Stránka 1 z 1
Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 27 bře 2020 23:42
od schrek
Ahoj, hledal jsem, ale odpoved jsem tu nenasel proto se ptam . Na Land Rover Discavery II se vyhodily mechy a dal se liftovej podvozek a ted nas napadlo zda by sel origo kompresor dal pouzit jako obyc kompresor, uz jste to nekdo predelaval? Asi bych ho nevyhazoval kdyz uz tam je. Jde mi o to jak to zapojit aby to fungovalo.
Díky moc
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 28 bře 2020 07:04
od Kokesek
Na tom neni moc co vysvetlovat. Proste ovladej rele kompresoru vypinacem pres tlakovej rozpinac treba 6,5-8bar. Namisto dratu co vede k rele od ridici jednotky kompresoru.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 28 bře 2020 08:14
od MadTom
Elektrika je v pohodě, problém je jinde. Pokud tím občas dofoukneš jeno kolo, tak OK, pokud by jsi toho foukal víc, tak ten kompresor upečeš. Není na to dělanej a nechladí se.
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 28 bře 2020 08:25
od schrek
MadTom píše: 28 bře 2020 08:14
Elektrika je v pohodě, problém je jinde. Pokud tím občas dofoukneš jeno kolo, tak OK, pokud by jsi toho foukal víc, tak ten kompresor upečeš. Není na to dělanej a nechladí se.
Jjj to je jasny je to na obcasny pouziti na staly provoz. No snad se brzo uvolni opatrenina budem moc jit do hospody a ty mi tontam pekne vysvetlis co kde mam zapojit a upravit. Diky
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 28 bře 2020 08:58
od MadTom
Ti to klidně i namaluju. Podle mě je to ptákovina, ten kompresor umře v nejblbějším čase. Jestli kola na těch našich obludkách, tak dvoupístový kompresor a na hlavy mu přidělat malé ventilátory. Nebo ho alespoň mít e volném prostoru. Ta originál bedna na podvozku to celé výrazně zhorší.
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 13:01
od schrek
hoši máte někdo specifikace kolik tlačí ten kompresor bar
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 13:03
od Kokesek
Max 16-18bar ale malej objem.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 13:16
od MadTom
V D2 v praxi méně, ale maximálně to tento tlak dá. Má to i vestavěnej přetlalovej ventil. V D2 s ním foukám na 8.5 At 1.5l tlakovou nádobu na ovládání uzávěrek. Dá i víc, ale takto mi to úplně stačí.
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 16:30
od merlin
asi bych se toho nebál, na touaregu je tato možnost k dispozici už od výrobce. má vyvedený spoj pod sedadlo spolujezdce, k tomu dlouhou hadici s ventilem. Zkoušel jsem to a v poho všechny 4 kola min o 1bar.
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 18:24
od MadTom
No jo, ale nemá náhodou tepelnou pojistku? A jak velká to byla kola? Běžné středně profilové 18ky jsou něco jiného než ty naše běžné obludy, co si na auta montujeme. Potřebují podstatně menší objem vzduchu.
Druhá věc je, jak dlouho to ten kompresor vydrží.
Než ho na to použiješ, tak určitě rozebrat, a jestli není chycenej válec, a vyměnit teflonovej pístní kroužek, ty tu případně mám. A podívat se i na kliku - jestli to tam není plné vody. Dále je v kompresoru vysoušeč vzduchu - malé bílé kuličky. Vysypat do plechovky, postavit na vařič a nechat vysušit - zbělají. Zpátky nasypat jenom kuličky, bez prachu z nich.
Když jsem řešil kompresor pro uzávěrky, tak jsem schválně použil stejnej, jako mám na fouká podvozku. Kdyby mí někde na cestách kompresor na podvozek umřel, tak ho budu mít za co vyměnit. Zvažoval jsem i možnost kompresory nějak propojit, ale bylo to moc práce, na to že to nejspíš nebude nikdy potřeba.
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 19:26
od Kokesek
Ano, na vw ma tepelnou pojistku a tlak se da omezit. Je tam regulovatelny ventil s moznosti tri typu pruzin. Wabco osazuje tyto kompresory asi ve triceti variacich.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Orginal kompresor na podvozek, predelani na foukani.
Napsal: 03 dub 2020 19:31
od MadTom
U D2 tepelná pojistka není, za normálního provozu to řeší řídící jednotka na základě doby provozu kompresoru a doby mezer.
Na druhou stranu není až tak složité čidlo na kompresor přidělat - rozpínací bimetalový termostat, a tímto čidlem přerušovat ovládání cívky relé, které bude spínat napájení pro motor kompresoru.