RR 4.6 BOSCH
Napsal: 07 srp 2017 13:28
Ahoj all
Tak som si doprial ďalšiu p38 4.6 v8 no tento krát už BOSCH
Povodný majiteľ sa tam vybláznil na hadiciach chladenia v motorovom priestore - doprerábal si to hrozne (samá spona, samé T-čko) chcem to dať do pôvodného stavu - nakoľko sa mi nedarí ten motor odvzdušniť.. vedel by mi niekto poskytnúť detailnejšie fotky motora? od GEMSA je to trocha rozdielne...
Prípadne vždy keď zaparkujem auto dole nosom čize v kopci dole motorom a vypnem po 30sec začne bublať voda a vyvrie cez expanznú nádobu - vrchnák na exp. netesní ako má (druhé je na ceste) - buble pretože je niekde riadna vzduchová kapsa? alebo hľadať už chybu v tesneniach pod hlavou, prípadne vložkách? za jazdy si drží konštantnú teplotu aj na mieste keď beží ide všetko ako má a voda nesmrdí výfukom a cez výfuk nedymí.. Alebo termostat? Dúfam že tie tuningové hadice čo tam sú budú na chybe
Tak som si doprial ďalšiu p38 4.6 v8 no tento krát už BOSCH
Povodný majiteľ sa tam vybláznil na hadiciach chladenia v motorovom priestore - doprerábal si to hrozne (samá spona, samé T-čko) chcem to dať do pôvodného stavu - nakoľko sa mi nedarí ten motor odvzdušniť.. vedel by mi niekto poskytnúť detailnejšie fotky motora? od GEMSA je to trocha rozdielne...
Prípadne vždy keď zaparkujem auto dole nosom čize v kopci dole motorom a vypnem po 30sec začne bublať voda a vyvrie cez expanznú nádobu - vrchnák na exp. netesní ako má (druhé je na ceste) - buble pretože je niekde riadna vzduchová kapsa? alebo hľadať už chybu v tesneniach pod hlavou, prípadne vložkách? za jazdy si drží konštantnú teplotu aj na mieste keď beží ide všetko ako má a voda nesmrdí výfukom a cez výfuk nedymí.. Alebo termostat? Dúfam že tie tuningové hadice čo tam sú budú na chybe
