Stránka 1 z 3

Egr

Napsal: 15 led 2020 19:27
od Calibra2
Ahoj kluci mám problém ze mi auto padá do nouzaku a píše mi to egr ale ten mám odstraněn u 3 tis jen tarokuje na tu váhu se nedivejte tu jsem měl odpojenou nechtěně co by mohl být za problém

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 20:18
od petr pp
Ak je vybraný EGR tak je jasné že ho vypíše. O aké auto ide?

Re: Egr td5

Napsal: 15 led 2020 21:03
od Calibra2
Td5 a ještě jsem si všiml ze Turbo dost tlačí mezi 2-3tis otáček tlačí skoro 1,4bar

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 21:47
od MadTom
Egr je jedno, ta druhá chyba je od váhy vzduchu, a jestli ti to fouká 1,4 Bar, tak to ke problém. Zkontroluj, jestli nemáš zatuhlou regulaci na turbu.

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 21:54
od Calibra2
Auto kolem 3 tis skube a někdy nejde víc jak 3 tis vytočit v 3 tis to tarokuje regulace funguje

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 21:57
od Calibra2
Myslel jsem ze ta druhá chyba je pravé vysoký tlak. Špatná váha dovede hodit do nouzaku? U různých aut to vždy bylo jen jako by někdo držel auto za prdel nejelo a to úplně v těch 3tis skube

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 22:07
od dabartos
Zatuhlá klapka na turbu nebo je špatná ta kostka co tu klapku ovládá (jen D2 Def jí nemá)

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 22:09
od petr pp
1.4 je veľa tá regulácia nemôže normálne fungovať do 3 tisíc to ide pretože to hodí do núdzového režimu.

Re: Egr

Napsal: 15 led 2020 22:34
od MadTom
Váha může autem zacuka, když už jdeš přes její rozsah, ale to tak s čipnutým autem, okolo 3500 otáček a pod plným plynem na trojku, pokud vůbec.
Okolo 3000 otáček to vypadá na regulaci turba.
Každopádně zkontroluj a vyčisti jak váhu vzduchu tak čidlo tlaku v sání.

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 07:59
od Miklosxxx
Wastegate ventil pripadne hadicky co idu knemu,alebo sa este skus pozriet na cidlo otacok zotrvacnika ci memas na nom piliny.
Mozno by som sa este pozrel na konektor BCU ci neni od oleja a hadze blbe hodnoty.

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 10:38
od Calibra2
Bcu to myslíš řidiči jednotky v motoru

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 11:01
od MadTom
Sice ne není BCU, ale ano, konektory (ten červený), na řídící jednotce motoru.
Na druhou stranu, olej jako takovej nevadí, vadí pokud konektory nevedou.

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 13:05
od Miklosxxx
Calibra2 píše: 16 led 2020 10:38 Bcu to myslíš řidiči jednotky v motoru
Ano. Zle som napisal je to ECU

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 14:02
od Honza_offroad
Pokude se dostava vahu vzduchu mimo svoji max hodnotu, coz je chyba, kterpu ti to tam nacetlo a zaroven tam nemas overboost, tak je problem v regulaci turba. A rekl bych, ze to nereguluje vubec, protoze to padne driv na chybu vysoke hodnoty vahy vzduch a ne na vysoky tlak, ktery tam ma casovpu prodlevu, nez to zacne redukovat davku paliva...

To cukani je dano tim, ze prekroceni max hodnoty vahy vzduchu je tzv. tvrdej omezovac a rovnou to prerusuje dodavku, dokud ta hodnota neklesne.

Propoj rovnou vestgate a vystup za turbem, at to nejde skrz ten elmg ventil, ten tlak turba stejne v zasade neovlada, jen ho v urcitem rozsahu otacek upravuje, ale dokaze ho rozhodit. Pokud to pak pojede normalne, tak ok, Jinak pak jeste odpojit tahlo vestgatu a prekontrolovat, ze se pohybuje.



H. [emoji6]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 14:26
od MadTom
Doplním - než začneš odpojovat a přepojovat hadičky, tak si to dobře vyfoť. A jako úplně první se podívej přímo na turbo - je tam ovládací baňka, ze které jde tyčka k turbu a ta hýbe klapkou uvnitř turba. Na té klapce je na osce ségrovka, tu opatrně sundej a tyčku z klapky odpoj. A teprve potom zkus klapkou uvnitř turba zahýbat. Musí se hýbat úplně volně, pokud drhne, tak rozhýbat, až to povolí. Tohle bývá velmi častý problém.
Aby jsi se na to dostal, nejspíš budeš muset alespoň trošku oddělat hliníkový kryt turba. A bacha, to turbo umí doopravdy hodně pálit.

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 14:28
od Honza_offroad
MadTom píše:Doplním - než začneš odpojovat a přepojovat hadičky, tak si to dobře vyfoť. A jako úplně první se podívej přímo na turbo - je tam ovládací baňka, ze které jde tyčka k turbu a ta hýbe klapkou uvnitř turba. Na té klapce je na osce ségrovka, tu opatrně sundej a tyčku z klapky odpoj. A teprve potom zkus klapkou uvnitř turba zahýbat. Musí se hýbat úplně volně, pokud drhne, tak rozhýbat, až to povolí. Tohle bývá velmi častý problém.
Aby jsi se na to dostal, nejspíš budeš muset alespoň trošku oddělat hliníkový kryt turba. A bacha, to turbo umí doopravdy hodně pálit.
[emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 14:34
od MadTom
A ještě jsem si vzpomněl - až bude sundavat tu segrovku, tak opatrně, strašně blbě se v motorovém prostoru hledá, když někam spadne. :hmm:

Re: Egr

Napsal: 16 led 2020 22:00
od Miklosxxx
MadTom píše: 16 led 2020 14:34 A ještě jsem si vzpomněl - až bude sundavat tu segrovku, tak opatrně, strašně blbě se v motorovém prostoru hledá, když někam spadne. :hmm:
Ja som hu pre istotu daval dole z magnetom :rofl

Re: Egr

Napsal: 18 led 2020 17:53
od Calibra2
Pánové tak dnes vyměněna váha vzduchu a wastegate ventil A zkouška táhla. A samozřejmě problém furt stejný auto nejde přes 3tis když napíchnu na diagnostiku Napíše to tyto chyby vymáznu a jede normálně po nějaké době opět tyto chyby. Nevim co teď

Re: Egr

Napsal: 18 led 2020 17:58
od Honza_offroad
Calibra2 píše:Pánové tak dnes vyměněna váha vzduchu a wastegate ventil A zkouška táhla. A samozřejmě problém furt stejný auto nejde přes 3tis když napíchnu na diagnostiku Napíše to tyto chyby vymáznu a jede normálně po nějaké době opět tyto chyby. Nevim co teď
tohle je spatna diagnostika, tyhle chyby to nezpusobuji a ty dalsi to nenacte, ale vymaze...

mas jeste nekde k dispozici ten nanocom?


Sent from my iPhone using Tapatalk