Range Rover L322 V8 LPG 2004 Vogue - a je fuč - PRODÁNO
Napsal: 07 zář 2018 22:17
Prodám svého Range.
Základní info:
Range Rover L322 VOGUE, 4.4 benzín / LPG, 210kW
první registrace 06/2004,
STK platná do 22.11.2019,
stříbrná barva,
stav tachometru: > 290 tis km
Sekvenční LPG od fy. Tartarini s vlastní ŘJ, velká nádrž za zadními sedačkami s objemem 110l (myslím že jsem tam nacpal kolem 115l). Montáž proběhla v Pardubicích v 11/2011, původní cena cca 45tis. Poslední revize: 12/2017. S LPG jsem neměl jediný problém - supr. Moc hezky zakrytá LPG nádrž v kufru + plnohodnotná rezerva.
3 klíče, manuál v češtine
Spotřeba (PC) : dle nohy a profilu trasy - týdenní dojíždění Č.Skalice - H.Králové s důchodci v autě jízdou na pohodu - 11,5l/100km, běžně jízdou bez flákání do Trutnova (furt nahoru a dolu) + krátké trasy po městě - 16l/100km. Nevím čím to je, ale v tomhle autě má manželka vyšší spotřebu než já, ona to vytáhne nad 16l a já to srážím pod :-D
Opravy (spíše ty větší, průběžně opravováno všechno co bylo potřeba - jako brzdy, čepy, ÚPRAVA 12.4.2019.: nová baterie ,...) :
- nové vyhřívané čelní sklo s dešťovým senzorem 11/2017
- na konci 2016 měněn motor z důvodu vydření (někde na foru se bude dat najít víc info), dával jsem tam jiný motor z BMW s přibližně stejným počtem km na tacho. Zbytek BMW jsem prodal na díly. Původní majitel RR tvrdil že to cvakání dělají hydroštely, ale nebylo to tak. Takže ty jsou tam nové, rozvody byly dělané v r. 2016 (odhadem nájezd mohl být kolem 250-260tis km) a mechanik potvrdil výborný stav a přehodil mi je komplet do aktuálního motoru. Spolu s výměnou motoru se pak dával nový i el.termostat, ten původní vykazoval chybu na diagnostice.
- předchozí majitel neměnil olej v automatu, takže v 273tis km - 05/2016 jsem ho měnil (samozřejmě včetně filtru) a s výměnou motoru proběhla druhá výměna oleje. Pár litrů mi ještě zůstalo, podaruji novému majiteli.
- nefungují přední stěrače na světlech a je prasklá ozdobná lišta na sedadle řidiče - klasika.
V případě vážného zájmu nechám číslo na mechanika, co ho spravuje.
Minulý měsíc doplněna náplň klimatizace, test těsnosti neukázal žádnou netěsnost ale pro jistotu byla přidaná UV kontrastní látka.
Auto využívám hlavně v zimě do práce kvůli 4x4, jinak když prší a já bych musel na moto, anebo ho chci projet aby dlouho nestálo. Jenom asfalt, na offroad je dle mně moc nobl vozítko - trhalo by mi to srdce, i když věřím že zvládne hodně.
Výbavu rozepisovat nebudu, nevím co by mu chybělo, jediné co bych možná uvítal a nemám jsou ventilované sedačky
, ale ty byly až v novějším typu . Snad bude vidět všechno podstatné z fotek.
A jako bonus: Na převodovku dám 6 měsíců záruku (mám jednu navíc, prodal bych jí až půl roku po prodeji, v případě poruchy
bych ji dovezl kamkoli v ČR
)
Cena: 180tis CZK - možná rozumná sleva na místě
Kontakt:
psveda zavináč email.cz
777 O46 158
Peter
Základní info:
Range Rover L322 VOGUE, 4.4 benzín / LPG, 210kW
první registrace 06/2004,
STK platná do 22.11.2019,
stříbrná barva,
stav tachometru: > 290 tis km
Sekvenční LPG od fy. Tartarini s vlastní ŘJ, velká nádrž za zadními sedačkami s objemem 110l (myslím že jsem tam nacpal kolem 115l). Montáž proběhla v Pardubicích v 11/2011, původní cena cca 45tis. Poslední revize: 12/2017. S LPG jsem neměl jediný problém - supr. Moc hezky zakrytá LPG nádrž v kufru + plnohodnotná rezerva.
3 klíče, manuál v češtine
Spotřeba (PC) : dle nohy a profilu trasy - týdenní dojíždění Č.Skalice - H.Králové s důchodci v autě jízdou na pohodu - 11,5l/100km, běžně jízdou bez flákání do Trutnova (furt nahoru a dolu) + krátké trasy po městě - 16l/100km. Nevím čím to je, ale v tomhle autě má manželka vyšší spotřebu než já, ona to vytáhne nad 16l a já to srážím pod :-D
Opravy (spíše ty větší, průběžně opravováno všechno co bylo potřeba - jako brzdy, čepy, ÚPRAVA 12.4.2019.: nová baterie ,...) :
- nové vyhřívané čelní sklo s dešťovým senzorem 11/2017
- na konci 2016 měněn motor z důvodu vydření (někde na foru se bude dat najít víc info), dával jsem tam jiný motor z BMW s přibližně stejným počtem km na tacho. Zbytek BMW jsem prodal na díly. Původní majitel RR tvrdil že to cvakání dělají hydroštely, ale nebylo to tak. Takže ty jsou tam nové, rozvody byly dělané v r. 2016 (odhadem nájezd mohl být kolem 250-260tis km) a mechanik potvrdil výborný stav a přehodil mi je komplet do aktuálního motoru. Spolu s výměnou motoru se pak dával nový i el.termostat, ten původní vykazoval chybu na diagnostice.
- předchozí majitel neměnil olej v automatu, takže v 273tis km - 05/2016 jsem ho měnil (samozřejmě včetně filtru) a s výměnou motoru proběhla druhá výměna oleje. Pár litrů mi ještě zůstalo, podaruji novému majiteli.
- nefungují přední stěrače na světlech a je prasklá ozdobná lišta na sedadle řidiče - klasika.
V případě vážného zájmu nechám číslo na mechanika, co ho spravuje.
Minulý měsíc doplněna náplň klimatizace, test těsnosti neukázal žádnou netěsnost ale pro jistotu byla přidaná UV kontrastní látka.
Auto využívám hlavně v zimě do práce kvůli 4x4, jinak když prší a já bych musel na moto, anebo ho chci projet aby dlouho nestálo. Jenom asfalt, na offroad je dle mně moc nobl vozítko - trhalo by mi to srdce, i když věřím že zvládne hodně.
Výbavu rozepisovat nebudu, nevím co by mu chybělo, jediné co bych možná uvítal a nemám jsou ventilované sedačky

A jako bonus: Na převodovku dám 6 měsíců záruku (mám jednu navíc, prodal bych jí až půl roku po prodeji, v případě poruchy


Cena: 180tis CZK - možná rozumná sleva na místě
Kontakt:
psveda zavináč email.cz
777 O46 158
Peter