Stránka 1 z 1
RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
Napsal: 24 led 2018 23:12
od Miras1
Zeptám se - budu měnit nemrznoucí směs v chlazení. Nikde jsem tu nenašel jednoznačnou odpověď, jestli použít G11 nebo G12? Já jsem osobně pro modrou G11, budu stejně celý systém radši proplachovat.... A existuje nějaký návod, jak si udělat tlakovou zkoušku okruhu chlazení? Chci odpojit hadičku mezi chladičem a expanzkou u napojení do expanzky, dát tam T kus a připojit kompresor s manometrem. Tlak nizoučký do 1 bar... Bude to fungovat? A jak se tváříte na různé utěsńovače netěsností, co prý vyřeší drobné úniky? A co čistič chladiče - má cenu používat?
Dík.
M.
Re: RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
Napsal: 29 led 2018 09:07
od Miras1
Tak jsem udělal tlakovku a zjisil jsem únik okolo připojení na expanzní nádobku - to snad půjde zaletovat.
Příloha expanzka.jpg je dlouhodobě nedostupná.
Horší je ale únik vzadu na motoru - to jsem nedohledal odkud to je. Nenapadá někoho odkud to tam může téct?

- za mtorem2.jpg (58.46 KiB) Zobrazeno 919 x
Dík za radu a názory.
M.
Re: RRC V8 EFI výměna nemrznoucí směsi
Napsal: 29 led 2018 09:19
od Mirko
To jenom stojí voda na těsnění "Véčka", a jelikož je motor nakloněný dozadu, tak to steče dozadu. Nejspíš tam teče z nějaké hadice kolem sání, např výhřev klapky atd, nebo to teče někde mezi sáním a hlavama, kde by právě to těsnění selhalo.