Stránka 1 z 5
Pohonné hmoty
Napsal: 13 kvě 2008 06:33
od Marťas
Tak nám zase ku..vy budou zdražovat benál. Za chvili budeme muset na uzeny kachny nebo co
http://ekonomika.idnes.cz/benzin-v-lete ... anicni_mia
Napsal: 13 kvě 2008 08:24
od Stavros
ta cena fakt leti, kdyz jsme jeli od Ondry tak, jsem nekde na dalnici pred Prahou videl naftu za 34,50. Kdyz to poleze jeste vys, tak zacnu jezdit necim jinym a Discoveru necham na vikend. Ono, kdyz clovek projede tolik, ze by mel u mensiho auta zaplacenej i leasing, tak to trosku zamrzi. Mimochodem prijel k nam v nedeli bracha s Octavii 1,9Tdi 66 kW kombi s 300 tis. km na hrbu a mel spotrebu dle palubaku 3,8L/100km.
pohonné hmoty
Napsal: 13 kvě 2008 08:40
od Neklan
Já plavu proti proudu. Moje hlavní auto bude po rekonstrukci RRC V8 benzín / LPG. Je ale pravda, že už jezdím daleko méně než dřív a v některých měsících třeba najedu jenom 1500km, zatímco ještě minulý rok touhle dobou to bývalo často i přes 5000km měsíčně.
Re: Pohonné hmoty
Napsal: 14 kvě 2008 05:18
od RudaK
Pavel píše:Já mít Discoverku tak jezdím na fritovací olej, mají litr v globusu za 24kč.

Pavle Mi to nechtěně zkusili v Maroku ( nemohlo to být jiný,akorát možná olej s oliv nebo banánů

) a ty saze co lítali z výfuku byli nechutný.Myslím,že to i někdo fotil.A ještě po příjezdu domů mě pod výfukem kapal onen olej asi týden.Dnes už je to vypálený.

Napsal: 14 kvě 2008 07:27
od Marťas
Nedávno jsem měl možnost jed za autem, který jelo na fritovací olej a uplně měl oslnila řízková příchuť vycházející z jeho výfuku

, uplně jsem z toho dostal hlad
Já jezdit na olej, tak si na auto dám ještě reklamu na nějakou restauraci...uspěch zaručen

Napsal: 14 kvě 2008 11:38
od low
jen nevim, co by mne na to rekli na financaku, kdybych tam prinesl ucet na 200litru fritovaciho oleje z lidlu

Napsal: 14 kvě 2008 12:16
od Karolcom
To Neklan:
Vidim ze jazdiš na LPG.. Snazim sa najist niake riesenie kvoli tej spotrebe a dumal som uz aj na to LPGčko len mam obavu ze za hranicami by to nepreslo.. A este sa mi zda ze ti ta nadrz zabere skoro polku kufra.. mas to aj ty tak?
LPG
Napsal: 14 kvě 2008 13:12
od Neklan
Já jsem teprve ve fázi stavby, nicméně asi už můžu zveřejnit onu velkou transformaci, která se bude týkat mých LR Serie IIA a RRC (viz.
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280).
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Re: LPG
Napsal: 14 kvě 2008 13:18
od karel
Neklan píše:Já jsem teprve ve fázi stavby, nicméně asi už můžu zveřejnit onu velkou transformaci, která se bude týkat mých LR Serie IIA a RRC (viz.
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280).
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Krásně vymyšleno, tak držím palce Neklane

Napsal: 14 kvě 2008 13:41
od low
mno skoda, ze tu neni smajlik se spadlou bradou

tak jen tento

BTW LPG maji napr na ukrajine nebo v rumunsku nebo v rusku naprosto bezne :_) jezdi tam na to nakladaky a autobusy

Napsal: 14 kvě 2008 16:06
od Ken
Napsal: 14 kvě 2008 16:09
od Marťas
A jak to maš s čerpadlem a filtrama? Jsou v pohodě? Leješ do toho jenom olej?
Napsal: 14 kvě 2008 16:31
od Rover
200 a 300Tdi na friťák úplně v pohodě. Na zimu se ale musí udělat předehřev...
Napsal: 14 kvě 2008 17:06
od 1960SeriesII
Pavel píše:Možná se mi to zdá,ale na friták je ten motor tišší
Nestartuje?

Napsal: 14 kvě 2008 18:22
od vizos
1960SeriesII píše:Pavel píše:Možná se mi to zdá,ale na friták je ten motor tišší
Nestartuje?


Napsal: 15 kvě 2008 22:18
od default
Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
Napsal: 15 kvě 2008 22:33
od default
Napsal: 15 kvě 2008 23:00
od Luboš M.
Tak to nevěřím. Moje lehká noha na DII je 95l = 750km

Napsal: 15 kvě 2008 23:11
od Marťas
default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
To s tim tvym traktorem jezdíš na volnoběh a tahne tě při tom stádo volů ne?

Napsal: 16 kvě 2008 00:42
od Jarys
Tak mám po dnešním čerpání pocit. Že až se budeme vracet z dovolených po západní Evropě. Všicnni ještě rychle načerpáme v zahraničí před překročením hranice na českou stranu plnou nádrž abychom trochu ušetřili... No co rozhodně to nebude první komodita, která bude v Čechách nejdražší z celé Evropy.