Stránka 1 z 2

Pískání u zadní nápravy

Napsal: 09 čer 2008 14:53
od zdenek666
Mám Disco TD5 jenom chvilku, tak tomu moc nerozumím, a něco mi tam píská u zadní nápravy. Když nastartuju, tak je to tam. :)
Můžete poradit, co by to mohlo být? Jestli něco u difu?

Napsal: 09 čer 2008 15:19
od teslo
zavisi od toho ako to piska...ked to piska hned ako nastartujes a este si sa ani nepohol, tak to naprava nebude...
Blizko napravy je ale vyfuk. Ten by pri zhode okolnosti piskat mohol. malicka dierka a je to...

Napsal: 09 čer 2008 15:25
od zdenek666
Píská to hned, jak nastartuju, ale spíš na druhé straně, jakoby u kola, je tam nějakej jakoby filtr nebo co - za kolem( černej válec dlouhej tak 20cm, průměr 10cm). To je vlastně co?

Napsal: 09 čer 2008 16:49
od teslo
:shock: nemoze to byt vzduchove pruzenie? Ak mas vzduchove mechy( namiesto pruzin) nestava sa Ti, ze ak auto dlhsie stoji( noc, vikend a pod.), tak postupne klesa k zemi?

Napsal: 09 čer 2008 18:45
od Ivo
Ahoj,
to bude asi palivové čerpadlo, je to slyšet i když neběží motor,
ale je otočeno klíčkem zapalování?
Kompresor měchů není slyšet.


Ahoj Ivo

Napsal: 09 čer 2008 19:09
od RudaK
Ivo čím hasíš? Prazdrojem ?

Napsal: 09 čer 2008 20:15
od Ivo
RudaK píše:Ivo čím hasíš? Prazdrojem ?
Rudo,
zatím jen Prazdrojem, ale až to vypukne......... :lol:

Ivo

Napsal: 09 čer 2008 22:00
od zdenek666
Zítra vyzkouším, jestli to píská, ikdyž neběží motor a je otočeno klíčem.
A tady toto je co?

Napsal: 09 čer 2008 22:24
od karel
Čerpadlo, jak to máš nazvané to určitě není, protože to je přímo v nádrži, podle mě to je odkalovací filtr na naftu, ale D2 není moje parketa takže to ber bez záruky :wink:

Napsal: 09 čer 2008 22:28
od Ivo
To co máš na fotce je palivovej filtr.

Ivo

Napsal: 09 čer 2008 22:46
od jantanen
Odkalovací nádržka ( Sedimentor) je z vnitřní strany rámu
ten filtr tam trochu nechápu neměl by bejt v motor. prostoru ?
asi nějaká domácí vychytávka :lol:

Napsal: 09 čer 2008 22:48
od Koudy
300TDi ho má v motoru, TD5 tam jak je na fotce...

Napsal: 09 čer 2008 22:52
od jantanen
To Koudy
a sem zase o něco chytřejší :lol:
akorát mi to příde jako dost debilní nápad ( umístění filtru)
je to dost na ráně a ještě na to lítá veškerej sajrajt

Napsal: 09 čer 2008 22:59
od zdenek666
No co jsem zatím nastudoval, tak čerpadlo má TD5 taky v nádrži, tak asi ten pal. filtr? A je možný, že tak píská?

Napsal: 09 čer 2008 23:00
od karel
jantanen píše:To Koudy
a sem zase o něco chytřejší :lol:
akorát mi to příde jako dost debilní nápad ( umístění filtru)
je to dost na ráně a ještě na to lítá veškerej sajrajt
Například u V8 je to umístěno podobně na rámu nad zadním kolem, takže povolit holendry je docela horor, holt je to LR :wink:

Napsal: 09 čer 2008 23:01
od Koudy
Umístění skutečně nic-moc, ale ještě jsem ho neviděl poškozený z ježdění v terénu... :wink:
Na druhou stranu, zase se dobře odvodňuje, popř. mění.

Napsal: 09 čer 2008 23:05
od zdenek666
No on je danej dost vysoko, akorát na něho lítá ten bordel.

Napsal: 09 čer 2008 23:16
od karel
zdenek666 píše:No co jsem zatím nastudoval, tak čerpadlo má TD5 taky v nádrži, tak asi ten pal. filtr? A je možný, že tak píská?
Jeho činnost není dána nějakým otáčivým pohybem jako například u odstředivky takže pískat nemůže, protože přes něj jen prochází nafta.
Pískání čerpadla v nádrži se tu už řešilo a stane se to většinou tak, když vyjíždíš nádrž skoro do 0 tak se čerpadlo přidře, protože je naftou mazáno :!:

Napsal: 09 čer 2008 23:40
od zdenek666
No já to auto mám chvilku, tak možná předchozí majitel. :(
A co s tím? Vyměnit? Nebo jak dlouho to ještě vydrží?
Dík.

Napsal: 10 čer 2008 00:07
od Koudy
Jak dlouho vydrží nikdo neřekne, paliv. čerpadlo nemusí lenout vůbec, ale zažil jsem, že odešlo u auta co mělo 80 tis. km. Jinak dost často odchází kolem 150-180 tis. km.
Auto od auta.
Nicméně, když se mění, nebo odvodňuje filtr, tak než se systém sám pořádně odvzdušní, tak je chvíli čerpadlo víc slyšet, ale když začlo samo od sebe být hlučné, tak bych mu moc života už nedával...