Stránka 1 z 1
Disco 4
Napsal: 18 říj 2019 21:38
od SMAZIL
Potreboval bych se poradit.Chci si nechat u me Disco 4 zvysit vykon-tedy chipnout.Je to 3.0 TDV6 150 kW. Jake je rozumne zvyseni a hlavne na koho tady na Severni Morave bych se mel obrátit.
Predem diky za rady

Re: Disco 4
Napsal: 18 říj 2019 21:46
od Hubert
Je to nerozumné.
Re: Disco 4
Napsal: 19 říj 2019 07:18
od kaligula
Zeptej se kokeška, ale ja bych to nedělal, o kolik navysis vykon o to ti prdne klika drive
Re: Disco 4
Napsal: 19 říj 2019 09:38
od Badus
Ja jsem nad tim premyslel taky. Ne kvuli vykonu, ale kvuli zmene krivky vykonu. Moje D4 ma zalostnej nastup odspodu. Nevim proc, ale slapnu na plyn a nejdriv se me to asi 3x zepta, jestli se chci fakt rozjet rychle a pak to teprve vystreli... nemuzu prijit na duvod uz asi 2 roky. Klesl jsem tak hluboko, ze jsem jel i do autorizaku. Tam mi ovsem asi za 6kil rekli, ze to je normalni, ze to je kvuli emisim takhle uskrceny. Ale to se mi nezda... pac bych rekl, ze jiny to nedelaji.
Re: Disco 4
Napsal: 19 říj 2019 12:10
od marwak
Takhle se mi to docela dlouho chovalo, když jsem měl ucpané nebo nefunkční EGRy na D3. Pořád jsem laboroval a koumal. Nakonec jsem EGRy zaslepil a jezdí to už odspodu krásně. Je to vlastně taky svého druhu chiptuning

Re: Disco 4
Napsal: 19 říj 2019 16:22
od Acon
kaligula píše: 19 říj 2019 07:18
Zeptej se kokeška, ale ja bych to nedělal, o kolik navysis vykon o to ti prdne klika drive
To je podľa mňa nezmysel. Nech máš výkonu koľko chceš, vždy využívaš len zlomok. Ak budeš auto naháňať, tak je jedno ci má sériový, alebo zvýšený výkon. Ja mám tiež zvýšený výkon a v mojom jazdnom režime sa všetko deje v 2000ot +- 200. Zvýšený výkon využijem ozaj len raz za čas na pár sekúnd aj to bez potreby podradovať a vytáčať motor. Vždy je to o vodičovi. Hlavná výhoda je, že z miesta to ide okamžite a pri 2000ot radí. Teórií okolo kľuky je viac a všetko sú to teórie. Pax je taká, že tá kluka je tak navrhnutá zámerne. Ak by nie, už dávno to výrobca vyrieši. Pretože pre žiadneho motorára nie je problém vyrobiť motor co vydrží milión aj s jednou náplňou oleja. Ide o to, či chce. Ak má v motore jednu z cca 5% klúk čo sa má zlomiť, tak sa zlomí. Ak ju nemá tak vydrží. Moja teória o zlomených kluka h je, že za to môžu vibrácie. Buď od meniča, alebo vrtule chladiča.
Re: Disco 4
Napsal: 20 říj 2019 14:05
od SMAZIL
Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 07:34
od habakuk
Pokud nejsi spokojen s průběhem tak to nachipuj. K čemu ti bude auto s motorem se kterým nejsi spokojen? Pokud má klika prasknout tak praskne tak i tak. Aspoň si budeš moct říct no motor je sráč, ale aspoň slušně jel.
Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 09:05
od Badus
Ja bych chtel vedet nazor Kokeska na to [emoji6]
Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 10:53
od xxx
nedoporučuje to a není to tak jednoduché, jako na D2
Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 12:19
od Benjamin
SMAZIL píše: 18 říj 2019 21:38
Potreboval bych se poradit.Chci si nechat u me Disco 4 zvysit vykon-tedy chipnout.Je to 3.0 TDV6 150 kW. Jake je rozumne zvyseni a hlavne na koho tady na Severni Morave bych se mel obrátit.
Predem diky za rady
Jsem se Tě chtěl zrovna zeptat, v jaké fázi jízdy máš pocit, že to auto nejede, protože já mám pocit, že to jede vcelku hodně a furt (když to teda zrovna jede), a to mám porovnání i s jinými auty (D3, X6 apod.).
Ale až teď mi došlo, že máš 150 kw verzi a já 180 kw verzi.
Na znalé: To by přeci neměl být takový problém, když motor a řídící komponenty jsou stejné? Nebo nejsou?
Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 17:43
od SMAZIL
Jsem hlavne nemel vyzkouset 180kW . Jinak to samozrejme zase takova hruza neni . Land Cruiser 127kW byl vetsi lenoch

Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 17:47
od SMAZIL
A k motoru a komponentum : myslim si,ze je to stejne .
3.0 TDV6 je prece ve vsech Disco 4 ..
Re: Disco 4
Napsal: 21 říj 2019 18:00
od xxx
Ano, motor by měl být stejný, 2 turba, jen je naladěný na 155kW. Těžko říct proč

Re: Disco 4
Napsal: 23 říj 2019 13:10
od majer1
SMAZIL píše: 21 říj 2019 17:43
Jsem hlavne nemel vyzkouset 180kW . Jinak to samozrejme zase takova hruza neni . Land Cruiser 127kW byl vetsi lenoch
Jj toyota k tomu vydala ofiko Chip ale chtějí za to opet nesmysl jak už u Toyoty bývá...