Stránka 1 z 2
Pneu do terénu
Napsal: 08 dub 2008 22:34
od Daniel
Tak jsem zkoušel ty svoje pneušky Michelin Synchrone na rozbahněné jílovité louce. Je fakt, že jsou spíš na silnici než do bláta ale nedalo mi to. Jezdil jsem ve vyježděných stopách a sem tam mi uletěl zadek. Když jsem chtěl ze stopy vyjet tak mě to pochopitelně nepustilo a s plným rejdem jsem jel pořád rovně

Bláto lítalo o 106 ale auto se nezastavilo a to mě potěšilo. Z toho plyne: do pořádného terénu pořádné gumy. Jaký máte?
Napsal: 08 dub 2008 22:43
od Hunter
Mam taky (na leto) ty Michelin Synchrony, na to, ze jsou na silnici nejsou spatny, ale do terenu jedine poradky MTcka. Kdyz jsem jezdil na stejnem miste ve stejnym blate se zimnima (Pirelli Scorpion Ice), tak to jelo o hodne lepe nez ty Micheliny. Jinak mam s nima asi tak stejny zkusenosti jako Ty.
Napsal: 08 dub 2008 23:00
od low
do poradneho terenu BF goodrich MT

Napsal: 09 dub 2008 00:05
od ATOL
do pořádného terénuT3...

Napsal: 09 dub 2008 06:19
od karel
No tak tohle je nekonečné téma!Když padne otázka jaké gumy do terénu, musí logicky padnout do jakého terénu?Každý povrch chce své!Jinak u freelanderu bych šel maximálně do AT gum, zřejmě BFG.
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:
Napsal: 09 dub 2008 06:43
od Jenda
karel píše:No tak tohle je nekonečné téma!Když padne otázka jaké gumy do terénu, musí logicky padnout do jakého terénu?Každý povrch chce své!Jinak u freelanderu bych šel maximálně do AT gum, zřejmě BFG.
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:
Ja Karle pouzivam defika krom radenicka i na praci.To jest po praze.Hluk by mi nevadil,jen nevim co tyhle pneu delaj nad 120km/h a jak se vubec chovaj na normalnich cestach ci dalnici(mam AT).Taky brzdna draha bude asi vetsi proti beznym MT co?Mam pocit ze uz jsi o tom dost psal a ze pouzivas protektory.
Takze se ptam jestli nemas rafky plny zavazi a o kolik je tahle guma tezsi nez bezna MT.Mas li skusenost.DIK.
Honza
Napsal: 09 dub 2008 07:43
od karel
Pravdou je, že jsem na tohle téma psal už jinde.Zkušenost je asi taková:
Tyhle MT opravdu více hučí a jsou otypované do 120 km/h, pochopitelně že k vůli menší styčné ploše hůře sedí na cestě, hlavně mokro a hladko může být problém a je třeba s tím počítat.Díky použití více gumy je taky pěkně težká,zváženou ji nemám ale dostat kolo do držáku rezervy na zadních dveřích je docela slušný vzpěračský výkon.S vyvážením nebyl problém (použitá vyvažovačka pro náklaďáky)a při řízení nic nekmitá ani se rázy nepřenášejí nijak výrazně do řízení.Dálnice nejezdím a běžná cestovní rychlost 90-110km/h je v pohodě.Rozhodně tohle není guma na běžné ježdění.U mě je to něco jiného , používám V8 jen na akce

Napsal: 09 dub 2008 08:23
od discork
ja mam tiez tie michelinky synchrony a moja skusenost na ceste su super,suchy teren ok,blato tak to je klzanica

.v buducnosti planujem rozhodne MT.

Napsal: 09 dub 2008 23:20
od DjALF
Michelin synchrone jsem mel- silnice a polnacky O.K.
Ted jezdim celorocne BF Goodrich MT a spkojenost. nemuzu si stezovat i na silnici.
Napsal: 09 dub 2008 23:35
od Jarys
DjALF píše:Michelin synchrone jsem mel- silnice a polnacky O.K.
Ted jezdim celorocne BF Goodrich MT a spkojenost. nemuzu si stezovat i na silnici.
Jo jo, už se nemůžu dočkat až vyvezu auto ze servisu a jedu rovnou přezout na BF Goodrich AT 265/65 18"
Napsal: 10 dub 2008 09:03
od Jenda
Jarys píše:DjALF píše:Michelin synchrone jsem mel- silnice a polnacky O.K.
Ted jezdim celorocne BF Goodrich MT a spkojenost. nemuzu si stezovat i na silnici.
Jo jo, už se nemůžu dočkat až vyvezu auto ze servisu a jedu rovnou přezout na BF Goodrich AT 265/65 18"[/quote
MTéé Jarys,MTéé.V tom je nase budoucnost
Davam si do prasatka stranou na MTecka,neb me podojil bernak ale snad uz brzy prezuji
Honza
Napsal: 10 dub 2008 21:17
od RudaK
karel píše:No tak tohle je nekonečné téma!Když padne otázka jaké gumy do terénu, musí logicky padnout do jakého terénu?Každý povrch chce své!Jinak u freelanderu bych šel maximálně do AT gum, zřejmě BFG.
U mě je to tak, že jezdím celoročně tohle:
Tož Karle toto je " báseň ".Tak maj vypadat kola do těžkého terajnu a snes bych i tu hlučnost a omezenou rychlost.

Ofšem na jiným ótě než na D3.

Gumy
Napsal: 10 dub 2008 21:48
od Neklan
Já mám dobrou zkušenost s Cooper S/T, což je něco mezi AT a MT (píšou 60% terén a 40% silnice). Na asfaltu kupodivu drží velmi dobře, jsou jen trochu hlučnější (ve srovnání se silničními pneu) a v terénu fungují fakt dobře. To mám na Discoveře a na dědkovi anglické protektory Colway MT a řeknu vám, za ty prachy (v přepočtu cca 1.300,-Kč za ks) jsou úplně fantastické.
Re: Gumy
Napsal: 10 dub 2008 22:02
od Sam
Zimní mám Coopery a perfekt..

.. Ale jen do té doby, než se dostanu na bahno a jíl ...

.... což je převaha terénu, ve kterém jezdím ........ Postupně jsem dospěl z AT (Colway) k MT (na L200 máme Micheliny) a asi budu volit BFG, .... jen přemýšlím jestli 245/75/16 nebo 235/85/16...... opticky se mi líbí Kumho KL 71, ale.... Jen doplňuji D1 s 2"...
Napsal: 16 dub 2008 00:42
od DjALF
Jenda píše:Jarys píše:
Jo jo, už se nemůžu dočkat až vyvezu auto ze servisu a jedu rovnou přezout na BF Goodrich AT 265/65 18"[/quote
MTéé Jarys,MTéé.V tom je nase budoucnost
Davam si do prasatka stranou na MTecka,neb me podojil bernak ale snad uz brzy prezuji
Honza
Ja myslim,ze Jarys vubec nevybral spatne.Myslim,ze mezi AT lepe vybrat nemohl. A navic BF Goodrich AT v terajnu fungujou dobre

Napsal: 16 dub 2008 23:59
od Jarys
Jestli teda vůbec letos na letní přezuji, mám totiž auto pořád v lázních... a čekám na díl.
Napsal: 17 dub 2008 09:32
od Stavros
co zas? Ty to mas nejaky zaklety, ne?
Napsal: 17 dub 2008 19:37
od RudaK
Stavros píše:co zas? Ty to mas nejaky zaklety, ne?
To víš Karle,má D2

Ruda

Napsal: 18 dub 2008 22:46
od DjALF
Jarys píše:Jestli teda vůbec letos na letní přezuji, mám totiž auto pořád v lázních... a čekám na díl.
Ty mas teda smulu

Mozna,ze by se ti vyplatila vlastni dilna.
Nehaz LR do zita az si vyjedes tak ti to vynahradi

Napsal: 21 dub 2008 00:45
od Jarys
Tentokrát jde o kardan na předek. Nejprve jsem s tím otravoval pár lidí tady na fóru včetně Admina a nakonec se rozhodl objednat u Scorpion Racing... akorát ho prý nemají skladem, což mi původně neřekli, tak už čekám třetí týden.
Jo a se starým kardanem jsem zajel do kardan servisu a řekli že po 130000km už má nárok. Bohužel odešel dvojkloub a oprava dražší než celý nový.