RRC V8 EFI - regulátor tlaku paliva
Napsal: 31 led 2020 17:59
Ahoj. Odešel mi regulátor tlaku paliva. Zdá se, že se zasekl nebo ucpal no každopádně se chová tak že přes něj do vrátky nic neprojde. Motor sice naskočí a běží ale ale není to ono když je v liště maximální tlak který dává čerpadlo.
Rád bych ho vyměnil a tak by mě zajímalo jestli už někdo nemáte nějaký vhodný regulátor vyzkoušený. A taky jaké hodnoty by měl splňovat. Vím, že se dá v UK koupit nový ale připadá mi dost drahý na to že je úplně obyčejný a od nic moc výrobce. Za stejné peníze i levněji se dá u nás koupit hliníkový, nastavitelný a od dobrého výrobce. Ale nevím jaké by měl mít přesně hodnoty. Standardní tlak paliva by měl být myslím 30 - 35 bar. Ale nevím v jakém poměru by měla u V8 EFI fungovat podtlaková regulace. Předpokládám že 1:1 ale nikde jsem to nenašel abych si ověřil. Jestli to někdo víte tak budu rád za radu. Popřípadě se podělte o zkušenost s tím jaký regulátor jste kdo použili a s jakými výsledky. Nastavení, výrobce, ťyp, kvalita, jak tam pasuje atd.
Diky
Rád bych ho vyměnil a tak by mě zajímalo jestli už někdo nemáte nějaký vhodný regulátor vyzkoušený. A taky jaké hodnoty by měl splňovat. Vím, že se dá v UK koupit nový ale připadá mi dost drahý na to že je úplně obyčejný a od nic moc výrobce. Za stejné peníze i levněji se dá u nás koupit hliníkový, nastavitelný a od dobrého výrobce. Ale nevím jaké by měl mít přesně hodnoty. Standardní tlak paliva by měl být myslím 30 - 35 bar. Ale nevím v jakém poměru by měla u V8 EFI fungovat podtlaková regulace. Předpokládám že 1:1 ale nikde jsem to nenašel abych si ověřil. Jestli to někdo víte tak budu rád za radu. Popřípadě se podělte o zkušenost s tím jaký regulátor jste kdo použili a s jakými výsledky. Nastavení, výrobce, ťyp, kvalita, jak tam pasuje atd.
Diky