Stránka 1 z 1

Range Rover Sport 2.7TDV6 núdzový režim.

Napsal: 10 led 2021 17:52
od L320RRS
Zdravím, mám taký problém s mojím RRS pri odchode s obchodu s autom mi ho hodilo do núdzového režimu pri ceste do obchodu žiadny problém no a od včera je auto v núdzovom režime pri štartovaní dnes strašne trhá motorom niekoľko sekúnd auto som napojil na diagnostiku a vyhodilo tieto chyby:

Motorizácia: 2.7TDV6 Range rover Sport r.v 2008

P244A-00 - Diesel particulate filter differential pressure too low (Bank1)
P123A-21 - Barometric pressure - Turbocharger/supercharger boost colleration - sensor A
P045C-00 - Exhaust gas recirculation B control circuit - Low
P0263-00 - Cylinder 1 contribution/balance

Ďalší problém je ten že v aute nie je DPF takže nechapem vôbec čo tomu môže byť...

Re: Range Rover Sport 2.7TDV6 núdzový režim.

Napsal: 10 led 2021 18:03
od MadTom
A DPF tam není originál od výroby, nebo ho někdo vymontoval?

Re: Range Rover Sport 2.7TDV6 núdzový režim.

Napsal: 10 led 2021 18:08
od L320RRS
DPF bolo vybrané len do dnes to jazdilo úplne normálne len ďalšia vec je tá že neviem ako to bolo vybrané pretože som to už tak kúpil len hovorím doteraz to jazdilo úplne normálne..

Range Rover Sport 2.7TDV6 núdzový režim.

Napsal: 10 led 2021 18:40
od Kokesek
Kolik si najel kilometru od koupe? Olej v hadicich vzduchu je? Vyfuk je cerny od oleje skoro jakoby nafta? Je potreba vypis z origo sdd kde je jasny sled udalosti podle data a ujetych kilometru.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Range Rover Sport 2.7TDV6 núdzový režim.

Napsal: 10 led 2021 18:44
od L320RRS
Auto som kúpil cca pred trištvrte rokom a najazdil som cca 12tisíc km olej v aute som už menil 2x za tú dobu.. ale keď som čistil jeden senzor na sani tak tam olej bol aj keď som mal dole sanie tak tam bol olej nebolo ho tam toľko ale hadice boli mastné a výfuk je čierny nie mastný ale čierny od sadzí auto nedymi ani nič..

Range Rover Sport 2.7TDV6 núdzový režim.

Napsal: 10 led 2021 18:48
od Kokesek
Pak je to tedy otazka na sled udalosti. Trhani muze delat egr nebo vstrik valec ventil pist. Otazka zda se jedna o mechanickou nebo elektricko-mechanickou zavadu. Bude to chtit ohledat trosku princip motoru a pomoct si druhou stranou v- motoru. Zjistit polohy egru. Prehodit vstrik. Pritom zmerit tlaky. Atd.
Jenze tahle sdd ti nepise kilometry u zavad....[emoji6]
Dpf umim vyradit v sw a nebo provest kontrolu sw....vstrikovac mam skladem...egr taky a turbo mam taky skladem.
Sent from my iPhone using Tapatalk