Stránka 1 z 4
Záchrana překulence II.
Napsal: 28 kvě 2008 20:23
od Neklan
Jak již mnozí víte, i moje SIIA prodělala nedobrovolnou transformaci na překulence a já mám teď bolení hlavy nejen kvůli absolvované konfrontaci s hardtopem, ale také z toho důvodu, že výrobce blatníků loni zavřel krám a já je nemůžu sehnat.
Kdybyste se náhodou dověděli, že někdo má k mání následující díly (třeba na e-bay apod.), dejte mi prosím vědět, protože bez těchto dílů mého Landyho nezbavím cejchu překulence.
1) Bulkhead na SII, SIIA - strana řízení nemá vliv, je to shodné. Second hand v zachránitelném stavu, kontakt na druho-výrobce mám, ale má straaaaašně dlouhý pořadník, není to žádná láce a je to pozinkované, takže se to nedá pořádně vařit, což já potřebuji kvůli zástavbě V8 s 5-ti kvaltem.
2) Front wings - inner + skins neboli přední blatníky komplet a oba. Pozor, moje SIIA má již světla v blatnících (headlamps in the wings), mohou to tedy být i wings na SIII (díru pro topení zacpu schnorchlem)
3) RH rear wing skin neboli pravý boční zadní povrchový díl, podotýkám, že moje SIIA je SWB, tedy kraťas (88" rozvor).
Předem děkuji za jakoukoli informaci
Napsal: 28 kvě 2008 21:07
od JohnSullivan
To mě mrzí že jsi dopadl jako my...

Napsal: 28 kvě 2008 21:10
od Rover
Zkousel jsi dat poptavku na S2 forum? Pokud bys chtel muzu napsat Markovi predpokladam ze by to mohl mit nebo o nekom vedet. Jinak u nas trochu pochybuju ze to nekdo bude mit. Jinak myslim ze Jarda Ubl vi o nejakem svycarovi co ma sklad ND na pude. Pripadne by Jarda mohl mit i neco sam
Napsal: 28 kvě 2008 21:25
od eliott
Koukám že pan Rover podceňuje Jihočeské sklady

Napsal: 29 kvě 2008 10:32
od Rover
eliott píše:Koukám že pan Rover podceňuje Jihočeské sklady

Já na Tvoje sklady ale dočista zapomněl...

SIIA
Napsal: 29 kvě 2008 10:42
od Neklan
Děkuji všem za reakce, Eliotte, kdybys něco z předmětného měl, nestyď se mi pochlubit formou PM (neboli SZ), Rovere i Pavle, díky za tipy, kdyby Jarda něco měl nebo o něčem věděl, dejte mi prosím vědět nebo nejlépe pošlete mi do PM kontakt na něj. Jak jsem již psal, kdyby jste něco objevili na ebay, pošlete mi prosím echo.
Díky moc.
Neklan
Překulenec
Napsal: 02 čer 2008 08:22
od Neklan
Pavle díky za pomoc i kontakt
Valašsko
Napsal: 02 čer 2008 18:16
od Neklan
Neboj, Valašsko bude i kdyby čert na koze jezdil

Napsal: 02 čer 2008 19:50
od Gobey
To je dobře. O weekendu jsem byl na Valachách a je tam kurva krásně v tom mém rodném kraji.
H.
Napsal: 02 čer 2008 20:16
od Land Jirka
Kurva se Honzíku neříká.

Napsal: 02 čer 2008 20:20
od Gobey
to není sprosté slovo

Překulenec II.
Napsal: 16 čer 2008 18:15
od Neklan
Posílám pár fotek ze záchrany překulence. Momentálně řešíme problém jednak s tím, kde sehnat bulkhead (zatím to vypadá na opískování původního a pokus o rekonstrukci, nicméně je totálně rezavý a prohnutý) a pak také dilema, jak dostat V8 a LT77 do dědka, aniž bych měl buď chladič na nárazníku nebo šaltpáku na místě středního sedadla.
Překulenec II.
Napsal: 16 čer 2008 18:16
od Neklan
...
Napsal: 16 čer 2008 19:15
od Gobey
Neklane, že Tys to dělal proto, abys mohl zase šroubovat a montovat
ať se práce daří
H.
překulenec
Napsal: 17 čer 2008 14:47
od Neklan
Pomáhal jsem při rozebírání, ale moc mi to nešlo. A teď už se do toho nehrnu.
Překulenec II.
Napsal: 01 črc 2008 10:25
od Neklan
Přijel jsem z Ostrovů s pár díly a můj Dědek byl zase k nepoznání. Zbytky karoserie nikde a k Series Transfer boxu byl už připojen 5-ti kvalt LT77 přes 5-speed series kit od Ashcroftu. 3,5V8 čeká na svojí šanci ukázat, co umí v SIIA.
Napsal: 01 črc 2008 18:10
od Martin T
Moc hezký, jen tak dál!
Překulenec II.
Napsal: 01 črc 2008 21:54
od Neklan
Jak a jak rychle dál, záleží na mnoha okolnostech. Momentálně jen nečinně přihlížím, jak se daří Krytenovu sanatoriu v Bělči v přestavbě mého dědka a jenom sem tam přihodím nějaký ten obtížně sehnaný díl nebo často ještě obtížněji sehnatelný návrh řešení vhodný pro onu ne úplně běžnou konverzi. Můj Dědek byl původně 2,25 l diesel, později se dal na benzin (4-válec 2,5 litru z ranných Ninety / One Ten), kdy zůstal u původní 4-stupňové převodovky a teď se pokoušíme o V8 3,5 litru / 5-ti kvalt LT77 / Series transfer box, to vše pod krátkou kapotou SIIA a já doufám, že se vše podaří na výbornou, ostatně, jak bylo v Bělči doposud zvykem...

brzdy
Napsal: 21 črc 2008 11:30
od Neklan
Na přední nápravě už přibyly kotoučové brzdy od Rocky Mountain. Osmiválec je potřeba i bezpečně zastavit...

SIIA
Napsal: 12 srp 2008 08:57
od Neklan
Dědek zaparkoval ve stodole a uložil se k letně - podzimnímu spánku. Zatím chybí fréma z Defa 200tdi + krátká mrkev, z karoserie pak zadní pravý tube-skin, zadní čela a maličkost - bulkhead

.
Jinak už se mi donesla fáma, ža jsem se zbláznil a pořídil si V8 od RPI a chci ho dát do Dědka. Tak takhle to prosím není. Opakuji, že do Dědka půjde karburátorový V8 z RRC - 132 koní + 5-ti kvalt LT77, což je docela honička to tam poskládat. Až se to povede a já doufám, že jo, tak sem pověsím zprávu jak a co k tomu bylo potřeba. Zatím je jisté, že to obnáší dvě konverzní redukce, jednu od Ashcroftu a druhou od M&D Engineering.
Dědek uvolnil místo v dílně Rangiemu, na kterém se pilně vyšívá, ale to je jiné vlákno. Dědka bych rád měl hotového na jaro (kdyby se to povedlo dřív, tak to bude příjemný bonus).