Stránka 1 z 2

Jaká je kvalita Range Roveru III.? 2002-2004

Napsal: 28 led 2008 21:55
od Mirek 1234.cz
Pomalu přemýšlím o koupi. Je mi v celku jedno jaká motorizace (3,0D, nebo 4,4). Přemýšlím o koupi, ale neznám kvalitu z pohledu servisu/mechanika.

Slyšel jsem o neustále odcházejících předních diferenciálech, nebo tisícihranu na kardanu s nutností měnit diferák? Jinak co jsem se doslechl prý dobrý.

Re: Jaká je kvalita Range Roveru III.? 2002-2004

Napsal: 29 led 2008 17:48
od RB
Mirek 1234.cz píše:Pomalu přemýšlím o koupi. Je mi v celku jedno jaká motorizace (3,0D, nebo 4,4). Přemýšlím o koupi, ale neznám kvalitu z pohledu servisu/mechanika.

Slyšel jsem o neustále odcházejících předních diferenciálech, nebo tisícihranu na kardanu s nutností měnit diferák? Jinak co jsem se doslechl prý dobrý.
Tak tady jsi asi narazil.Mi na tomto foru ovládáme RR do roku 2002. :D Však to znáš.Ty naše strasti.

Napsal: 29 led 2008 18:14
od OC

Re: Jaká je kvalita Range Roveru III.? 2002-2004

Napsal: 29 led 2008 19:02
od Mirek 1234.cz
RB píše:
Mirek 1234.cz píše:Pomalu přemýšlím o koupi. Je mi v celku jedno jaká motorizace (3,0D, nebo 4,4). Přemýšlím o koupi, ale neznám kvalitu z pohledu servisu/mechanika.

Slyšel jsem o neustále odcházejících předních diferenciálech, nebo tisícihranu na kardanu s nutností měnit diferák? Jinak co jsem se doslechl prý dobrý.
Tak tady jsi asi narazil.Mi na tomto foru ovládáme RR do roku 2002. :D Však to znáš.Ty naše strasti.
Je čas na změnu :wink:

Napsal: 29 led 2008 19:44
od motohanz
pred case jsem to mel pujceny ve 4,4 a musim rict parada, dam sem fotku.....ale na bahnity teren zapomen..... :wink:

Napsal: 31 led 2008 18:26
od motohanz
ta co jsem se ti ptal na toho RR tak kupuj auto co nejmin kilometrama protoze po 150- 200 tisicich odchazej automaty, u dieselu odchazi pri cca 150 tis. turbo, problemy se startovanim se taky objevujou, u prvnich rocniku prej nejakej bazmek u eletronicky spinacky...pak taky kdyz se tomu dava zahul tak problemy kardany....takze to chce peclive vybirat i podle majitele a hlavne aby to melo servisku a co nejmene najeto... :wink: takze asi tak

takze nejaka levna jebka od turku s 200 tisicema pak zaplatis este jednou auto na dilech... :wink:

prikladam fota pujceneho, ja za sebe musim rict ze to auto na me fakt zapusobilo....suuuper..... :wink:

Napsal: 31 led 2008 18:28
od motohanz
e este jednu vec ale to asi plati u vsech aut ale u tohodle dvojnasob, musej fungovat vsechny elektro veci na pristrojovce i v aute protoze pak clovek vymenuje ridici jednotky za tisice nebo deseti tisice... :wink:

Re: Jaká je kvalita Range Roveru III.? 2002-2004

Napsal: 31 led 2008 20:42
od RB
RB píše:
Mirek 1234.cz píše:Pomalu přemýšlím o koupi. Je mi v celku jedno jaká motorizace (3,0D, nebo 4,4). Přemýšlím o koupi, ale neznám kvalitu z pohledu servisu/mechanika.

Slyšel jsem o neustále odcházejících předních diferenciálech, nebo tisícihranu na kardanu s nutností měnit diferák? Jinak co jsem se doslechl prý dobrý.
Tak tady jsi asi narazil.Na tomto foru ovládáme RR do roku 2002. :D Však to znáš.Ty naše strasti.
Brr...Zlaté P38.Dnes jsem jel za Prahy a dva tyto krasavce jsem potkal na odtahu.A nebyly to nová auta na přepravníku.

Napsal: 31 led 2008 22:52
od Mirek 1234.cz
motohanz píše:pred case jsem to mel pujceny ve 4,4 a musim rict parada, dam sem fotku.....ale na bahnity teren zapomen..... :wink:
Pomalu se ohlížím po bílé/béžové kůži s třešňovým dřevem. Uvnitř vozu je to "umělecké dílo". Ale jestli tak přistupovali k technice se pozná za pár let provozu :)

Kupoval bych s max 80.000km. Pravda je, že jsem jich potkal spoustu s vadnou převodovkou, ale ty měli vždy přes 300.000km.

Nevím nic o motorech. Doufám, že 3,0D nebude kvalitou=kvantitou jako DSE. 4,4 jsou v X5, ale jestli jsou bezproblémové...?

Napsal: 31 led 2008 22:53
od eliott
No jestli budeš zase omotávat hadice od chladiče kosmickou izolačkou, budeš na tom odtahu příště ty :mrgreen:

Napsal: 31 led 2008 23:00
od Mirek 1234.cz
eliott píše:No jestli budeš zase omotávat hadice od chladiče kosmickou izolačkou, budeš na tom odtahu příště ty :mrgreen:
:lol: Nemůžu za to, že má P38 DSE byl takový malý papiňák - na ten používají ženský vydličku - na odfouknutí páry :) U DSE to pánové z BMW nedomysleli 8)

Napsal: 01 úno 2008 00:03
od motohanz
4,4 jsou vetsinou bezproblemove motory a s kombinaci treba LPG super znamej ji ma v sedme...jinak 3,0 D je pro tohle auto asi malej motor a trpi tim ze mu odchazej turba...

Napsal: 01 úno 2008 07:33
od eliott
No jestli budeš zase omotávat hadice od chladiče kosmickou izolačkou, budeš na tom odtahu příště ty
To bylo pro RB :wink:

Napsal: 01 úno 2008 08:57
od RB
eliott píše:No jestli budeš zase omotávat hadice od chladiče kosmickou izolačkou, budeš na tom odtahu příště ty :mrgreen:
Ja už jel na odtahu z Prahy.Ale tebe musíme vozit jako pašu i s autem a vlekem do německa. :lol:
Jinak viz obrázek nahoře.Bílá je krásná na těchto autech.Taky jsem původně scháněl.

Napsal: 01 úno 2008 10:43
od motohanz
myslim ze jeden typek tady v Praze tu vozi Range a Cayeny v barve slonovinove kosti z emiratu....

Napsal: 01 úno 2008 14:57
od Rover
Četl jsem několik kauz z Anglie a Austrálie, co se týče převodovek a diffů, převodovka průměrně 90 000km, diferenciály 40 - 80 000km a konečná... Plus nějaké problémy s elektronikou.

Napsal: 01 úno 2008 15:14
od motohanz
Rover píše:Četl jsem několik kauz z Anglie a Austrálie, co se týče převodovek a diffů, převodovka průměrně 90 000km, diferenciály 40 - 80 000km a konečná... Plus nějaké problémy s elektronikou.
no to jsou bych rekl krajni pripady....oni se tyhle auta taky ted pouzivaj trochu jinak nez na klidnou jizdu na silnici a pohoda teren, oni ted lidi tem autum davaj strasne za usi, mladi bohaci bez ucty k majetku....

Napsal: 01 úno 2008 15:24
od Rover
Všechny ty příběhy co jsem četl byly o starších lidech, kteří měli LR celý život a s novým RR jezdili jenom po silnici a v klidu... Svorně se shodli na tom, že za ta léta co měli LR to byly jejich první odtahy... předtím se strašími LR vždy dojeli kam potřebovali...

Napsal: 01 úno 2008 16:39
od motohanz
Rover píše:Všechny ty příběhy co jsem četl byly o starších lidech, kteří měli LR celý život a s novým RR jezdili jenom po silnici a v klidu... Svorně se shodli na tom, že za ta léta co měli LR to byly jejich první odtahy... předtím se strašími LR vždy dojeli kam potřebovali...
aha... :oops:

Napsal: 02 úno 2008 09:36
od eliott
Ja už jel na odtahu z Prahy.Ale tebe musíme vozit jako pašu i s autem a vlekem do německa.
Jinak viz obrázek nahoře.Bílá je krásná na těchto autech.Taky jsem původně scháněl
.

To už je historie, už jsem pnohodnotný řidič :-)