Nikdo se nemá k odpovědi

Mám sice benzín, ale nafta 2.2 TD4 je myslím ověřený motor, k tomu by se mohl vyjádřit někdo kdo ho má. Nemyslím si, že jsou s autem větší problémy než s jinými značkami. Je to 4x4, takže je tam víc mechanických součástí, které mohou zazlobit, ale to u každé 4x4. Důležitý je pravidelný servis, výměna náplní, ale to se zase týká všech značek a stejně jako u jiných se může podělat kdykoliv cokoliv

Když servisovat tak u někoho kdo se v této značce vyzná a nenadělá víc škody než užitku. Auto není lidově řečeno "žadný průser", kterému se raději vyhnout. Trochu zlobí zámky dveří, prostě se opotřebují. Auto je těžší, tak bude náchylnější na nějaké vůle podvozku a výměnu brzd.
Osobně mám celkem nízký nájezd, tak jsem do nafty nešel, při koupi pořádně zkontrolovat, koupě auta je vždycky trochu loterie, ale jinak za mě ano.
Odměnou ti bude parádní svezení, pozor silně návykové, alespoň u mne, často si raději zajedu, abych se jen tak projel
Přikládám seznam servisních úkonů, pro představu, jen naplně převodových ústrojí bych zkrátil max na 60000 a olej v motoru na 15000
Olejové náplně doporučuji používat originální doporučené výrobcem.
Neodpustím si jedno foto