Stránka 1 z 1

Diff.

Napsal: 16 úno 2019 14:49
od Biemannek
:time prosím o Radu land rover freelander 1 rv. 2003 nemá na zadním diff vypustak, musí se olej vysát? Nebo rozdelat kolem do kola ty šroubky a znova nalepit na silikon? Předem díky. :muscle :hand :rofl

Re: Diff.

Napsal: 16 úno 2019 15:12
od Hubert
Přesně jak píšeš. Buť vysát nebo sundat víko.

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk


Re: Diff.

Napsal: 16 úno 2019 16:12
od Martas74
JJ nejlepší je to vysát. Já to tak dělal

Re: Diff.

Napsal: 16 úno 2019 17:24
od Hubert
Nejlepší je sundat víko a pořádně vyčistit od obrusu.
Nejjednodušší je vysát.

Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk


Re: Diff.

Napsal: 16 úno 2019 19:21
od bigbejcek
Zdravím, zeptám se tady ať nezakládám nové téma.

Hučí mi diff. Měl jsem ho venku a nic špatně na něm není. Je zajímavé, že když střihnu zatáčku tak hučení přestane. Prostě když diferák diferákuje tak nehučí. Nějaká rada po čem jít?
Díky za Váš čas.

Re: Diff.

Napsal: 18 úno 2019 12:55
od Mailen
To by mě taky zajímalo, začíná mi to hučet kolem 60km/h. On to není hukot, ale spíš to zní jako vítr za okny doma. :shock: a při plném rejdu, při parkování se zezadu od pružin kol ozývá takové divné kovové skřípání, podle toho na kterou stranu točím. No asi načase výměnit visco.

Re: Diff.

Napsal: 19 úno 2019 12:40
od Krasty
Otazka je, jeslti opravdu huci differak nebo treba pneumatiky, loziska, ...
Zaklad asi je v tom tam mit dostatek kvalitniho oleje. Ja osobne bych uz jen vysaval a lil novy...teda muj diff ma skoro 300 tis km. Tam by hrozilo po uplnem vycisteni, ze se zbavim mikrozaplat a muze to pak mit nejake vule, ktere za ty leta jsou zalepene :-)
Jinak kovovy zvuk pri zataceni... budto sundat visko (kardan) a vysledovat to nebo rovnou visko na repas. Kovovy zvuk pri zataceni neni moc dobry...

Re: Diff.

Napsal: 19 úno 2019 18:22
od Mailen
Tak jsem dneska sundal kardany, ložiska a visco. Vycucnul olej z Difu co šlo a nalil nový. Visco jsem už zpátky nedával. Hukot kolem 60km/h ustal a prakticky není slyšet. Takže asi bych to tipoval na ty ložiska u visco. Skřípění při plném rejdu a couvání nulové, takže asi Vicsco na repas bych řekl. Akorát bych potřeboval vědět (nikde jsem to nenašel) jak se pozná Visco, která už byla repasovaná? Z boku pláště není nic vidět, akorát zepředu tam jsou nějaká čísla a v jednom místě malá dírka a uvnitř jakoby malá kulička. Auto má najeto nějakých 140 000 km. Kdyby byla po repasu cca ve 100 000km, nechce se mi věřit, že by tak rychle odcházela.

Re: Diff.

Napsal: 20 úno 2019 06:06
od Krasty
Nepises, jeslti si to byl napred po sundani kardanu projet. Ono to huceni mohlo prestat i bez vymeny oleje v difu. Ale tou vymenou si nic nepokazil. Ted se ale muze stat, ze kardan nandas a huceni bude zpatky. Dle meho nazoru to jsou unasece (loziska u visko)

A na to se vykasli jeslti byl repas nebo nebyl a v kolika km. Budto repas potrebujes nebo ne a to poznas, kdyz na rovince nekde na parkovisti (na asfaltu) zatocis plnej rejd a uvidis jak "volne" ti auto popojizdi. Pokud to jde vylozene na krev, nedejboze auto ma tendenci poskakovat (pneumatiky se drou o asfalt), tak je visko v hajzlu. Pak se to taky da udelat, ze zvednes zadek auta (mylsim, ze staci jedno kolo) a pokusis se s nim otocit jako s volantem. Musis teda dost zabrat a mel by se kardan protacet ve visko. Pokud s tim za zadnou cenu nehnes, tak dalsi signal, ze je visko v haji.
Na druhou stranu muze byt visko ok, ale uz mas nacnutou rozvodovku, ale v tom se moc nevyznam. Kovovy zvuk muze byt cokoliv uplne mimo pohon. Dobra funkce visko je, ze se v urcitem momentu protoci.
Nandej kardan zpatky a uvidis.