D2 - "drobné problémy"
Napsal: 14 zář 2018 11:20
Ahoj,
po mých potížích a následné výměně motoru auto konečně vrčí, ale potřeboval bych pár rad, abych auto dotáhl do plně pojízdného stavu.
1/ při překročení cca 30km/h mi v autě pípá. Dělá to neustále, dokud nesnížím rychlost. Může to být způsobeno tím, že jsem odpojil a vyndal kompresor vzduchového podvozku a není to přepnuté v ŘJ jako "výbava pružiny"? Vyndal jsem také kostku ACE a to také není "vypnuto"
2/ zvuky jako by bylo zavzdušněné topení. Přitom jde ale z větráků teplo. Zkoušel jsem několikrát najíždět do srázu až jsem dřel tažným, abych tomu trochu pomohla gravitace, ale zatím žádná změna.
jak získám 100% jistotu, že voda cirkuluje? Na odvzdušňovacím šroubu asi ne - spíš na té vratce do expanzní nádobky (že se do ní voda vrací)? Hadice vedoucí z motoru do chladiče mi totiž připadají dost měkké.
3/ vůbec se mi po otočení klíčku nerozsvítí kontrolka mazání (to už ale nedělalo nikdy) - mohlo by to být čidlem, nebo by to naopak mělo svítit stále?
4/ potřebuji sehnat někoho s pořádnou diagnostikou ideálně v Praze a nechci to zadarmo. V nouzi pojedu do DEF-TECu, ale raději utratím peníze u někoho odsud.
taky bych potřeboval vrtuli k chladiči klimatizace, kdyby někomu překážela.
díky
po mých potížích a následné výměně motoru auto konečně vrčí, ale potřeboval bych pár rad, abych auto dotáhl do plně pojízdného stavu.
1/ při překročení cca 30km/h mi v autě pípá. Dělá to neustále, dokud nesnížím rychlost. Může to být způsobeno tím, že jsem odpojil a vyndal kompresor vzduchového podvozku a není to přepnuté v ŘJ jako "výbava pružiny"? Vyndal jsem také kostku ACE a to také není "vypnuto"
2/ zvuky jako by bylo zavzdušněné topení. Přitom jde ale z větráků teplo. Zkoušel jsem několikrát najíždět do srázu až jsem dřel tažným, abych tomu trochu pomohla gravitace, ale zatím žádná změna.
jak získám 100% jistotu, že voda cirkuluje? Na odvzdušňovacím šroubu asi ne - spíš na té vratce do expanzní nádobky (že se do ní voda vrací)? Hadice vedoucí z motoru do chladiče mi totiž připadají dost měkké.
3/ vůbec se mi po otočení klíčku nerozsvítí kontrolka mazání (to už ale nedělalo nikdy) - mohlo by to být čidlem, nebo by to naopak mělo svítit stále?
4/ potřebuji sehnat někoho s pořádnou diagnostikou ideálně v Praze a nechci to zadarmo. V nouzi pojedu do DEF-TECu, ale raději utratím peníze u někoho odsud.
taky bych potřeboval vrtuli k chladiči klimatizace, kdyby někomu překážela.
díky