Stránka 1 z 1
L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 19 bře 2019 19:12
od kareljas
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 19 bře 2019 21:49
od kareljas
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 19 bře 2019 22:01
od kareljas
No a pouštím se do práce. Kamarád mi v CADu spočítal sílu plechu, musí stačit na inkriminované místa 2 plechy o síle 2 mm, které se zbodují do sebe, tím vzniká sendvičový efekt a plechy vydrží obrovské namáhání. Tam kde plech kryje na krátkou vzdálenost mezi výztuhami použiju plech 2,5 mm samostatně. Použiju tvrdý pozinkovaný plech, který se používá při výrobě karoserii automobilů.
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 20 bře 2019 09:07
od mr-tomas
Máš nějaké přesné označení toho plechu?
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 20 bře 2019 15:56
od kareljas
mr-tomas píše: 20 bře 2019 09:07
Máš nějaké přesné označení toho plechu?
Mělo by to být tohle, HX420LAD+Z, pevnost v tahu - Rm min./ max. 470 - 590 MPa, tloušťka povlaku Z275 to je 20 µm.
To mám od známého to označení, dělá v té fabrice, (lisují z toho části skeletu na Dustery a WW) já těm plechům vůbec nerozumím.
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 02 zář 2021 08:26
od Marty_LR
Akorát si mě to posílal na whatsup. To vypadá pěkně .. !
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 02 zář 2021 09:05
od MadTom
Hezké. Co proti korozi mezi dvěma plechy?
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 03 zář 2021 14:51
od kareljas
Nakonec jsem použil jeden plech silnější, 4mm, karosářský pozinkovaný. Už jsem se po něm vezl několikrát po kamenech a zatim v pohodě. Dříve jsem to měl našroubovaný šrouby s matkami. Teď se chystám tam na nýtovat matky.
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 03 zář 2021 18:48
od Lukasino
Jak řešíš fixaci předních podběhů vpředu, které standardně drží ten přední plastový kryt?
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 03 zář 2021 20:36
od kareljas
Až to budu dávat dohromady tak to nafotím
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 16 zář 2021 20:14
od kareljas
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 16 zář 2021 20:16
od kareljas
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 16 zář 2021 21:06
od xxx
ty mřížky jsou tam proč?

Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 17 zář 2021 07:26
od kareljas
Odcházím tim horký vzduch co je kolem motoru aby to nešlo kolem převodovky. Dříve jsem to tam neměl a přehříval se olej v převodovce. Už je to ok. Navíc při rychlejší jízdě prochází vzduch a převodovku to lépe chladí.
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 17 zář 2021 14:35
od xxx
to celkem chápu, že to máš kvůli lepšímu chlazení, ale silnější větev ti to protrhne a v lepším případě urveš jen šuplech
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 17 zář 2021 14:53
od MadTom
Spíš větev proběhne tou mřížkou a zaleze někam do motoru, tam udělá svoje mezi hadičkama a drárama, a až potom se bude snažit vyřešit ten šusplech.

Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 19 zář 2021 07:40
od libovka
Ty mrizky jsou tam k ničemu. Stejne se v terénu hned zalepi bahnem.
Ten origo plast zadny mřízky nemá a nic se neprehřívá.
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 20 zář 2021 20:36
od kareljas
xxx píše: 17 zář 2021 14:35
to celkem chápu, že to máš kvůli lepšímu chlazení, ale silnější větev ti to protrhne a v lepším případě urveš jen šuplech
Zatim jsem tahal větve všude ale z toho plechu ne. Nejvic se cpou kolem vzduchojemu.
Re: L322 3,6TDV8 šusplechy
Napsal: 20 zář 2021 20:50
od kareljas
libovka píše: 19 zář 2021 07:40
Ty mrizky jsou tam k ničemu. Stejne se v terénu hned zalepi bahnem.
Ten origo plast zadny mřízky nemá a nic se neprehřívá.
Jenomže, origo plast končí před převodovkou, a já to mám zakrytovaný až za mezinápravák. Účel toho plechu neni chránit auto proti větvím a blátu, ale proti kamenům. Ja s tím moc blátem nejezdím, jenom pokud je to nutný a není východisko.
Jezdíme většinou hřebenovky. V originále chrání převodovku dva srandovní plíšky, a moc nevěřim tomu, že ten plastový deklik na převodovce by udržel náraz kamenu.