Stránka 1 z 2

Nejede!

Napsal: 13 bře 2008 17:19
od range
Přijdu do auta po 3 dnech zkouším nastartovat, startér točí, ale motor nenaskočí. Poraďte někdo co s tím. Zdá se mi jako kdyby to nenatáhlo benzín. Podotýkám, že jde o P 38 4,6 s LPG, automat.

Napsal: 13 bře 2008 17:37
od alap
Palubka ti nic nepíše?

Napsal: 13 bře 2008 17:50
od range
alap píše:Palubka ti nic nepíše?
Ne nic. Vše v normálu.

Napsal: 13 bře 2008 17:51
od alap
A ani ti to jako nebouchne, že by měl snahu?

Napsal: 13 bře 2008 19:35
od range
Ne vůbec nic.

Napsal: 13 bře 2008 21:08
od Koudy
Co odpojovač benzínu, když se jede na plyn - nemůže být zaseklý ? Nebo to máš řešený odpojenýma vstřikama a emulátorem aby to "oblblo" ECU a nehlásilo chybu ?
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...

Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...

Napsal: 13 bře 2008 21:17
od alap
Startování na plyn by jít nemělo, teda aspoň u mě ne. Ale jestli se někde stala chyba v elektronice tak hezké hledání. Tam se s tou elektronikou plynu stala fakt malá elektrárna která absolutně nic nehlásí.
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?

Napsal: 13 bře 2008 21:27
od Koudy
On se tam dává ten emulátor signálu, který právě generuje ruzné signály pro ECU motoru, aby motor nepoznal, že nejede na benzín a různé komponenty jsou odpojeny - např. vstřiky, pumpa a pod. (nechával jsem si dělat jednou plyn do Explorera, tak jsem si nechal vysvětlit co to je za tu krabičku, z který vede ta hromada drátů pozapojovaných všude možně do motoru).

Napsal: 13 bře 2008 21:35
od alap
Jo to zní logicky. Říkám, že tam je drátů, jak v elektrárně. Bude to mít těžký, ale myslím, že i tahle krabička se napíchne na compa a ona vykecá kde co drží.

Napsal: 14 bře 2008 07:13
od range
Koudy píše:Co odpojovač benzínu, když se jede na plyn - nemůže být zaseklý ? Nebo to máš řešený odpojenýma vstřikama a emulátorem aby to "oblblo" ECU a nehlásilo chybu ?
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...

Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...
Vždy když jsem nastartoval, tak to nejprve jelo na benzín a pak se to automaticky přeplo na plyn samo.

Napsal: 14 bře 2008 07:16
od range
alap píše:Startování na plyn by jít nemělo, teda aspoň u mě ne. Ale jestli se někde stala chyba v elektronice tak hezké hledání. Tam se s tou elektronikou plynu stala fakt malá elektrárna která absolutně nic nehlásí.
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?
To si právě myslím, že kdyby nešel benzín tak by to nahlásilo chybu na palubce. Myslím si, že se tam prostě nedostává šťáva.

Napsal: 14 bře 2008 07:18
od range
Nejsem z toho dvakrát v poho a do AMT se mi teda nechce.

Napsal: 14 bře 2008 13:02
od Sláma Karel
Zkoušel si odpojit to propojení (mezikusy drátů) na to LPG. Mohl zkolabovat jenom počítač od LPG a nepouští palivo nebo vstřiky. LPG je dělané tak, že jde všechno tohle přes ten počítač toho LPG.

Nebo ti odešla benzínová pumpa. Když postíš klíček začne na chvíli běžet? Když nepůjde tak to nic hlásit nebude. Tlak paliva to měřit neumí. K

Napsal: 14 bře 2008 15:26
od alap
Pokud do servisu, tak bych šel spíš do servisu kde dělají ten plyn. Myslím že chyba bude někde v tomhle a oni dokáží najít chybu i na vedení benzínu. Zkoušel jsi jestli ti to hází jiskru a popřípadě jestli je svíčka mokrá? Tím bych asi začal já.

Napsal: 14 bře 2008 18:30
od range
Ok chlapi kouknu na svíce a pak zkusím zajet ne jeden servis, který dělá plyn. Doufám, že to bude tím.

Napsal: 16 bře 2008 17:11
od range
Takže je podle jednoho kloučka špatné trafo. Je to možne??? A víte někdo na kolik vyjde???

Napsal: 16 bře 2008 18:09
od Sláma Karel
Co je to trafo? Myslíš zapalovací cívky? Nebo něco jiného. K

Napsal: 16 bře 2008 18:27
od alap
Zapalovací cívky? Ty tam jsou 4 a to že by odešli všechny najednou, to je divný.

Napsal: 16 bře 2008 18:55
od range
No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.

Napsal: 16 bře 2008 19:57
od karel
range píše:No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.
Tak k takovýmu odborníkovi bych se raději vyhnul, odkud jsi :?: