Stránka 1 z 1

Discovery 4 -Motory a 8hp

Napsal: 22 dub 2020 23:00
od FilipGranec
Ahojte. Vopred sa ospravedlnujem ak tu uz je taka tema ale nenasiel som.
Potreboval by som presne vediet od ktoreho roku sa zacal montovat do D4 8stupnovy automat a ake presne motory sa kombinovali s tymto automatom. Zaujimaju ma hlavne parametre kW a Nm ake sa davali.Pytam sa pre to lebo zvazujem kupu D4 a chcem najst tu najlepsiu kombinaciu a variantu. Z zaujima ci aj pri 8hp zf prevodovke mali tie diskavery problemy s praskanim klukoviek a podobne a ako su so spolahlivostou. Tém o tychto problemoch som precital heino no nikde som takuto odpoved nenasiel. Dakujem za kazde vyjadrenie 😊

Re: Discovery 4 -Motory a 8hp

Napsal: 23 dub 2020 07:48
od Kokesek
To je vemi jednoducha otazka. Prevodovka ani nastaveni vykonu nema vliv na vyrobne technologicky defekt bloku.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Discovery 4 -Motory a 8hp

Napsal: 23 dub 2020 08:11
od FilipGranec
Ďakujem za odpoveď. Pýtal som sa preto lebo ma zaujimalo to že možno je ten motor menej namáhaný pri dialničných tempách kde povačšine tie kluky praskali. Keď vás tu už mám p.Kokešek vedeli by ste mi z vlastnej skúsenosti prosím povedať aká voľba čo sa týka výkonových verzií je pre disko 4 najspolahlivejšia ? Ďakujem pekne

Re: Discovery 4 -Motory a 8hp

Napsal: 23 dub 2020 08:30
od MadTom
Jak méně namáhaný na dálnici? To jako proto, že točí menší otáčky? Ale to přece není namáhání, namáhání je o tom, kolik výkonu z motoru potřebuji, a to je dáno tvarem auta, rychlostí, váhou auta a tím, jestli jedu do kopce nebo z kopce (zjednodušeně). Převodovka s více stupni bude akorát řešit, při jakých otáčkách mi auto ten výkon bude dávat. Stejný výkon při nižších otáčkách sice může být menší spotřeba paliva na straně jedné, ale také pomalejší proudění vody a oleje v motoru, a hlavně vetší namáhání kliky, protože pokud výkon zůstane stejný a otáčky klesnou, musí vzrůst síly působící na kliku, jinak to ten výkon prostě nemá kde vzít.

Re: Discovery 4 -Motory a 8hp

Napsal: 23 dub 2020 08:49
od xxx
FilipGranec píše: 22 dub 2020 23:00 Ahojte. Vopred sa ospravedlnujem ak tu uz je taka tema ale nenasiel som.
Potreboval by som presne vediet od ktoreho roku sa zacal montovat do D4 8stupnovy automat a ake presne motory sa kombinovali s tymto automatom. Zaujimaju ma hlavne parametre kW a Nm ake sa davali.Pytam sa pre to lebo zvazujem kupu D4 a chcem najst tu najlepsiu kombinaciu a variantu. Z zaujima ci aj pri 8hp zf prevodovke mali tie diskavery problemy s praskanim klukoviek a podobne a ako su so spolahlivostou. Tém o tychto problemoch som precital heino no nikde som takuto odpoved nenasiel. Dakujem za kazde vyjadrenie 😊
tady máš info, co hledáš https://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover_Discovery

Discovery 4 -Motory a 8hp

Napsal: 23 dub 2020 15:10
od Kokesek
FilipGranec píše:Ďakujem za odpoveď. Pýtal som sa preto lebo ma zaujimalo to že možno je ten motor menej namáhaný pri dialničných tempách kde povačšine tie kluky praskali. Keď vás tu už mám p.Kokešek vedeli by ste mi z vlastnej skúsenosti prosím povedať aká voľba čo sa týka výkonových verzií je pre disko 4 najspolahlivejšia ? Ďakujem pekne
Ja sem psal ze je to prast jak uhod. Vykon neni podstatny kdyz je blok porad stejny. Idealne je koupit auto padle na motoru a dat si motor novy. Resp spodek motoru.

Edit: ne, novy motor neresi problem s konstrukci bloku motoru.

Sent from my iPhone using Tapatalk