Freelander 2 TD4 2.2 automat
Napsal: 15 úno 2018 18:55
Zdravím,
přečetl jsem si hodně příspěvků o F1, ale trochu omezenější množství na téma F2. Uvažuju o koupi ojetého Freelandera 2 (LR byla pro mě vždycky srdcovka), TD4 2.2 110 kW v automatu. Ideálně rok výroby od 2010 do 2012, aby splňoval EURO 5, předpokládám totiž, že za chvíli budou chtít vytlačovat stará auta ze silnic a neprojdou emisníma kontrolama (budu rád, když mi někdo tento názor vyvrátí). Každopádně, abych se vrátil zpět k tématu – zajímalo by mě hodně věcí o F2 a byl bych rád za jakoukoliv radu. TD4 2.2 110 kW v automatu jsem zvolil, protože jsem se všude dočetl, že je to nejspolehlivější motor.
Hodněkrát jsem tady na foru četl, že nezáleží na tom kolik má Land Rover najeto, ale spíše jestli nekoroduje. Kolik je tedy podle vás už hodně a kolik je ideální počet ke koupi tak, aby to auto třeba ještě vydrželo jezdit minimálně dalších 150 000 km bez toho, abych do něho musel investovat tolik, za kolik jsem ho koupil. Když už mluvím o korozi, jak se ji dá zabránit, dá se sehnat nějaký rozumný postřik, který to ochrání na velmi dlouhou dobu?
Dále jsem tady narazil na servisní intervaly pro F1. Zajímalo by mě jaké jsou servisní intervaly pro F2? Kolik mě bude stát roční údržba? A co všechno mám čekat, že bude potřeba vyměnit (nebo co se může pokazit) v průběhu let a kolik by to mohlo stát? Když mluvím o servisu, moc bych byl rád na jakékoliv doporučení na kvalitní a cenově rozumné servisy, ideálně buď v okolí Prahy nebo v Beskydech (je to trochu vzdálenostní rozdíl, ale mezi těmito lokacemi se pohybuju často).
Chtěl bych dále poprosit, zdali by se tady našel ochotný člověk, který by mi případně byl schopný s koupí pomoct (samozřejmě bych to nechtěl zadarmo), abych nekoupil nějakou skořepinu s přetočenými kilometry.
Díky moc všem!
přečetl jsem si hodně příspěvků o F1, ale trochu omezenější množství na téma F2. Uvažuju o koupi ojetého Freelandera 2 (LR byla pro mě vždycky srdcovka), TD4 2.2 110 kW v automatu. Ideálně rok výroby od 2010 do 2012, aby splňoval EURO 5, předpokládám totiž, že za chvíli budou chtít vytlačovat stará auta ze silnic a neprojdou emisníma kontrolama (budu rád, když mi někdo tento názor vyvrátí). Každopádně, abych se vrátil zpět k tématu – zajímalo by mě hodně věcí o F2 a byl bych rád za jakoukoliv radu. TD4 2.2 110 kW v automatu jsem zvolil, protože jsem se všude dočetl, že je to nejspolehlivější motor.
Hodněkrát jsem tady na foru četl, že nezáleží na tom kolik má Land Rover najeto, ale spíše jestli nekoroduje. Kolik je tedy podle vás už hodně a kolik je ideální počet ke koupi tak, aby to auto třeba ještě vydrželo jezdit minimálně dalších 150 000 km bez toho, abych do něho musel investovat tolik, za kolik jsem ho koupil. Když už mluvím o korozi, jak se ji dá zabránit, dá se sehnat nějaký rozumný postřik, který to ochrání na velmi dlouhou dobu?
Dále jsem tady narazil na servisní intervaly pro F1. Zajímalo by mě jaké jsou servisní intervaly pro F2? Kolik mě bude stát roční údržba? A co všechno mám čekat, že bude potřeba vyměnit (nebo co se může pokazit) v průběhu let a kolik by to mohlo stát? Když mluvím o servisu, moc bych byl rád na jakékoliv doporučení na kvalitní a cenově rozumné servisy, ideálně buď v okolí Prahy nebo v Beskydech (je to trochu vzdálenostní rozdíl, ale mezi těmito lokacemi se pohybuju často).
Chtěl bych dále poprosit, zdali by se tady našel ochotný člověk, který by mi případně byl schopný s koupí pomoct (samozřejmě bych to nechtěl zadarmo), abych nekoupil nějakou skořepinu s přetočenými kilometry.
Díky moc všem!