Stránka 1 z 1

Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 13:52
od Morfeus5
Ahojte mám Freelandera 2003 td4.
K autu normálně dojdu, odemknu, sednu, pootocim klíčkem že chci startovat, uslyším cvak a to je vše.

Napětí před startem je 12-11.5.
Kontrolky nepohasnou (takže baterie asi ok)
Předtím mi to udělal 2x, vždy stačilo pomackat spojku zahýbat s řadící pákou a už jsem nastartoval..

Netuší někdo co s tím může být?
Děkuji

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 13:54
od pojir
Opaleny kontakty v solenoidu starteru.

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 13:55
od dabartos
Kontakty ve startéru...

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 14:12
od Morfeus5
Tak jsem vám to chtěl natočit, ale už krásné nastartoval... Takže nechápu...

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 14:18
od pojir
No to je normalni. Bude s tim problem cim dal casteji, az to prestane startovat uplne.

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 15:10
od Morfeus5
Ok. Moc děkuji za info.. takže to dát asi do servisu? Za repase/výměnu netusite cenu? Popř. Jestli to jde udělat nějak rozumně doma...

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 13 říj 2019 17:40
od Lukasino
Morfeus5 píše: 13 říj 2019 15:10 Ok. Moc děkuji za info.. takže to dát asi do servisu? Za repase/výměnu netusite cenu? Popř. Jestli to jde udělat nějak rozumně doma...
https://lmgtfy.com/?q=repase+start%C3%A9ru+cena :wink:

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 14 říj 2019 08:42
od zde.
A takovej krásnej návod jsem na to udělal :-)

http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 22#p378420

Re: Startér cvakne a tím končím.

Napsal: 31 říj 2019 15:31
od deyva
Morfeus5 píše: 13 říj 2019 15:10 Ok. Moc děkuji za info.. takže to dát asi do servisu? Za repase/výměnu netusite cenu? Popř. Jestli to jde udělat nějak rozumně doma...
Nedávno jsem to dělal a zabralo to komplet hoďku a půl... Dělal jsem to teda už podruhé. Nicméně pomohlo to jen z části, páč já vůl jsem ten startér nevyčistil... Druhej problém, co mám je že jak mi teklo turbo, tak zatekl olej i do startéru a tím pádem má teďka ten váleček na solenoidu odpor při pohybu díky ztuhlýmu oleji a sepne kontakty až tak na třetí pokus (otočení klíčkem). Takže to stejně budu muset ještě jednou pro velký úspěch vytáhnout a pořádně vyčistit.