Brzdy disco 2 Td5 - non-return valve
Napsal: 02 lis 2017 08:54
Třeba se někomu bude hodit
Možná už to někdo někde řešil a třeba jsem neobjevil Ameriku 
Stala se mi nemilá věc. Auto přestalo brzdit. Respektive přestávalo brzdit. V okamžiku, kdy jsem šlápl jednou na pedál tak bylo vše oka. Ale jakmile jsem přibrzdil, sundal nohu z pedálu a následně potřeboval přibrzdit znovu tak byl pedál tvrdý a auto skoro nebrzdilo. Závada byl nefunkční "brake servo non-retur valve", přes který vývěva sosá podtlak. A teď proč o tom píši. Tento veltil se na disco 2 dá koupit pouze v kuse s celou tou plastovou podtlakovou hadicí, jdoucí z posilovače až k vacuum pump na alternátoru. Cena přes 5.200,- Kč bez DPH a náhrada neexistuje. Nebudu se dále rozepisovat proč a jak, ale koupil jsem ventil z BMW pro modely e36,e46,e39 a ještě snad shodné pro starší x5 a Z3....číslo dílu 34331161300 - CHECK VALVE SUPPORT. Cena 213,- Kč bez DPH. Směrem do posilovače je 100% totožný s originálem. Pouze výstup je širší. Použil jsem kousek podtlakové hadice. Výsledek viz foto. Jinak auto brzdí krásně. Až jsem se divil


Stala se mi nemilá věc. Auto přestalo brzdit. Respektive přestávalo brzdit. V okamžiku, kdy jsem šlápl jednou na pedál tak bylo vše oka. Ale jakmile jsem přibrzdil, sundal nohu z pedálu a následně potřeboval přibrzdit znovu tak byl pedál tvrdý a auto skoro nebrzdilo. Závada byl nefunkční "brake servo non-retur valve", přes který vývěva sosá podtlak. A teď proč o tom píši. Tento veltil se na disco 2 dá koupit pouze v kuse s celou tou plastovou podtlakovou hadicí, jdoucí z posilovače až k vacuum pump na alternátoru. Cena přes 5.200,- Kč bez DPH a náhrada neexistuje. Nebudu se dále rozepisovat proč a jak, ale koupil jsem ventil z BMW pro modely e36,e46,e39 a ještě snad shodné pro starší x5 a Z3....číslo dílu 34331161300 - CHECK VALVE SUPPORT. Cena 213,- Kč bez DPH. Směrem do posilovače je 100% totožný s originálem. Pouze výstup je širší. Použil jsem kousek podtlakové hadice. Výsledek viz foto. Jinak auto brzdí krásně. Až jsem se divil
