Stránka 1 z 1
D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 03 lis 2019 15:37
od kliste
Ahoj/Dobry den,
nemate nekdo v blizkosti Praha-Zbraslav diagnostiku a zaroven byste byli ochotni mi pomoc, napojit a vycist z me D3 chyby a stanovit problem?
Jde o to, ze se mi v patek rozsvitila oranzova kontrolka motoru, dle manualu to nezni tak strasne jak to vypada, ale z toho co ctu ruzne na foru, tak to muze znamenat cokoli a neda se z toho hlavne urcit zavaznost, zda se s tim da jete v pohode jezdit treba 14 dni, nez bude prostor v autoservisu, nebo zda mam auto odstavit a vubec s nim nejezdit, dokud nepujde do servisu.
Dekuji
Re: D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 29 lis 2019 09:42
od kliste
Tak jsem byl na diagnostice. Muzete se mi prosim nekdo podivat na vystup zkusenym okem a potvrdit, pripadne vyvratit, nebo doplnit zavery, ktere mi byly sdeleny:
https://drive.google.com/open?id=1vBXfR ... Ft1SdpJdaD
Bylo mi receno, ze je: Chybny levy EGR (potreba ho vymenit), s tim by zaroven i vymenili pravy, protoze ze skusenosti odchazi v podobnou dobu. Hlucna pumpa servorizeni, oblite hadicky atp. - vymena pumpy, nadobky a hadicek. Chyba kompresoru - vymena kompresoru za AMK.
Z celeho jsem si zatim odnesl, ze je nutne vymenit levy EGR, ktery ja vadny a hazi chybu. Zbytek neni akutni, ale nacaty takze vymena/oprava je spise preventivni.
DEKUJI
Re: D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 29 lis 2019 10:15
od Honza_offroad
podarilo se tu zavadu vymazat a chvili to jezdilo, pokud ano, tak bych ty EGRka je SW zavrel a uz to tak nechal, pokud je to Euro 3, tak zaslepit a odpojit...
Re: D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 29 lis 2019 10:23
od kliste
Honza_offroad píše: 29 lis 2019 10:15
podarilo se tu zavadu vymazat a chvili to jezdilo, pokud ano, tak bych ty EGRka je SW zavrel a uz to tak nechal, pokud je to Euro 3, tak zaslepit a odpojit...
Je to EURO 4...
Vcera to smazali, takze uvidim jak dlouho to bude jezdit bez chyby.
Kdyz se EGR zavrou pres diagnostiku, neni pak nejaky problem na technicke pri mereni emisi? Zaroven ma to nejaky vliv na motor (narazim na jiz panickou hruzu ze zdechne, jak se tu vsude zminuje).
Re: D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 29 lis 2019 11:00
od Hubert
kliste píše: 29 lis 2019 09:42
Tak jsem byl na diagnostice. Muzete se mi prosim nekdo podivat na vystup zkusenym okem a potvrdit, pripadne vyvratit, nebo doplnit zavery, ktere mi byly sdeleny:
https://drive.google.com/open?id=1vBXfR ... Ft1SdpJdaD
Bylo mi receno, ze je: Chybny levy EGR (potreba ho vymenit), s tim by zaroven i vymenili pravy, protoze ze skusenosti odchazi v podobnou dobu. Hlucna pumpa servorizeni, oblite hadicky atp. - vymena pumpy, nadobky a hadicek. Chyba kompresoru - vymena kompresoru za AMK.
Z celeho jsem si zatim odnesl, ze je nutne vymenit levy EGR, ktery ja vadny a hazi chybu. Zbytek neni akutni, ale nacaty takze vymena/oprava je spise preventivni.
DEKUJI
Podle výpisu chodí Egr Bank1 skokově a né plynule. Ještě není úplně mrtvý. věřím že pokud nebudou v háji ložiska tak by šel vyčisti a rozchodit. Ale je to není zrovna čistá procedura a životnost takovéhoto úkonu nebude taková jako výměna za nový ventil. Ale pokud by to bylo moje tak a bude to možné tak ho vyčistím. SW zavření Egru na ME nyní nepoznají, pokud je udělané dobře. Ale do budoucna to třeba poznají.Ale není to úplně legitimní. Je to něco jako odstranění DPF. Zavřené EGRy mají pro životnost motoru spíše pozitivní funkci. Pro emise nikoliv.
Re: D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 29 lis 2019 12:04
od Kokesek
Podle me zasadne pro zivotbost motoru prave egr neprispiva ba naopak. Dochlazovani pistu zanedbatelne. Spotreba vetsi. A NOx /NO2 je asi skodlivejsi pro tvorstvo vice nez pro motor. Na funkci dpf a regenerace nema zavreny egr tadny vliv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: D3 - Diagnostika (kontrolka motoru)
Napsal: 29 lis 2019 19:00
od Hubert
Zavřene egri maji pozitvni vliv na DPF protože vzniká menší množství sazí.
Odesláno z mého Mi A1 pomocí Tapatalk