Stránka 1 z 1
Stav přídavné převodovky LT230
Napsal: 09 srp 2018 09:56
od masar
Mám teď k dispozici 2 přídavky z D2 Td5. Jednu už s tovární uzávěrkou a druhou s dílama na dodělání uzávěrky, takže doteď jezdila bez uzávěrky. Dá se čistě teoreticky říct, že by jedna z nich měla být ve výrazně lepším stavu než ta druhá nebo je jedno, kterou použiji?
Re: Stav přídavné převodovky LT230
Napsal: 09 srp 2018 10:04
od MadTom
Kouknout na olej co z převodovky vyteče, jestli v něm nejsou špony. Zkontrolovat vůle na ložiscích - alespoň tak, kde je v nim zvenku přístup, vyměnit gufera, zkontrolovat uložení střední hřídele, jestli neteče. U těchto převodovek docházelo k vývoji, s tím že ty poslední mají nějaká zpevnění a já nevím co ještě. Je to tuším popsané v RAVE nebo na webu Ashcroftů. Teda pokud nejsou stejné. A jinak bych minimálně sundal víko a podíval se na stav ozubení.
Nevím jak moc chceš převodovku repasovat, já jsem to dělal před 2 lety - bylo vymačkané uložení středního hřídele. Takže jsme tam dali vložku, a při té příležitosti nová těsnění, nové podložky pod satelity u diferenciálu a nový HD kříž diferenciálu. Dnes bych velmi uvažoval o samosvorném diferenciálu, cena podstatně klesla. Ložiska jsme neměnil, byla všechna OK.
Re: Stav přídavné převodovky LT230
Napsal: 09 srp 2018 10:05
od Sláma Karel
Nejvíc se u D2 vymačkává obal přídavky kolem té prostřední hřídele. Takže zkontrolovat hlavně to.
K
