Stránka 1 z 1

Oranžová kontrolka funkce motoru

Napsal: 15 úno 2008 23:33
od De Lite
Tak mi vyvstal další problém. Dost často se mi stává, že mi po nastartování motoru zůstane svítit oranžová kontrolka funkce motoru. V manuálu se píše, že pokud se rozsvítí, tak se má motor vypnout, počkat min. 30 sec. a pak znovu nastartovat. To jsem udělal, nicméně poslední dobou nezhasne ani po této proceduře. Zdá se mi, že zhasne až po vypnutí a opětovném nastartování, ale až v momentu, kdy motor je již zahřátý. Poprvé se mi rozsvítila tato kontrolka, když jsem odjížděl z technické kontroly, resp. z emisí. Ti technici tam to auto neskutečně trápili, nechali motor běžet ve vysokých otáčkách naprázdno. Úplně mne z toho bolelo u srdce...
Dotazy:
Co vůbec tato kontrolka signalizuje?
Co může být příčinou tohoto stavu?
Co mám s tím dělat? Můžu s tím jezdit?

Admine?...

Napsal: 16 úno 2008 09:37
od Oldman
Když jsem měl břichoplazku vectru, tak mi to svítilo skoro pořád - podle manuálu jsem měl v tom případě jet max. do 80 km/hod. a vyhledat nejbližší servis. Hlásilo to poruchu řídící jednotky. Ale jezdil jsem rychleji a do servisu nikdy nejel a nic se nestalo. Většinou se to objevilo právě po tom, co jsem auto potrápil já sám :) Pak jsem měl megana a tam se mi to jednou taky rozsvítilo a odmítlo to nastartovat. Tak jsem ho nechal den na parkovišti a pak už to bylo zase normální. Tenkrát mi nejspíš v myčce nateklo trochu pod kapotu :)

To je má zkušenost. Asi to bude ukazovat taky na nějaký problém s počítačem. Možná proto radí ten restart - názor laika.

Napsal: 16 úno 2008 13:48
od Hunter
No je fakt, za na STK dostavaji naftaky poradne zabrat, par motoru tam jiz i odeslo. Ono honit naftaky na nejakych 5000ot/m neni idealni rezim pro TD4ku. asi to bude chtit Admina, ale obavam se, ze bez diagnostiky, kterou snad jeste nemaji, toho moc nezjisti :cry: Tak drzim palce a jsem zvedav, co to bude.

Napsal: 17 úno 2008 21:07
od Michal
Hunter má pravdu. Bez diagnostiky budeš možná hledat hodně dlouho. Zjednodušeně řečeno hlásí kontrolka " nějaké nesrovnalosti " ve vstupech do řídící jednotky. U mne už to byla vadná cívka ( ale to u tebe nehrozí ) nebo špatný kontakt mezi "čidlem vačky " a řídící jednotkou. A tak hodně trpělivosti a štěstí.

Napsal: 17 úno 2008 21:16
od DanielDesign
No hlavne keby som mal prachy, tak by som zašiel za politikom a dal ich vyhodiť kriplov skazených poondených p°sratých. :x :x :x

Napsal: 17 úno 2008 21:47
od geršák
DanielDesign píše:No hlavne keby som mal prachy, tak by som zašiel za politikom a dal ich vyhodiť kriplov skazených poondených p°sratých. :x :x :x
:?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: co je to za blábol??

Napsal: 17 úno 2008 21:50
od DanielDesign
geršák píše:
DanielDesign píše:No hlavne keby som mal prachy, tak by som zašiel za politikom a dal ich vyhodiť kriplov skazených poondených p°sratých. :x :x :x
:?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: co je to za blábol??
Tak k tomu daj známosť. :mrgreen:

Napsal: 17 úno 2008 21:55
od Libor
DanielDesign píše:
geršák píše: :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol: co je to za blábol??
Tak k tomu daj známosť. :mrgreen:
NĚCO MI UNIKLO :?: :?: :?:

Napsal: 18 úno 2008 07:57
od Admin
Jezdit můžeš.
Nejblíže máš tuším Dordu, tak ať ti smáznou chybu která tam budezřejmě načtená.
Výkon motoru je pořád stejný?
Starty jsou vpořádku?

Napsal: 18 úno 2008 09:43
od De Lite
Výkon v pořádku. Starty horší, protože u nás bylo někde 15 pod nulou, chvíli to trvalo než chytnul. Včera to ale přestalo svítit, bral jsem u pumpy naftu, tak jsem tam nalil i ten produkt co jsem od Vás dostal. Dneska ráno jsem taky už jel a pořád je to OK. Tak uvidíme...