Stránka 1 z 1

ACE - tecie olej

Napsal: 13 kvě 2008 21:22
od keso
Neriesil niekto z vas tecenie oleja z ACE z hadice za cerpadlom, ktora ide niekde medzi motorom a chladicom ?

NIekde mi tam trosku tecie olej a neviem skade tam bude najlepsi pristup.

Napsal: 13 kvě 2008 23:14
od eliott
No potěš, je tam určitě prorezlá trubka, to tě čeká hodně práce, a až to budeš dávat dohromady, tak to bude umění utěsnit v rozvodné kostce...

Napsal: 14 kvě 2008 10:33
od discover
Timto zatim, pokud vim, netrpim, ale rozhodne, nez zacnes trubky vyndavat, zkus se dobre podivat na tmely a lepidla fy Loctite. Ne vzdy a vsude je kompletni sortiment, ale hledej. Existuji tmely, ktere by ti pomohly vyresit problem. Nanaseji se po vycisteni na povrch, rychle tvrdnou a stupen tvrdosti je tak vysoky, ze lze tyto opracovavat na soustruhu. Pouzivali jsme to kdysi na tmeleni kompresnich nadob. Kazdopadne opravovane misto "prezije" ostatni. Kdyz bys masel neco podobneho, hod to sem. To se muze vzdycky hodit. Drzim palce :lol: :lol: :lol:

Napsal: 14 kvě 2008 11:29
od eliott
Tam akorát je nebezpečí, že při čištění se velká část nečistot dostane dovnitř trubky... Jinak "tekuté kovy" fungují dobře :wink:

Napsal: 14 kvě 2008 20:47
od keso
eliott píše:No potěš, je tam určitě prorezlá trubka, to tě čeká hodně práce, a až to budeš dávat dohromady, tak to bude umění utěsnit v rozvodné kostce...
S tym utesnenim to problem nebude, minule som to podla tvojho "navodu" prerabal na tlakove spojky.

Len mi nie je jasne, ci tie rurky idu priamo z cerpadla do kostky, alebo z cerpadla ide hadica a ta sa pripaja na trubku niekde dalej od cerpadla.

Napsal: 31 kvě 2008 12:19
od keso
NO vcera som to zacal rozoberat. Zaujimavost je ze ak je nadrzka s olejom plna, tak olej vytecie velmi rychlo, ak je v nej len cca 3 cm od spodku mozem s tym jazdit aj 300 km.

Vyzera to ze olej tecie z tlakovej hadice, ktora je ako predpokladam spiatocka z kocky do cerpadla.

V pondelok asi pojdu dolu chladice a necham tu hadicu prelisovat.

Napsal: 12 čer 2008 21:14
od keso
No auto absolvovalo zborku a rozborku .... - ACE tieklo cez predranu tlakovu hadicu veducu medzi chladicom a motorom. Neviem ci hadica bola original riesenie, alebo len nahrada predchadzajuceho majitela za povodnu tlkaovu trubku.
Po problemoch s pristupom k tecucej hadici - rozobrane cele celo auta + 2 chladice vonku, mi ju prelisovali za novu a problem zda sa byt vyrieseny.

BTW. aky olej davate do ACE ? Original za 850 sk/liter sa mi zda byt dost drahy.

Napsal: 24 čer 2008 16:59
od keso
Pls. aky olej pouzivate do ACE ?
Daval som original od LR, ale po problemoch s ACE ma prestava bavit davat tam olej za 800 sk/liter.
Texaco na SK je problem zohnat, tak rozmyslam cim ho aspon do doby uplneho a dlhodobeho odstranenia problemov s ACE nahradit.

Napsal: 24 čer 2008 17:34
od patrik
ja som objednal v ORC v blave zajtra alebo pozajtra ma prist balik z britpartu - potom budem vediet cenu .

Napsal: 21 led 2009 00:13
od krrtek
tak zrovna řešim co dolejt do ACE, v chytrý příručce píšou: TEXACO Cold Climate PAS Fuid 14315, kde by se ta dalo v Praze koupit popř. čim to nahradit??? Dík, je to Disco 2003.

Napsal: 21 led 2009 16:32
od keso
Do ACE ide rovnaka kvapalina ako do posilovaca riadenia, LR Predava pod vlastnou znackou kvapalinu, ale je to TEXACO Cold Climate PAS Fuid 14315.

Ja osobne som tam nalial hydraulicky olej ale casom som aj tak ACE vyhodil, teda cerpadlo.

Co viem tak tam davaju Dexron 3.

Napsal: 21 led 2009 17:05
od Land Jirka
Jakýkoliv co splňuje specifikaci Dextron III je v pohodě.

Napsal: 23 led 2009 17:58
od krrtek
díky