CAN BUS hacking (D3 a novejsi)
Napsal: 25 led 2020 22:40
Ahoj,
Norim do oblasti CAN Bus hackingu. Neresil to tu nahodou nekdo?
Potrebuju sehnat LandRoveri kody, kterymi se mezi sebou dorozumivaji ridici jednotky v aute.
Bacha, neni to zadne ODB II, ani takove ty ELM27 do odb portu. Proste nativni komunikace na High-speed sbernici.
Ted trochu spanelske vesnice:
Na HS-CAN jsem pripojil CAN analyzator (Pouzivam analyzator a "hacking" tooly od https://rs.canlab.cz)
CAN data traffic ukazuje behem 1 minuty ca 30 ruznych extended ID, vetsinou po 8 bytech. Standarni CAN ramce, vse extended ID's.
Je v tom zakodovano vicemene vse, po cem patram. Pro zacatek mi staci rychlost vozidla. Pozdeji budu zkoumat provozni stavy jednotlivych jednotek (haha, treba vzduchoveho perovani, napriklad
)
Resil nekdo, jak tuhle vec rozkodovat? Predpokladam, ze to asi resili pouze vyrobci diagnostik, popisy typu zprav vubec neni verejna informace, takze je to spis mission impossible.
No na druhou stranu v CZ stale plati "to das"
Diky, Honza
Norim do oblasti CAN Bus hackingu. Neresil to tu nahodou nekdo?
Potrebuju sehnat LandRoveri kody, kterymi se mezi sebou dorozumivaji ridici jednotky v aute.
Bacha, neni to zadne ODB II, ani takove ty ELM27 do odb portu. Proste nativni komunikace na High-speed sbernici.
Ted trochu spanelske vesnice:
Na HS-CAN jsem pripojil CAN analyzator (Pouzivam analyzator a "hacking" tooly od https://rs.canlab.cz)
CAN data traffic ukazuje behem 1 minuty ca 30 ruznych extended ID, vetsinou po 8 bytech. Standarni CAN ramce, vse extended ID's.
Je v tom zakodovano vicemene vse, po cem patram. Pro zacatek mi staci rychlost vozidla. Pozdeji budu zkoumat provozni stavy jednotlivych jednotek (haha, treba vzduchoveho perovani, napriklad

Resil nekdo, jak tuhle vec rozkodovat? Predpokladam, ze to asi resili pouze vyrobci diagnostik, popisy typu zprav vubec neni verejna informace, takze je to spis mission impossible.
No na druhou stranu v CZ stale plati "to das"

Diky, Honza