Stránka 1 z 6
Záchrana jednoho Classica...
Napsal: 22 bře 2008 18:42
od Land Jirka
Mám teď ná dilně RR Classic 3,5 V8 EFI a dovolím si sem dát fotoseriál z renovace podvozku tohoto vozu.
Kasle je docela zachovalá. Motor se nám podařilo zprovoznit. Majitel se rozhodl, že se nejprve udělá kompletní oprava podvozku, náprav a brzd, včetně výměny potrubí brzd a benzínu.
Takto auto vypadalo při koupi:
Napsal: 22 bře 2008 18:49
od Land Jirka
Podvozek je dost rezavej.....
Napsal: 22 bře 2008 19:03
od Land Jirka
Takže neleníme a začínáme rozebírat.

a čistit
a brousit
a tryskat
a zinkovat
a vyvařovat
a natírat
a stříkat
Napsal: 22 bře 2008 21:35
od Drápalík
Že se mu chce něco takhle rezavýho zachraňovat

(samo, že to myslím v dobrým).
Vždyť jich v benzínu jezdí ještě relativně dost a v pěkným stavu.
A nebo ho dostal zadarmo

.
Před 14 dnama jsem si konečně taky koupil RRC 200TDi (Tip od Rovera a dík mu za něj),
ale mám Itala, takže takřka bez rezi.
Klobouk dolů před tím, že se ještě najde investor do takovejchhle operací
Tak přeju rychlou a lacinou opravu

Napsal: 22 bře 2008 21:50
od Land Jirka
On byl skoro zadarmo.
Na tachometru má 150 táců a je po nějaký rakouský důchodkyni....
Krásně zachovalej interier.
Podvozek se bude zvedat a budou nějaký úpravy, tak hodně věcí přijde stejně novejch....
....a laciná oprava většinou stojí za houby

Napsal: 22 bře 2008 22:14
od eliott
No jestli jezdil na Rakouském venkově nebo v Alpách, tak není divu že takhle vypadá
Napsal: 22 bře 2008 22:17
od Drápalík
eliott píše:No jestli jezdil na Rakouském venkově nebo v Alpách, tak není divu že takhle vypadá
To já mám interiér (co taky čekat po mourcích

), jak psí blití

.
Ale časem se nějakej vyvoněnej splaší.
Napsal: 22 bře 2008 22:48
od karel
Ten spíš vypadá, jako kdyby tahal lodě někde z moře jak je šíleně rezatej, ale kastle z venku se zdá být gut.
Napsal: 23 bře 2008 02:46
od Wolfee
to mne velmi zajima. Prijde cas kdy muj RR bude potrebovat podobnou kuru, i kdyz nemam podzovek tak rezavy jak je tento.
Napsal: 23 bře 2008 08:53
od jezbera ivan
Slachetny cin! Ja by som sa toho nebal! Najdolezitejsie je mat niekoho sikovneho kto to zmakne!

Napsal: 23 bře 2008 11:30
od George
To spíš vypadá,že to auto stálo dlouhodobě ve vodě.Takhle vždycky vypadalo čerpadlo když se po pár letech vytáhlo ze studně,respektive jeho sací koš.
George
Napsal: 23 bře 2008 14:05
od Ycy
Napsal: 23 bře 2008 17:07
od Land Jirka
Zadek už je očištěnej a nalakovanej trošku prokoukl.
Pár dílů šlo taky do tryskače a je nazákladovanejch.
Napsal: 23 bře 2008 17:22
od Land Jirka
Předek je trošku horší , objevilo se tam pár dírek v podlaze a v podběhu.
Nějaká díra v englickým plechu nás ale nezastaví.....
.....uděláme z ní ještě větší a zaplácnem to poctivým českým materiálem.

Napsal: 23 bře 2008 17:46
od karel
Je radost dívat se jak vám jde práce od ruky

Zkrátka velikonoce jak se patří

Napsal: 23 bře 2008 20:10
od motohanz
na kolik vyjde takova renovace u kluku kteri se toho neboji?

Napsal: 23 bře 2008 23:16
od Land Jirka
motohanz píše:na kolik vyjde takova renovace u kluku kteri se toho neboji?

Cena renovace vyjde sečteme-li počet strávených hodin x hodinová sazba a cenu investovaného materiálu.

Můžu jenom říct, že za týden se to neudělá a ND bejvaj drahý.

Napsal: 23 bře 2008 23:49
od motohanz
jasny ale me zajima jestli je to proste nejakej nesmysl cena, ze clovek musi bejt fakt trosku ulitlej nebo treba proste cca. 30-40-50.....? Treba takovej co je na obrazcich.
Napsal: 24 bře 2008 00:14
od Land Jirka
Může to vyjít na 40 ale i na 400 táců.
Záleží na stavu auta a na domluvě s majitelem v jakém rozsahu chce opravu provést.
Konečnou cenu opravy tohoto auta zatím nevím, ale už teď jsou objednané díly v Anglii za 50 táců (brzdy, klouby, lift sada , tlumiče, ložiska, korekční ramena atd)
a další peníze utracené tady (barvy, baterka, svíčky, hadice, spony).
Vše se konzultuje s majitelem a je na jeho rozhodnutí a mém doporučení co se koupí nové a co dá staré opravené.
Napsal: 24 bře 2008 00:22
od motohanz
jasne asi jsem to napsal blbe, myslel jsem variantu minimalnich nakupu novejch dilu, proste to rozebrani ocisteni, pripadne zavareni nejaky durky na podvozku...bez novejch dilu a uprav, liftu a podobne....