Stránka 1 z 1

prestavba stare P38 na 4 wheel TC

Napsal: 24 zář 2017 19:52
od amadjr
zdravim vas panove..
inu, asi jsem vazne rad bez auta jinak si nedoveu predstavit duvod, proc jsem se do toho pustil...
takze jsem prehodil novejsi modulator SXC100000 a ecu ABS za SRD100500. nebudu asi popisovat kolik to dalo prace, jelikoz je na aute jina elektroinstallace.
kazdopadne, kontrolky ABS i TC zhasnou, ABS zrejme nejak funguje a TC spina jak ma, ovsem efekt zadnej krome kopani do pedalu nevidim. nebudu jeste lamat hul, snad je system jeste zavzdusnen takze mu dam sanci. ale ted tu hlavni otazku, ABS ecu posila signal o rychlosti do BECM, vymena stare ANR4898 za SRD100500 zpusobila ze tachometr ukazu podstatne nizsi rychlost.. snad premyslim rychlost v milich? to je docela problem ale jeste vetsi problem je ten, ze po par km strelila automaticka prevodovka do nouzaku na 3ti rychlost.. gearbox fault...
takze strucne, existuje nejaka moznost ze automat sleduje a porovnava rychlosti prave s danou rychlosti z ABS ecu?
auto 1997 2.5 DSE automat
za jakekoliv konspiracni teorie jsem vdecny, zda to nejak cele zpachtim, poskytnu navod na prestavbu :)

Re: prestavba stare P38 na 4 wheel TC

Napsal: 24 zář 2017 20:27
od Kokesek
Tak jako prvni bych v becm zapnul trakci...a zkontroloval zda tam nekde neni definice mil abs.

Re: prestavba stare P38 na 4 wheel TC

Napsal: 25 zář 2017 21:26
od amadjr
takze, byla provedena vymena ecu za SRD100501, rychlost se srovnala a chyba prevodovky zmizela.. tak nevim zda to bylo tim.
kazdopadne jsem opravil chybu v zapojeni, provedl test na valcich a bylo zijsteno ze TC zadni napravy je funkcni, avsak velmi slabe. bud je system zavzdusnen nebo se spravne neuzavre ventil k regulatoru tlaku pro zadni brzdy. predni TC je naprosto v poradku a bere krasne.