Stránka 1 z 2
P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 17 zář 2017 11:02
od janek23
Prosím o nějaké rady ohledně tlaku na válci 1 válec má pod minimum a 6 válec ma trošičku nad minimu mohl by mi někdo dát typ po čem jít? 2 roky motor stál takže tipuju možná zatvrdlé kroužky ...díky za každou radu
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 20 zář 2017 22:50
od amadjr
co je tlak pod minimum? 2 roky stal? ja bych to videl na korozi valce.
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 21 zář 2017 14:28
od janek23
Toz minimum aby dobre vse slapalo i kdyby tam tlak nebyl žádný furt to zene zbytek ale jde to poznat podle manuálu tam ma byt určitý a ten neni

No doufám ze to bude nějaká prkotina jen hllavne at to nejsou praskle pisty
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 21 zář 2017 14:35
od amadjr
takze ty vubec nevis jakej je tam tlak
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 21 zář 2017 15:15
od eliott
amadjr píše: 21 zář 2017 14:35
takze ty vubec nevis jakej je tam tlak

To je fakt odborná debata, neřekne ani co naměřil za hodnoty a chce poradit

Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 21 zář 2017 18:34
od Kokesek
Ja sem radeji neodpovedel, protoze bych byl opet moralizovan
19-20atm byvalo takove minimum na start v -25°
zalezi jak se to chova kdyz tam clovek strikne strikacku oleje. A taky je potreba aby bylo dostatecne vykone startovaci zarizeni pro presne zmereni. A to ze se musi tocit na kazdy valec stejne dlouho to je asi uplne jasne. Ja mam rad ten merak od Bosche co meri kompresi na zaklade odberu z baterie. To je bomba! Akorat se hodi alobal na klicek od novych aut s imobilizerem a meri se komprese. jednoduche rychle a ciste
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 21 zář 2017 18:55
od MadTom
Přesně tak, ten elektronickej měřák je super na rychlou diagnostiku, jestli jsou všechny válce stejné. A to většinou stačí.
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 21 zář 2017 23:13
od amadjr
no ja nwm panove.. jako snad kazdej muze namotat kousek dratu kolem kabelu ke starteru a napojit to na osciloskop ale rikat tomu presne mereni...
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 22 zář 2017 10:36
od Kokesek
amadjr píše: 21 zář 2017 23:13
no ja nwm panove.. jako snad kazdej muze namotat kousek dratu kolem kabelu ke starteru a napojit to na osciloskop ale rikat tomu presne mereni...
To nemeri prodouvou smyckou ale presnym vyhodnocenim spicek napeti...
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 25 zář 2017 05:32
od janek23
Vse mam zmerene jak se dostanu k autu napisu tu ktery kolik ma at vite
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 25 zář 2017 09:31
od Wiki
zkus hexelztrick , to dělaj v Dawson city když je a motor nic, dlouho stál
sundat hadici od sání a toč motor a strikni tam spray oil /treba Konkor/ ,pak to změř, a bude to pak nejspíš ok. /

ale nejříf se podiway na ventily/
/
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 30 zář 2017 12:32
od janek23
Tak ten 1 a 6 nemá NIC..3 má 16..Zbytek má něco přes 20....Teď se vše začíná dávat dolů a asi dám pisty z druhého motoru dam všude nové kroužky výbrus hlavy nové těsnění...Co by bylo ještě dobré provést ať mám klid???Diky
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 30 zář 2017 14:50
od eliott
janek23 píše: 30 zář 2017 12:32
Tak ten 1 a 6 nemá NIC..3 má 16..Zbytek má něco přes 20....Teď se vše začíná dávat dolů a asi dám pisty z druhého motoru dam všude nové kroužky výbrus hlavy nové těsnění...Co by bylo ještě dobré provést ať mám klid???Diky
Zahodit to a koupit si V8, tam má alespoň smysl ten motor udělat. Motor M51 je generátor tepla, pohyb je jen vedleší efekt...
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 30 zář 2017 17:07
od amadjr

skoro se da souhlasit... i kdyz ty V8 taky nejsou kdovi co... nicmene, kdyby neco, mam slusnou hlavu na ten tvuj motor
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 01 říj 2017 22:30
od janek23
No já kdyz schanel v8 tak nebyla nikde tak sem opět sáhl po 2,5 a zas me dostala..Hlavy mam 2 jednu origo 96rok a pak tu lepší z roku 2000myslim
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 01 říj 2017 23:24
od amadjr
to sis pomohl

ja mel ubytek tlaku na jednom valci a tlacilo mi to olej horem dolem.. nakonec jsem cely spodek komplet i s klikovkou vyhodil protoze byl na valcich odloupanej nikasil... sehnal jsem krasnej, rozebranej a vycistenej spodek za 1500, zabrousil hlavu, vcetne voditek a simeringu a myslel jsem si ze mam pokoj.. jenomze u P38 nemas nikdy pokoj......... me uz to auto prislo skoro na cenu nove dacie a rocni najezd mam pritom tak 3-4000km.. vic se mezi temi poruchami stihnout snad ani neda.. radim ti, pokud nemas tiche septani v hlave ktere ti z nepochopitelneho duvodu radi si to auto nechat, okamzite to dej pod lis.
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 02 říj 2017 15:27
od janek23
To nejde uz je v tom mi peněz a mam to od známého ktery se o to dokonale staral takže to musím dat dohromady

Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 27 říj 2017 11:03
od Kokesek
Tady je pricina toho ze motor nema kompresi...Mel hlad
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 27 říj 2017 11:09
od VencaZE
Dá se to zachránit?
Kdyby jste si chtěli připravit jiný motor tak mam..
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =2&t=33925
Re: P38 2.5 1 a 6 válec málo tlaku PROČ??Díky
Napsal: 22 pro 2017 18:53
od janek23
Děkuji CAR PRESTIZ(Kokešek)ZA SKVELOU OPRAVU UZ SE PROHANIME BOHUZEL NA ŠKAREDÝCH KOLECH

ALE NEVADÍ DĚKUJI MOC KONEČNĚ POŘÁDNÝ DÁREK NA VÁNOCE