1960SeriesII píše: 06 zář 2017 09:38
Tak to jsem zvědavý - kdyby se to nepodařilo, je tu vždycky Robur
Zdravím,
tak som bol dnes pozrieť na auto...
Nakoľko so Series nemám žiadnu skúsenosť, poprosím ak si nájdeš čas o Tvoj názor - viď foto.
Moje videnie:
- motor naskočil na prvý škrt
- pravidelný chod
- radenie pokiaľ sa mi podarilo zaradiť jednotku potom v pohode
- redukčná prevodovka OK
- zapínanie 4x4 v pohode
- žiadne vibrácie, škrípanie vrzanie
Prišiel som tam Range Roverom, takže vnímanie komfortu som neriešil.
- žiadna viditeľná korózia rámu
- povrchová hrdza na listových pérach
- predné dvere zo spodu bez hrdze, zadné viď foto
- predné blatníky - drobné preliačiny, zadný pravý už niekto "riešil" - foto
- predná kapota trochu krivá
- strecha - pokrčená vpredu v strede, zrejme niekde škára, riešené silikonom (-;
- interiér vzadu vcelku v pohode, bez hrdze na podlahe
Motorový priestor - tu neviem vôbec posúdiť, aktuálne bol menený hlavný brzdový válec
Moja predstava - dať vo finále to auto do stavu, aby bolo technicky OK na občasné výjazdy, žiadne denné jazdenie.
Nemám problém s určitou "patinou" v zmysle tu a tam nejaká prieliačina, šrám, ale tu to zrejme nepôjde bez lakovania, prípadne výmeny pravého zadného blatníka - toho tmelu a tá záplata už je moc (-;
Moje otázky:
- kde by sa mala pohybovať cena auta v tomto stave (podľa Tvojej skúsenosti +/-)
- čo sa týka techniky
- odhad ceny generálky motor+prevodovka - prípadne tipy na referenciu kto by vedel spraviť
- výmena tlmiče+perovanie
- dá sa prípadne (ak by bolo komplikované opraviť) nahradiť strecha nejakou "štandardnou"
- rád by som ponechal 24V inštaláciu - hrozí do budúcnosti nejaký problém ?
- iné Tvoje prípadné postrehy k tejto modifikácii - predhrievanie motora, kúrenie a pod.
Vopred ďakujem za akýkoľvek postreh, myšlienku alebo kritiku (((-;
Dík
Richard
