Stránka 1 z 2
pomoc nestartujeme
Napsal: 03 kvě 2008 22:48
od alap
Jdu vám z hospody ke svému autu a normálně odemknu dálkáčem a chci startovat a strartér se nerozjede. Tak kontroluju volič převodovky a je tam P, raději trochu zakverluju aby vše seplo a stejně nic. Stojí mi chudáček před hospodou a nechce jet. Poraďte prosím co s tím. A dotaz problikávání diody na klíčku se děje při každém zasunutí klíčku a pootočení a nebo ne? Mě tam titož nebliká, ale nefunguje ani druhý klíček. Zítra ráno zkontroluju kontakty na startéru a to je tak vše co mě napadá.
Jestli ještě nějaké rady, prosím sem s nima.
Děkuji
Napsal: 03 kvě 2008 23:14
od OC
Oba klíčky na dálku zamykají/odmykají, leč nestartují?
Ano-li, hledal bych chybu někde kolem snímače stavu řadicí páky (neví, že je tam P). Zkus také N. Nepomůže-li to, nevím....

Napsal: 04 kvě 2008 00:00
od Mešky
Píše ti něco na displeji?
Napsal: 04 kvě 2008 08:32
od alap
centrál na dálku normálně funguje, display nic nepíše a při poloze startování všechno zhasne jak má. Zkoušel jsem jak na P tak na N.
Za chvilku tam pojedu a jediné co mě napadá, že bude blbý kontakt na startéru a nebo startér.
Napsal: 04 kvě 2008 11:19
od alap
Tak další poznatky: Obešel jsem eletroniku a roztočil startér, ale i tak motor nechytne. Takže je z nějakého důvodu blokován. Zkusil jsem i přes klíček znovu rozjet imobiliser a taky nic.
Co může ještě blokovat motor aniž by to něco napsalo?
Napsal: 04 kvě 2008 14:12
od OC
alap píše:Co může ještě blokovat motor aniž by to něco napsalo?
hledal bych chybu někde kolem snímače stavu řadicí páky (neví, že je tam P/N)
Nebo tuto možnost už jsi vyloučil?
Jinak, u mně vždy po zapnutí trvá několik sekund, než mohu nastartovat -- zkusím-li to dříve, nestane se nic (přesně jako u Tebe). Nevím, co je příčinou (ale Eliott říkal, že to je u RR normální). Možná by zde stálo za to někde zjistit, co přesně se tam děje (nějaký timeout imobilizéru?!?!? Fakt netuším; hledals v
ETM?), a ověřit, zda u Tebe nezůstane v tom stavu, v němž je běžně jen pár sekund, nastálo...?
Napsal: 04 kvě 2008 14:43
od alap
rozebral jsem to kolem řadící páky, ale tam je spínač jen redukce nic jiného, takže to snímá někde v převodovce. Ale na palubce to normálně ukazuje P nebo N, takže nevím.
Měl jsem zaplé zapalování docela dlouho a i tak nic.
I takj je mi divné proč se blokuje motor, proč to nechytne. Ještě zkusím zadat kod imobiliseru před dveře a pak to zkusit nastartovat přes baipas starterem. V manuálu píšou, že když se ztratí kod imobiliseru, tak se musí zadávat přes dveře před každým startováním.
Napsal: 05 kvě 2008 15:24
od alap
Tak jsem auto odtáhli k Dordovi, tak uvidíme s čím příjdou
Napsal: 05 kvě 2008 16:01
od OC
EKA tedy nepomohl, nebos už to nakonec nezkoušel?
Napsal: 05 kvě 2008 16:41
od Rover
Vzhledem k tomu, že jsi šel z hospody bych to tipoval, že startování zablokovalo automatické čidlo hladiny alkoholu v krvi řidiče...

Napsal: 05 kvě 2008 17:07
od alap
Rover píše:Vzhledem k tomu, že jsi šel z hospody bych to tipoval, že startování zablokovalo automatické čidlo hladiny alkoholu v krvi řidiče...

já si myslím že po 2 litrech kofoly by se ve mě alkoholu nedořezal, ale je pravda, že kamarád jich dost měl i za nás oba. Ale proč teda stávkuje i dnes?

Napsal: 05 kvě 2008 17:17
od alap
OC píše:EKA tedy nepomohl, nebos už to nakonec nezkoušel?
Nejsem v elektrice tak zdatný a v angličtině už vůbec ne

Napsal: 05 kvě 2008 17:24
od OC
To "zadání kód imobiliséru přes dveře", co ses o něm zmiňoval (máš, doufám, na mysli ty opičárny s klíčkem -- Nkrát doprava, Nkrát doleva, ....), se v manuálu jmenuje EKA (Emergency Key Access).
Napsal: 05 kvě 2008 17:35
od alap
Jo jo to jsem dělal několikrát, sousedi si už mysleli, že se snažím ten zámek snad znásilnit. Ještě že nezavolali rychlou, kdo nezná nepochopí.
Napsal: 21 kvě 2008 20:40
od alap
Tak zatím z právy od DORDY Liberec, že bude asi v prdeli jednotka motoru. Prý hází nějaké mezní hodnoty 3 čidel najednou. Telota vody a vzduchu a ještě poloha pedálu plynu. No uvidíme v pondělí má přijet nějaký "eso" z Prahy na vraky RR a mám ze v úterý zastavit co mi řeknou.
Napsal: 22 kvě 2008 11:37
od motohanz
jaky je eso z prahy na RR kdybych ho nahodou i potreboval?

Napsal: 22 kvě 2008 14:42
od alap
motohanz píše:jaky je eso z prahy na RR kdybych ho nahodou i potreboval?

Nevím, doufám, že to je něco jako ESO Rimmer
Toho si pozval servis, mají tam přý už moc vraků se kterýma si něvědí rady.
Napsal: 22 kvě 2008 16:57
od motohanz
tak si na nej vem cislo jo...

Napsal: 22 kvě 2008 19:59
od alap
motohanz píše:tak si na nej vem cislo jo...

Jelikož přijde v pondělí a mě řekli ať se stavím nejdřív v úterý, tak nepředpokládám, že by mi dovolili vůbec vidět. I kdybych v pondělí přijel. Co kdyby mi náhodou řekl, že je to jen prasklá pojistka a oni by vypadali jako blbci. Ne na takové lidi se telefony moc nerozdávají
Napsal: 01 čer 2008 21:03
od alap
Tak nový postup, minulý uterý mi předali od Dordy auto s tím, že normálně strartuje, akorát to nemám zkoušet s tím, že jim chytnul katalizátor. A že je potřeba ho vyměnit před nastartováním.
Ani mi nenabídli, že by ho vyměnili, hned řekli ať si to odtáhnu.
Jelikož mám doma jiný tak jsem auto odtáhnul do jiného servisu a těm to bylo divný tak jen odpojili výfuky před katalizátorem a zkusili nastartovat. Startém sice už točí, ale motor neběží. Děkuji Drodovi za výtečný servis.
No tak jsem volal z5k Dordovi a řekli, že to tam můžu zase dotáhnout, ale že nevědí kdy se na to dostanou. Že z jejich strany to bylo všechno v pořádku.
Takže jsem nechal zkontrolovat u nějakého típka jednotku motoru jestli s ní něco není a dle něj je vše v pořádku, teda to co se dá zkontrolovat.
Napojil jsem jí z5 a už to na mě jen pípá a ani nechce si nechat zadat kod imobiliseru přes klíček. Jak otočímklíčkem tak to pípne a kod to nebere a na palubce to píše, že je to zablokované. A jak otevřu dveře okamžitě se spustí alarm. Takže auto stojí u servisu a asi musím zítra ukecat admina aby se na to podíval v Pace. Je to krásné soužení s tím strojem P38. Už měsíc jsem bez auta.