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 22 pro 2017 15:55
od Maxsel
Novější auta (D3 a RRS) to dělají běžně. Zaparkuješ, vyndáš něco z kufru, zavřeš, zamkneš a auto si ještě chvíli cvaká a ufukuje (jen už nepouští kompresor a vzduch bere ze zásobníku).
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 22 pro 2017 16:15
od stiinek
Tak ufukování je normál, ale zapnutí kompresoru se mi stalo poprvé - asi fakt díky té nabíječce.
Moje SLABSka navíc neukládá chyby - rozsvítí se kontrolka SLS, ale ani můj Nanocom, ani LandJirkova diag. žádnou chybu nenačte.
Po výměně čidel se frekvence chyb zmenšila, ale občas se stane.
Až mě to bude moc štvát tak seženu jinou a zkusím vyměnit.
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 22 pro 2017 16:37
od MadTom
No ono se fůra chyb vymaže po vypnutí zapalování. A druhá věc - protože jednotka SLABS řeší i brzdy, tak při cca 8km/h odpojí možnost diagnostikování. Takže se připojování bez vypnutí zapalování pro vyčtení chyby vzniklé za jízdy dělá docela špatně.
Re: foukání kompresoru po chcípnutí motoru
Napsal: 21 led 2018 20:36
od stiinek
Nanocom nevycte chybu ani kdyz se kontrolka rozsvítí hned po zapnutí zapalování(po zhasnutí), ani hned po nastartovani.
Je normální, že se hodnoty L a P čidla liší cca o 20 když je auto rovně? Po prohození je to beze změny, takže v čidlech asi chyba není.