Stránka 1 z 4
Mark´s and Ian´s Workshop Meet Tring - report
Napsal: 10 bře 2008 13:57
od Rover
Právě jsme se s Krytenem vrátili z anglického workshop meetu. Bylo to moc fajn, spousta zajímavého "šrotu" na prodej, moc fajn lidi, naše tradiční divadlo s nakládáním neuvěřitelného nákladu do dodávky. Rekord v počtu vypitých Guinessů. Co nejdřív sem dám nějaké fotky.
Jako perlička byla účast pana Eliotta, který přijel s čerstvě smontovanou démonickou 110... Bohužel Eliott momentálně trčí někde v hotelu v NL, dotáhl to někam na konec Belgie (což vzhledem k tomu čím jel byl sám o sobě heroický výkon), kde se mu rozpadla napínací kladku rozvodů..., potom odtah, no a teď vymetá holandské LR shopy a shání tuto kladku, aby jí vyměnil. Bohužel ho nenapadlo si rozvody za směšnou cenu koupit když nakupoval v Paddocku. Učiňme tedy na něj tichou vzpomínku a držme mu palce, aby se vrátil aspoň do středy, kdy oslaví již týden na cestách. Držme též palce, aby se mu cestou nevysypalo ještě něco jiného...

Napsal: 10 bře 2008 14:15
od low
s tim hotelem v noci prudil moji drahou .-))))))))))))))))) nejaky kontakty jsem mu naposilal, tak snad sezene

Napsal: 10 bře 2008 14:21
od Rover
Report další část.
Na fotografii níže vidíte pana Eliotta, který z nepotřebných a angličany vyhozených dílů odložených do kontejneru, který vidíte na fotografii vpravo, díky své nesporné manuální zručnosti, smontoval 110, která se mu i podařila dočasně rozjezdit. Za povšimutí stojí střecha z 90 (v kontejneru nebyla ze 110), dále například citlivě vybrané lakování v odstínu všem dobře známé krávy Milka a mnoho dalších vkusně vybraných detailů. Protože každý ví, tedy i Eliott, že kola dělají auto, namontoval k vyzdvižení svého díla zbrusu nová kola zakoupená v nejmenovaném anglickém shopu. Své dílo završil nalepením nálepky na přední okno, jeho životního hesla, ONE LIFE. LIVE IT. Jak jsem již uvedl s tímto strojem se Eliott dostal až na konec Belgie, kde musel v noci vyhledat odtahovou službu. Cestou překonal různé překážky, díky svým perfektním jazykovým dispozicím byl vypuštěn z Anglie, povoleno mu naložení na vlak do Eurotunelu a dokonce byl i vpuštěn do Francie. Pro tyto účely si zakoupil pár dobře rostlých žabích stehýnek, které použil jako pozornost pro francouzského úředníka. Stehýnka měla úspěch.
Jeho osudy budeme pečlivě sledovat a samozřejmě budeme průběžně informovat jak se jeho dobrodružství vyvíjí.
Napsal: 10 bře 2008 14:51
od low
zpravodajska agentura LOW hlasi, ze dostala nejcerstvejsi zpravu. eliotovi se podarilo ten anglickej klump opravit a pokracuje v krasojizde. mame mu drzet palce

))
Napsal: 10 bře 2008 14:54
od 1960SeriesII
Jsem zvědavý, co se stane, až přijede Travis a začně hledat své parkovací místo
Držím palce eliottovi, já bych si v takové situaci nevěděl rady

Napsal: 10 bře 2008 19:06
od Rover
Nevěděl jsem, že Travise znáš..., nezdá se to, ale je hodnej kluk...
Napsal: 10 bře 2008 19:07
od Rover
Eliott poruchu vyřešil součástkou z Volva a upaluje směr ČR..., šikovnej kluk, prý opraví úplně všechno... sám říká...

Napsal: 10 bře 2008 22:09
od 1960SeriesII
Dobré řádidlo, mimochodem, vzhledově průměr, ale na blbnutí asi fajn. Tak snad eliott dojede už v pořádku

Napsal: 10 bře 2008 22:11
od Jenda
...tak tohle je adrenalinovej zajezd
Slo by na tom zalozit cestovku,jakoze ,,sestav a dojed"
Bezim za nasim panem fararem z Cimelic at za nej da slouzit msi na dojeti.
Drzime ti palce Eliote,
Honza
Napsal: 10 bře 2008 23:01
od Luboš M.
Hlavně aby trefil do Čech

. Jak se to říká? Land Rover je životní styl?! Bych se měl taky začít toulat po světě

Napsal: 11 bře 2008 11:12
od eliott
Ahoj všichni, děkuji za podporu, držení palců pomohlo, ve 3 v noci jsem dorazil domů. Oprava v Holandsku byla opravdu prima zážitek. Poté co jsem pomocí navigace a telefonní seznamu lokalizoval nejbližší servis (6km od hotelu) jsem se rozhodl vyrazit tam pěšky. Naštěstí je Holandsko cyklistická velmoc, tak hned po 200m jsem viděl v křoví pohozené kolo. Hned jsem ho osedlal, naštěstí bylo funkční, a pokračoval do servisu. Tam jsem jim vysvětlil, co potřebuju. Následoval telefonát s tím, že vodící kladku neumí sehnat. Tak jsem jim řekl, ať se podívají jestli nemají nějakou podobnou starou, co někomu vyměnili. Našli jednu o stejném průměru, ale snapínací - s ramenem. Nejdřív tvrdily, že to tam nepůjde, protože to má jiný spůsob uchycení. Pak jsem mechanika chvíli navigoval, co má dělat, a za 10 min jsem odcházel s kopičkou dílů, o kterých jsem byl přesvědčen, že problém vyřeší. Pak už jen 2 hodiny sra.. s nastavováním rozvodů a radostný start

a 800 km nonstop jízdy při ohlušujícím řevu výfuku...
Napsal: 11 bře 2008 11:17
od Rover
Eliotte to jseš fakt velkej tvrďák, že jsi to zvládnul a přežil ve zdraví..., jsem rád, že jsi doma... Teď už jen důkladná regenerace...

Napsal: 11 bře 2008 11:45
od Luboš M.
Taky zdravím. Už vím proč na expedici G4 vozí sebou ty kola na střeše.

Napsal: 11 bře 2008 11:59
od kryten
Rover píše:Eliotte to jseš fakt velkej tvrďák, že jsi to zvládnul a přežil ve zdraví..., jsem rád, že jsi doma... Teď už jen důkladná regenerace...

ještě bych k tomu připojil- trochu víc rozumu pro příště...
Napsal: 11 bře 2008 12:01
od eliott
Nech toho, porád, seš skoro jak moje máma

ONE LIVE, LIVE IT ! To jsou takové přípravy na expedici

re
Napsal: 11 bře 2008 20:47
od Lád'a P
Zdary.Jestli mohu tak se připojím.Byl jsem totiž také účastníkem zájezdu.A mohu říci že to stálo za to.Rouver v podstatě napsal vše a dosti barvitě.Já jsem fungoval jako fotograf celé expedice tak dodám obrazový materiál bez komentáře.
Napsal: 11 bře 2008 20:57
od Lád'a P
Doufám že se Patrik moc nenaštve?!
re
Napsal: 11 bře 2008 21:09
od Lád'a P
ráno poté...
re
Napsal: 11 bře 2008 21:10
od Lád'a P
první tankování
re
Napsal: 11 bře 2008 21:12
od Lád'a P
Milka připravena
